"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 10. новембар 2014.

Tag-Top 5 kozmetičkih proizvoda bez kojih ne mogu


Ovih dana po blogosferi započet je novi tag post o proizvodima bez kojih se ne može.Mene je tagovala koleginica BlogoMarija,iako ja nisam "bjuti" bloger,žena sam svakako a svaka od nas žena voli kozmetiku,i sigurna sam ima svoje omiljene komade bez kojih ne može da zamisli dan.Bilo mi je teško odlučiti se za samo 5 omiljenih jer bih ja tu imala barem 10 no nekako sam uspela da se odlučim posle kraćeg razmišljanja,pa da započnem sa nabrajanjem :)
Marijin post pročitajte ovde.


Prvi na mom spisku je definitivno Effaclar Duo bez kojeg ne mogu da zamislim da ostanem u kući,kada tubica dođe pred kraj uvek me hvata panika.Iako ovaj proizvod ne koristim svakodnevno nego samo onih dana u  mesecu kad moji hormoni krenu da divljaju i kad  mi se i lice upali,ova kremica je jedina koja mi to uspešno sanira svaki put.Da se ne bih ponavljala pisala sam vam o tome ovde.



Bioten CC krema je bila ljubav na prvo mazanje u mom slučaju i od tada se nas dve ne odvajamo nijedan dan,i kad krenem negde uvek je stavim i u tašnicu za svaki slučaj.Pre ovog otkrića dugo sam koristila BB kremu ali kad sam otkrila ovu zaista ne mogu bez nje pa se sad tako i našla na ovoj mojoj top 5 listi,detaljnije o kremi možete čitati ovde.


Treći proizvod koji je zaslužio da uđe u ovaj moj top izbor je Bioten piling za lice,zavolela sam ga isto kao i CC kremu posle prve upotrebe a nakon svake ponovne samo sam luđa za njim.Nijedan proizvod ovog tipa mi nikad nije prijao ranije pa sam izbegavala da ih koristim dok ovaj jedva dočekam da stavim i uživam.Pročitajte opširnije o tome ovde.


Maskara koju koristim od srednje škole,kojoj se uvek vratim kad se odlučim da probam neku drugu,a čak i tad uzimam njenu četkicu i umačem u tu drugu bočicu,kupila sam ih preko 10 u životu sigurno i verujem da ću je koristiti zauvek,čuvena Max Factor 2000 calorie.Mislim da vam je sve jasno postalo kroz ovaj mali uvod koliko meni ovaj proizvod odgovara i definitivno ne mogu bez njega.



Za ovaj peti proizvod sam se mnogo dvoumila,znala sam da će biti nešto od Nivea brenda ali isam znala šta jer tu zaista imam par proizvoda koje godinama koristim i koje iznova kupujem čim se potroše.U najuži izbor pale su dve kreme Nivea soft i Nivea baby krema pa sam se ipak odličila za ovu drugu jer je za nijansju više volim i uvek je imam u kući.Koristim je svakodnevno već godinama,obožavam njen miris ,njenu mekoću,to mi dođe kao neka univerzalna krema za sve kada me mrzi da se mackam redom sa svim što treba,kada sam bolesna i neraspoložena ,ova Nivea baby kremica je uvek tu da mi izađe u susret.

*Sad sledi onaj deo gde ja treba da tagujem nekog dalje,obratila sam pažnju koga je Marija već tagovala pa sam izabrala ovako :
1.Moja draga Katarina - Beauty world by Katarina S
2.Imenjakinja Tijana -Kozmetička svaštarica
3.Genijalna Martina-Dear Skin beauty blog
4.Moja draga Lili,naravno i Tanja -Good morning gorgeous
5.Jedna simpatična curica Budi Dobra Snajka
6.Još jedan blog genije po meni Mrs Fox´s beauty box
7.Teodora sa bloga Health alt,baš me zanimaju njeni odgovori :)
8.Jelena sa bloga Dressing case
9.Mona sa bloga Fantazija
10.Još jedno drago i milo biće Lolin Svet (stavih te poslednju jer znam da si mnogo zauzeta,studirati i raditi nije lako).
Još bih volela da vidim izbor od PriroPričalica,Šmizletina,Chickfreak i Mikka's Makeup Box ali kako sam upućena one su malo zauzete nekim privatnim stvarima,majke,trudnice i tako dalje ali ako mogu i žele nek izvole.
Mislim da ću ovde da stanem da ne bi tagovala celu blogosferu na kraju ,nek ostane nešto i za druge.
Da li vam se dopada moj izbor i imamo li zajedničke favorite možda? Hvala na svakom komentaru unapred :).

