"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 5. јул 2015.

Akvabent - aktivni kiseonik i prirodni dezodorans Neutral Active 12


Verujem da ne postoji osoba koja u zadnje vreme nije pročitala makar jedan text o ova dva čudesna proizvoda, i sve je već rečeno toliko puta o njima, ali ja svakako pišem iz svog ugla i samo svoje utiske, jer iako nam se većini dopadne nešto ili ne na svakog od nas drugačije reaguje to jest naša koža na određeni proizvod. Unapred se izvinjavam svima jer će recenzija biti malo duža i opširnija ali jednostavno smatram da trebate da znate za šta se sve mogu upotrebljavati proizvodi i na šta sve deluju.


Da ne bude zabune odmah ću napomenuti da Akvabent aktivni kiseonik nije prirodan proizvod, odnosno on se dobija određenom vrstom hemijskog procesa, ali isto tako je bezbedan za upotrebu i nema nusefekata i vrlo je efikasan kod mnogobrojnih problema sa kožom. Da bi Vam bilo jasnije o kakvom je proizvodu reč mogla bih ga usporediti sa alkoholom i hidrogenom s tim da Akvabent aktivni kiseonik ne peče, ne peni i ima veću efikasnost. Takođe AK ima blagi miris na jestivo sirće koje se ne zadržava na koži. (reči proizvođača).

Tretmani lica

Akvabent kiseonik neguje, osvežava i pospešuje obnavljanje površinskog sloja kože lica. Posle tretmana koža je svežija, zategnutija, mekša, oporavljena i izgleda mlađe. Tretman se može primeniti na svim tipovima kože, od zdrave do problematične.
Upotreba: Na očišćeno lice stavite komad gaze ili papirnu maramicu i naprskajte Akvabent kiseonikom. Narednih 15-20 minuta održavajte kožu vlažnom, a pola sata posle tretmana ne stavljajte nikakve kreme na lice. Akvabent kiseonik se može nesmetano koristiti i u slučaju da na koži postoje osipi, crvenila, bubuljice ili akne, način primene je isti samo je postupak poželjno raditi učestalije, sa više ponavljanja u toku dana. Moguća je pojava blagog crvenila zbog pojačane lokalne cirkulacije. (reči proizvođača).



Nakon depilacije:
Posle depilacije, iritiranu kožu naprstati Akvabent kiseonikom za ublaživanje crvenila, bola i regeneraciju kože,.

Povrede, rane i posekotine:
Primenjiv za sve vrste rana, bez obzira na uzrok nastanka: rane kod dijabetičara, dekubitis, ekcemi, mehanička oštećenja kože i sl. Ubrazava zarastanje povreda, efikasno sprečava nastanak i ublažava postojeću infekciju kože.

Grlo i desni:
Kod prve pojave simptoma infekcije (''grebuckanje'') u grlu, isprati ili isprskati usta i ždrelo Akvabent kiseonikom. Postupak ponoviti u razmacima od 30-60 minuta u toku dana. Vrlo je važno primeniti Akvabent aktivni kiseonik odmah, pre nego što se infekcija proširi na ostali deo respiratornog trakta, jer ovo sredstvo deluje lokalno. Akvabent kiseonikom se može vršiti ispiranje obolelih desni.
Napomena: 20 minuta nakon tretmana ne konzumirati jelo i piće, jer se na taj način onemogućava delovanje preparata.

Opekotine:
Opekotinu konstantno prskati dok ne prestane bol, oko 3-4 minuta. Ako je opečena površina veća, sipati tečnost u odgovarajuću posudu, potpuno uroniti opečeno mesto i ostaviti da deluje dok ne prestane bol. Mogućnost pojave crvenila i plikova je svedena minimum. Kasnije, pri prvoj pojavi bola primeniti Akvabent kiseonik tj. ne dozvoliti da se bol pojačava.

Otok usled umora:
Primenom Akvabent kiseonika moguće je umanjiti osećaj umornih i teških stopala i listova. Željene delove nogu potrebno je direktno navlažiti Akvabent kiseonikom. Dejstvo je skoro trenutno i vrlo brzo nastupa olakšanje tegoba. U početku upotrebe moguća je pojava blagog crvenila koje je znak pojačane cirkulacije i ne predstavlja razlog za zabrinutost.

