"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 30. март 2017.

Gamiss - Outdoor Canvas and Splice Design Men's Backpack

Outdoor Canvas and Splice Design Men's Backpack


Kao što neki od vas možda znaju moj muž često mora da ide na terene kada je posao u pitanju i uvek imamo problem sa pakovanjem, uvek nam zafali neki ranac pored kofera pa sam ja rešila da ga obradujem i da mu naručim jedan onako pravi muški, mene je malo podsetio na one kamperske ali će njemu super poslužiti za posao. Pored ovog naručila sam mu još jednu mušku torbu za papire i dokumenta ali nju još uvek čekam. Kako je muž i sada trenutno na terenu, ovo će biti iznenađenje kada se vrati a mama je morala ovaj put biti model za torbu.




Torba je dosta prostrana i mnogo toga može da stane u nju pogotovo ako se lepo složi i organizuje. Unutar torbe je dosta pregrada koje su uvek potrebne. Može da se nosi i kao ruksak i kao torba, jednom rečju multifunkcionalna je, i potpuno me je oduševila kada je stigla. A obradovalo me je i to što posle mnogo vremena nisam morala da platim ni carinu kada je neki veći paket u pitanju. Prazna torba je teška oko 1 kg, širina 25 cm i visina 40 cm.


Cena ove torbe je trnutno na velikom sniženju, sa 53 dolara sad košta $27.74 pa kome se dopada neka požuri sa poručivanjem a to može učiniti ovde. Hvala mami što mi je pomogla oko recenzije, a vi mi pišite kako se vama dopada torba?
Za celokupan asortiman posetite sajt Gamiss.com.

2 коментара: