"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 22. мај 2017.

Zaful - Elastic Drawstring Waist Denim Hot Shorts

Elastic Drawstring Waist Denim Hot Shorts
Ovaj šorc stigao je u poslednjoj pordzbini sa sajta Zaful, jako mi se dopao na slici, učinio mi se kao stvoren za mene i naručila sam ga sa namerom da ga nosim kada počnu vrućine za šetnju bebice, odavao mi je utisak vro komotnog i prijatnog šorca a opet ne mnogo kratkog i pristojnog za mene i svrhu za koju sam ga poručila. Nisam pogrešila u proceni svega toga ali sa omanula veličinu, šorc mi je velik pa mi se prave one ružne kese na prednjem delu, izgleda sam neprimetno preko noći smršala, no ipak ne odustajem od njega i mislim da će ipak moći da posluži, još je komotniji od planiranog ako ništa više.








Šorc je od laganog materijala, tanji texas je u pitanju, vrlo je udoban i može da nosi uz sve odevne kombinacije, jako lepo može da stoji i na štikle i na ravnu obuću pa čak i kao sportska varijanta uz patike. Cena mu je $18.49 i možete ga poručiti ovde.



Zaful Facebook: https://www.facebook.com/Zaful/?fref=ts
Zaful Instagram: https://www.instagram.com/zaful/
Zaful sajt: Zaful.com
Za veliki izbor predivnih haljina posetite link black striped dress.



Kako se vama dopada ovaj šorc?

6 коментара:

  1. Svakako ti predivno stoji, prezgodna si..💜

    ОдговориИзбриши
  2. Šorc je odličan!

    Giveaway je na mom blogu —--–> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  3. Mama top! Nadji neke mackaste naocare,ne ove kao rejban,nego da stakla budu nagore zaostrena,mislim da ce ti vrh stajati

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga al za naočare grešiš sve takve mi prekriju celo lice koje je usko i sve su mi velike, tako da ostajem verna ovima, imam dva para pa u krug :D

      Избриши