Uklanjanje neprijatnih mirisa:
Neprijatan miris nogu nastaju usled kontakta znoja sa bakterijama ili gljivicama koje se nalaze na koži stopala, a zadržavaju se i u obući. Kako bi se sprečilo nastajanje neprijatnih mirisa Akvabent kiseonikom potrebno je isprskati i unutrašnji deo obuće i stopala. Stopala obavezno treba isprskati ujutru, a više puta u toku dana ukoliko je moguće, posebno treba obratiti pažnju na prevoje i delove između prstiju. (reči proizvođača).


*Najzad smo došli i do dela u koje ću ja napisati i podeliti sa vama svoje utiske. Pre svega nemam reči kojima bih vam tačno opisala koliko me je ovaj proizvod oduševio i to je radio iznova svakoga dana, pomagao mi je bukvalno svakodnevno kod raznih stanja i u raznim situacijama i smatram ga u zadnje vreme svojom desnom rukom. Pomogao mi je kod opekotine vrelim uljem koje mi je prsnulo na ruku, momentalno je delovalo, ublažilo peckanje, crvenilo a plik se nije ni stigao pojaviti. Sledeća situacija je bila kada sam šetala svog psa izujedali su me komarci ali bukvalno celu, mislila sam da ću poludeti od svraba i kada sam došla kući našrpicala sam kiseonikom sve ujede i svrab je nestao a plikovi se povukli, inače ujed od komarca na mojoj koži ume da ostane i po 10 dana. Naredna situacija je bila da sam morala jedan dan da jurim na sto strana u kratkom vremenskom periodu i to na plus 40 u autobusu, lice i vrat su mi se bukvalno upalili od svega toga i pojavilo se crvenilo i sitne tačkice, milion njih. Umila sam se kad sam došla kući i opet sam našricala AK i to se povuklo u roku od 10 minuta, baš sve. Jedan dan je muž sa posla došao da modrim i nagnječenim prstom, bogu hvala nije bio prelom ali je prst bio modro plav i natečen, ja sam mu našpricala AK par puta u toku večeri i sledećeg jutra otok je bio manji, a imao je i situaciju da su mu se od znoja cela leđa osula, samo sam jednom dobro našpricala preko osipa i on se povukao u roku od pola sata. Meni je pomogao takođe puno kod alergija, nakon brijanja nogu kada sam u žurbi, koristim ga od kraja maja meseca, i sada sam ga potrošila i znam sigurno da odmah moram da nabavim novi, a i vi imate priliku da osvojite jedan komplet u nagradnoj igri koja je trenutno aktivna na blogu.



Neutral Active 12 je prirodni dezodorans  koji je pogodan za osobe koje su sklone iritacijama kože pazuha. Dezodorans je pravljen po recepturi da bude što jednostavniji u smislu broja komponenata samim tim i zdraviji. Problemi, uslovno rečeno, vezani za sam dezodorans su da on ne sprečava znojenje već samo neutrališe neprijatan miris znoja. To konkretno znači vidljivost vlažnosti odeće u regiji pazuha. Takodje malo je zahtevniji u nanošenju, jer je vodeni rastvor, pa je poželjno sačekati da se dezodorans nakon nanošenja osuši, a zatim obući garderobu. Takodje fleke na odeći od dezodoransa se bez problema pranjem uklanjaju sa odeće. Od prednosti, izdvaja se mogućnost primene na svakom mestu u svako doba. Naime, ukoliko se dogodi da miris znoja “probije”, bez bojazni od mešanja neprijatnih mirisa, možete naneti dezodorans na kožu pazuha i odeću i u roku od pola minute neprijatan miris je ukonjen. Sam dezodorans je neutralnog mirisa. (reči proizvođača).


* Ja bih ovaj prirodni dezodorans nazvala čudotvorcem jer zaista sve gore napisano jeste tačno i potvrđeno kako sa moje strane tako iz ugla mog muža koji radi po ceo dan i na najvećim vrućinama je napolju i pojačano se samim tim i znoji, ili kako on kaže preznoji se i po 50 puta u smeni. On ovaj dezodorans nosi sa sobom na posao otkad je otkrio sve njegove čarobne moći tako da sam ja nažalost tek par puta uspela da  počastim svoje pazuhe njime ali dobro ipak je njemu potrebniji, a kako mu je pri kraju naručio mi je još jedan da mu nabavim dok još ovaj ne potroši da slučajno ne ostane bez njega jedan dan. Ovo čudo u spreju zaista neutrališe neprijatne mirise istog minuta kada ga nanesete ma koliko da ste se pre toga oznojali. Ne sadrži parabene, alkohol, parfem i aluminijum hlorhidrat, pakovanje je od 70ml, i pruža od 6-12 sati zaštite od neprijatnih mirisa znoja, zamislite samo to :).


