"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 28. децембар 2016.

ZAFUL - Christmas Tree Pendant LED String Light Indoor Decoration

Christmas Tree Pendant LED String Light Indoor Decoration



U jučerašnjem postu predstavila sam vam neke praznične dekoracije koje sam naručila sa sajta Zaful a danas vam pišem o sijalicama iz iste porudzbine. Jako volim sijalice za jelku, volim kad jelka šljašti ali kada sam videla ove sijalice koje ne moraju da se koriste stkriktno za jelku oduševila sam se. Po meni su više za dekoraciju nekog ugla sobe ili stana, a ja sam odlučila da njima ukrasim prozor i vrata od terase.




Sijalice su jako lepe i neobične, nadam se da možete videti na slici, ima puno lampica koje su poredjanje po gajtanu i na kraju svakog je po jedna jelkica, i ono što se meni najviše dopada je što svaki taj red sija drugačijom bojom.



Ovako izgleda naša soba sada, a sijalice koštaju $9.19 i možete ih poručiti ovde. Našoj bebici se ove sijalice jako dopadaju i voli da gleda u njih i da se smeška.



Zaful Facebook: https://www.facebook.com/Zaful/?fref=ts
Zaful Instagram: https://www.instagram.com/zaful/
Zaful sajt: Zaful.com

Kako vam se dopadaju ove sijalice i volite li i vi da sve blješti oko vas tokom praznika? 

2 коментара: