"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 26. фебруар 2016.

LMX - tečni sapuni


Početkom januara ova tri  LMX tečna sapuna su stigla na moju adresu i bila sam vrlo radoznala da ih probam jer do sada nisam. Inače jako volim tečne sapune i samo njih koristim ali imam problem da pronađem odgovarajuće za moju suvu kožu, većina tečnih sapuna mi dodatno isuši ruke što kod ovih na moju sreću nije slučaj. Dobila sam tri vrste, tri lepe boje i mirisne note i svaki mi se dopao na svoj način, možda beli za nijansu više :). Inače važno je da napomenem da su sapuni sada sa novim dizajnom etikete i sa poboljšanom formulom samog proizvoda.
LMX tečni sapun sa formulom bogatom nežnim sastojcima za pranje ruku, neguje i štiti Vaše ruke bez isušivanja. (izvor).


Moss Natural je jedna lepa sveža mirisna nota sapuna, podseća na prirodu pa verujem da otud i naziv, veoma osvežava a ruke lepo i temeljno pere i ostavlja ih mekim i nežnim.




Pear Sensitive mirisna nota koja je dobila moje najveće simpatije, najnežnija je kako mirisom tako prema koži ruku, jako mi se dopada i izuzetno mi odgovara u svakom pogledu.





Coral Nourishing je jedna osvežavajuća, po meni više letnja mirisna nota mada kad je tečni sapun u pitanju ne delim mirise na godišnja doba svi mi pašu uvek bitan mi je njihov učinak na ruke i da nisu prejaki, što ovi svakako nisu.


Zajedničko za sve tečne sapune je da NE sadrže alkohol, parabene i alergene, i da su izuzetno nežni prema koži ruku i da zaista neguju. Cene po komadu za pakovanje od 500 ml je oko 115,00 RSD sve zavisi od prodajnog mesta.
Za sve informacije postoji zvanična FB stranica LMX brend kao i njihov sajthttp://www.lomax-company.com/. Inače Lomax kompanija pored LMX brenda proizvodi i Kosili proizvode za decu i Deft proizvode za čišćenje a distributeri su i za MCvities, Perla, Daca, Macval i tako dalje.

Da li ste već probali ove tečne sapune i koji je vaš favorit?
*PR proizvodi

2 коментара:

  1. Jesam probala sam ove sapune jer i mi u kuci koristimo tecne sapune a nekako su nam ovi pristupacni cenom. I kod mene je najvise simpatije pokupio beli.

    ОдговориИзбриши