Moj zaključak je da su ova dva proizvoda savršena i da su obavezni MUST HAVE u svakoj kući, ako niste do sada obavezno ih nabavite za ovu letnju sezonu jer vam mogu pomoći u toliko mnogo situacija da se sve ne mogu ni nabrojati. 
Za sve dodatne informacije tu je FB stranica kompanije AKVABENT, ja se ljudima iz kompanije zahvaljujem na prilici da isprobam ove proizvode koje ću svakako nastaviti da koristim zauvek i neću dozvoliti da se u kući desi da ih nemam, i hvala što sponzorišu nagradnu igru jednim ovim divnim setom koji će nekog od vas oduševiti baš kao i mene i mnoge druge.

*Trenutno se Active O3xygen by Akvabent (naziv Akvabent aktivnog kiseonika za tržište Hrvatske/EU) može naći u apoteci Medella Pharm, u ulici Ante Mike Tripala 14, Zagreb https://www.facebook.com/medella.pharm.5

Kakvi su vaši utisci o ovom čudesnom setu i tako jednostavnim  a moćnim proizvodima ?

20 коментара:

  1. Aktivni kiseonik koristim od početka maja, svakodnevno i sada više ne mogu da zamislim dan bez njega. :) Prskam sa njim lice kad god stignem, a pomogao mi je i kod ujeda komarca i crvenila...zaista dobra stvar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jako mi je drago da nam se mišljenje i utisak poklapaju i da je tebi pomogao kao i meni :)

      Избриши
  2. Mnogo toga sam citala ali nisam znala i verovala da je sve to istina. Sigurno je jedan od proizvoda koji bi meni u potpunosti odgovarao sto zbog razno raznog crvenila,sto zbog moje trapavosti u kuhinji ili otoka i crvenila od ujeda komaraca...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da bi koliko te poznajem i kao što sam napisala zaista mislim da je must have u svakoj kući tako da nabavljaj ga što pre :)

      Избриши
  3. S obzorm na to da me komarci obozavaju, ako stvarno pomaze i kod ujeda komaraca, volela bih da ga isprobam. Taj dezodorans mi definitivno zvuci kao nesto sto bih volela da nabavim. ...:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je zaista pomogao, a imam preosetljivu kožu i ujed komarca ume kao što sam napisala da mi napravi čuda na koži i plikovi stoje nedeljama, sad od 56 plikova ostalo je jedva dva, posle dva, tri špricanja sa AK :) . A dezodorans je must have kao i AK, potvrđujem.

      Избриши
  4. Da li znas mogu li se ovi proizvodi nabaviti u Hrvatskoj?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mogu, i čim dobijem informaciju gde javljam ti :)

      Избриши
    2. Trenutno se Active O3xygen by Akvabent (naziv Akvabent aktivnog kiseonika za tržište Hrvatske/EU) može naći u apoteci Medella Pharm, u ulici Ante Mike Tripala 14, Zagreb https://www.facebook.com/medella.pharm.5

      Избриши
  5. Vidim da su mnogi zadovoljni ovim aktivnim kiseonikom, definitivno je praktično imati ga uz sebe uvek. Čini mi se da je negde sličan termalnim vodama.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam neko ko je mnogo verovao u čudotvornost ovoga dok se nisam sama uverila i dok mi muž nije postao oduševljen tako da zaista čarobna vodica :)

      Избриши
  6. Citajuci tvoje utiske dolazim do zakljuka da ove proizvode treba imati uvek u kuci i uz sebe.l

    ОдговориИзбриши
  7. Ovo moram da probam,ako ni zbog cega ono zbog toga da''umanjuje osecaj teskih stopala i listova''.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za to ne znam i ne mogu da garantujem ali ako tako kažu verujem jer u sve ostalo sam se i sama uverila :)

      Избриши
  8. Nisam probala,ali bih bas volela zvuci mi jako primamljivo.

    ОдговориИзбриши
  9. Pre par godina sam koristila aktivni kiseonik za lice kao što si opisala i za raznorazne rane i baš sam bila zadovoljna, definitivno ću morati ponovo da ga kupim, ne znam kako sam zaboravila na njega. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dešava se da zaboravimo na proizvode od silne ogromne ponude novih ali ovaj definitivno valja imati u kući, dobra je za sve , meni je sad spas od ujeda komaraca ovih dana :)

      Избриши