"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 4. јул 2016.

NunaNai - program za bebe i decu



Dragi moji pratioci, danas ću vam ukratko predstaviti šta sam to lepo dobila od mojih dragih prijatelja Nuna Nai i šta će mi tek stići. Kako vam se post o jastuku za mame i bebe veoma dopao svi ovi proizvodi će takođe dobiti svoje recenzije kada dođe vreme pošto su ovo stvarčice za bebu, da pripreme su lagano počele.

Par rečenica o brendu :

NunaNai je porodični brend, skup modernih i veoma praktičnih proizvoda za bebe, mališane, mame i tate. Proizvodi su izrađeni uglavnom od prirodnih materijala, mekanih linija i veselih boja.
Kolekcija NunaNai inspirisana je sličnim proizvodima koji se mogu naći u najbolje snabdevenim dečijim robnim kućama i online shopovima u svetu, ali je prilagođena našim potrebama, navikama i mogućnostima.
NunaNai web prodavnica http://www.nunanai.rs/ , osim proizvoda ovog originalnog brenda, nudi i artikle drugih proizvođača, koji ispunjavaju najviše svetske standarde kvaliteta, praktičnost i dugotrajnost. Više o svemu sam pisala ovde.


Prvo što sam dobila je ovaj NunaNai jastuk za dečiji krevetac, koji se stavlja na dušek dečjeg krevetca ispod ili iznad čaršava u cilju da dete bezbedno leži u malo uzdignutom položaju. Ovakav položaj kod beba pomaže da ne povrate nakon dojenja ili obroka na flašicu, a naročito kod beba koje imaju simptome refluksa. Refluks se manifestuje kao često bljuckanje ili povraćanje veće količine sadržaja više od jednog sata nakon obroka, što izaziva razdražljivost, kašalj i plač.
Ovaj jastuk je takodje savršeno rešenje za decu koja su prehladjena ili imaju grip jer uzdignuti položaj tokom spavanja onemogućava slivanje sekreta iz nosa i stvaranje šlajma. (izvor).


                           Dimenzije:58,5 x 36 x 9 cm a cena mu je 1490,00 RSD.




Našla se tu i jedna nepromočiva portikla -  Zabavne i praktične portikle za Vašu decu omogućiće da vreme hranjena prodje bez fleka na odeći. Džepovi na na prednjem delu portikle će sakupiti mrvice i prolivenu tečnost. Napravljene su od materijala koji se lako briše, vodootporan je i može se prati i veš mašini. Portikla se fiksira uz pomoć čičak trake.(izvor).


Cena ove portikle je 890,00 RSD a dostupni dezeni su pink kavez, pink krugovi, lila cvet za devojčice i plavi krugovi, vatrogasni auto i šumski prijatelji za dečake.


Sledeća na redu je ova predivna višenamenska pelena - Ove fantastične dizajnirane pelena možete koristiti na vise načina. Možete tradicionalno poviti svoje dete, pokriti ga tokom toplih letnjih dana, prekriti ga prilikom dojenja ili iskoristiti pelenu za brisanje prolivene tečnosti. Prijatne višenamenske pelene su izradjene od 100% - nog pamuka. (izvor).



Cena ove pelene je 1790,00 RSD a postoji i set od 3 komada i košta 4990,00 RSD.




Jedan preslatki plišani ljubimac, ja sam izabrala žabicu - Oni su simpatični drugari za igru i udoban jastuk u jednom. Samo odlepite čičak traku i svaki Plišani ljubimac se pretvara iz ljupke igračke u super udoban jastuk. Unutra čak može da se stavi i pidžama, savršeno kada deca žele da prespavaju kod drugara. Napravljeni su od vrlo izdržljivog materijala, potrajaće godinama, a mogu da se peru i u veš mašini. Savršen poklon za rođendane, Novu godinu i ostale prilike. (izvor).


Karakteristike:
Udoban jastuk i simpatična igračka u jednom, Izrađeni od vrlo izdržljivog materijala, Mogu da se peru u veš mašini, Dimenzije: 36 x 47 cm. Cena je 2390,00 RSD.


Zvezdana  kornjača je stigla još ranije na moju adresu ali čekala sam sve stvarčice da predstavim na istom mestu. Zvezdana kornjača projektuje zvezdano nebo u celu Vašu sobu. Pored toga reprodukuje uspavanku za Vaše dete kako bi omogućila da dete lakše zaspi.
Karakteristike:
Radi na tri AAA baterije od 1,5 V koje nisu uključene u ponudu.(izvor).


                                                 Cena kornjače je 1990,00 RSD







Marama za nošenje beba spakovana u super praktičnu većicu, idealna je za nošenje beba od rođenja do oko 18 meseci. Jednostavan dizajn ove marame za nošenje beba, bez kopči i kaiševa je savršeno udoban za Vašu bebu i Vas. Jednostavno raspoređuje težinu Vaše bebe, nema ograničenja koliko dugo Vaše dete može ostati u marami, tako da možete da umirite i ušuškate bebu svojom toplinom, glasom, pokretima, otkucajima srca, onoliko dugo koliko prija Vašoj bebi i Vama. Cena marame je 2790,00 RSD a više o njoj možete pročitati ovde.



Sunđeraste puzzle za pod 2 u 1 prostirka za pod i slagalica. Svakom detetu, pod je omiljena pozicija u kući. Neka vaši mališani sklapaju ovu slagalicu i razvijaju motoričke sposobnosti.
Pakovanje sadrži 10 elemenata.
Dostupni dezeni: voće i prevozna sredstva.
Dimenzije: 32 x 32 cm.


Cena ovog jednog pakovanja puzzli je 2590,00 RSD i mžete ih poručiti ovde.

Nadam se da se i vama ove stvarčice dopadaju kao i meni, treba da mi stignu još neke, jedva čekam da ih sve isprobam i da vidim kako će bebac reagovati na njih, sve recenzije će biti objavljene na blogu. Ovom prilikom veliko hvala mojim drugarima NunaNai i TV Shop na svemu što čine za mene.

Za sve informacije tu je Fb stranica NunaNai kao i zvanični sajt http://www.nunanai.rs/. Takođe sve proizvode možete kupiti u online prodavnici TV Shop kao i u njihovim maloprodajnim objektima.

Kako vam se dopadaju ove stvarčice i da li ste imali prilike već da probate nešto od brenda NunaNai ili tek planirate? :).

*PR proizvodi

6 коментара:

  1. Predivno je sve, ja sam kupila kornjacu isto kod njih

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sećam se da si mi rekla i za jastuke da si uzimala neke i da si bila jako zadovoljna, drago mi je :).

      Избриши
  2. Kornjaca je preslatka, znaci ja bih volela da je imam, iako sam odavno prerasla igracke..:*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam je šmekala za sebe neko vreme isto, baš opušta dobra je za meditaciju :).

      Избриши
  3. Kornjaca je pun pogodak, cak bih se i ja obradovala :)

    ОдговориИзбриши