33 коментара:

  1. Zajednički favorit Effaclar duo :)
    Isto ljubav na prvo mazanje.
    Hvala na tag, potrudiću se da ga odradim što pre :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gde ja tebe da ne tagujem :). Duo je nešto posebno zaista,kako vidim mnoge nas je spasio muka :*

      Избриши
  2. Hvala na brzom odgovoru :). Nemamo zajedničke favorite, ali defeinitivno ću da probam Bioten piling nekom prilikom- trenutno imam avonov pa ne bih, ko što znam, da trpam :D.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja to onako usput dok sam kuvala i prala veš reko da ne čekaš mnogo :*. Probaj obavezno i javi mi utiske baš me zanima dal će i tebe da oduševi :).

      Избриши
  3. Koristim i obozavam sve sem LRP kreme posto mi nije problematicna koza :)) Super post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je drago da delimo favorite,a ja nemam problem sa kožom nego sa hormonima pa to utiče na kožu i Duo i tu deluje,čudo jedno .Hvala za komentar :).

      Избриши
  4. Super post, jooj treba se odlučiti za samo 5 proizvoda, hahahaha, hvala ti na tagu :)

    ОдговориИзбриши
  5. Odlican post. Rado cu odgovoriti na tag. Nazalost, nemamo nista zajednicko. No, svidja mi se tvoj izbor. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda bi imale kad bi bilo top 10 ko zna :). Hvala ti i čekam tvoj izbor da vidim.

      Избриши
  6. Hvala ti na tagu draga :* Max Factor 2000 calorie je odlična maskara i bez obzira na moju znatiželju i razna isprobavanja, uvijek joj se vraćam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na čemu,čekam odgovor.Maskara je zaista sjajna,uvek ali uvek se vraćam njoj :)

      Избриши
  7. Hvala na tagu. :) Odradiću ga, ali pojma nemam kada. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Bioten CC krema je savršena, kao i piling :) A ova maskara mi se jako brzo suši, iako odlično izvuče...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vidiš mnogi se žale da je već i kupe suvu nekako,i ja sam jednom naišla na sličan problem,ali otkad je uzimam u onim setovima uvek bude ok :). Drago mi je da delimo neke favorite.

      Избриши
  9. Uh, bacila si me na muke sada, kako ću samo pet stvari da izdvojim. :D Eto imam o čemu da razmišljam noćas, pa da lepo sutra objavim. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slatke muke,nadam se samo da si ipak malo i odspavala a ne da me kriviš za podočnjake posle :*

      Избриши
  10. Kako je meni ovo promaklo?
    Imamo Bioten zajedničkog favorita, hvala za tag draga moja :) L.

    ОдговориИзбриши
  11. Ja obožavam sve MF maskare <3 Effaclar Duo isto volim. Također u zadnje vrijeme samo CC kremu koristim i ona mi je must za razliku od korektora.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da imamo iste favorite,a CC krema je zaista nešto u šta sam se odmah zaljubila i sada ne mogu bez nje :)

      Избриши
  12. Super tag i obožavam ih raditi tako da mi je baš drago da si me spomenula :) Svakako ću ga napraviti i to čim prije, samo da napravim slike :) Hvala ti :) A ti si odabrala super proizvode :) Chickfreak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nekako nisam odolela da te spomenem a opet nisam bila sigurna imaš li sad vremena za to,no sad mi je baš drago što mi kažeš da voliš ovakve tagove pa jedva čekam da vidim tvoje favorite :)

      Избриши
  13. Hvala na tagu, probat ću ga odraditi unatoč zauzetosti :)) Kod Mone sam se uspijela smisliti za pet tipova proizvoda: dobru hidratantnu kremu za lice i dobru okoloočnu jer moja suha koža ne bi mogla preživjeti bez njih, korektor za podočnjake jer bez njega ne izgledam baš veselo, kao ni bez rumenila bez kojeg sam blijeda kao duh, a kao zadnje sam odabrala aceton jer kako bih inače skidala lak za nokte :)) ...doduše za 5 konkretnih proizvoda se još teže odlučiti, o tome ću morati još malo razmislit :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehehe nasmejala si me,uvek duhovita :). Aj polako ti to pa kad stigneš nigde mi ne žurimo i čekamo,zato sam i stavila vas par onako poslednje sa napomenom da znam da ste sad zauzete drugim stvarima a opet bih volela videti vaš izbor :*

      Избриши
  14. Nivea, maskara i CC krema su neprevazidjeni, takodje su na mojoj listi, a druga dva - nisam probala jos uvek :) http://lamiastoria018.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Videh da si me spominjala, kod mene je uglavnom preparativa, nadam se da ću uskoro naći vremena da odgovorim na tag (taman da ne spamujemo ljude u isto vreme ;)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dobro je da si videla ,ja reko kuliraš me haha :D. Šalim se naravno,jedva čekam da vidim i tvoj izbor :*

      Избриши