"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 12. септембар 2014.

This or That Beauty TAG-izazov :)

Moram da priznam da sam polaskana nominacijom blogo-koleginice za ovaj zanimljiv izazov,pa sam tako vrlo rado pristala da ga prihvatim i odmah se bacam na posao.Ideja je super,zanimljiva i zabavnog karaktera a to je ono što nam svima uvek treba,malo zabave i opuštanja.Njene odogovore i koga je to ona još nominovala možete pogledati ovde BlogoMarija,a ja krećem sa mojim odgovorima!


                                                                MAKEUP:



                                   Blush or Bronzer-Ništa od toga.
                                   Lip gloss or Lipstick-Više volim sjaj i njega koristim svakodnevno,a ruž za                                                                              posebne prilike
                                   Eye liner or Mascara-Maskara uvek.
                                   Foundation or Concealer-Tonirane kreme,puder retko
                                   Neutral or Color eye shadow-Neutralne ali u zadnje vreme volim ljubičaste                                                                                          tonove.
                                   Pressed or Loose eye shadows-Nemam pojma šta me ovde pitate :D
                                   Brushes or Sponges-Četkice.


                                                          NAILS:



                                                   
                          OPI or China Glaze- Nisam probala nijedan.
                          Long or Short-I da hoću dugi ne mogu biti,lome se ,listaju i pucaju,ipak sam ja                                                            domaćica :P
                          Acrylic or Natural-Sve samo prirodno :)
                          Brights or Darks-brights
                       Flower or No Flower-No flower for mi,porfavor :)
 
                                             
                                                    BODY:



                                                                                  
                           Parfume or Body Splash-Dezodorans ili stik,sprej za telo,retko parfem
                           Lotion or Body Butter-Losion
                           Body Wash or Soap-Body wash.
                           Lush or Other Bath Company-Nivea,Baby love,Afrodita,Avon



                                                      FASHION:


                         
                         Jeans or Sweat Pants-Volim sve što vole mladi,haha,farke i helanke uglavnom.
                         Long Sleeve or Short-Short.
                         Dresses or Skirts-Haljine obožavam.
                         Stripes or Plaid-To zavisi od raspoloženja!
                         Flip Flops or Sandals-Ravne sandalice i patikice.
                         Scarves or Hats-Sve po redu kad je zima, zimogroživa sam.
                         Studs or Dangly Earrings-Volim svakakve minđuše i rado bi ih nosila ali sam                                                                                 alergična pa sam tako i ograničena.
                         Necklaces or Bracelets-Zlatnu ogrlicu što sam dobila od mame za punoletsvo nisam                                                                    godinama skidala,sad ne nosim ništa,narukvice ponekad,od                                                                    ametista najviše zbog glavobolja.                    
                         Heels or Flats-Flats.
                         Cowboy boots or Riding boots-Kožne jednostavne i tople za zimu.
                         Jacket or Hoodie-Jakne što duže i što toplije,a kad je lepše vreme gornjak.
                         Forever 21 or Charlotte Russe-Ne bi se ja razumela u ovo :)
                         Abercrombie or Hollister-ni u ovo :D




                                                                 HAIR:



                          
                        Curly or Straight-Ravno,iako mi je blago talasasta kad je mokra samo .
                        Bun or Ponytail-Slabo bilo šta kačim jer mi smeta,eventualno pokupim kosu sa                                                               šnalom.
                        Bobby pins or Butterfly Clips-Ništa od toga sem kad idem na neku frizuru.
                        Hair Spray or Gel-Ništa od toga.
                        Long or Short-Što duža ali samo ako je zdrava.
                        Light or Dark-Medium :)
                        Side Sweep Bangs or Full Bangs-Ništa.
                        Up or Down-u 98 % slučajeva puštena :)



                                                            RANDOM:

                                       

Rain or Shine-Mrzim kišu,sneg i sve temperature ispod 25 stepeni,dakle sunce.

Summer or Winter-Summer of kors.

Fall or Spring- Spring.

Chocolate or Vanilla-Čokolada,bela,crna,ali najviše sladoled.

East coast or West Coast-E to sad stvarno ne znam !





Ja ću da nominujem: 
*slike skinute sa neta













4 коментара: