"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 9. јун 2017.

Kosolid - biljni preparati protiv opadanja kose


Kosolid šampon koristim već skoro godinu ipo dana i do sada sam potrošila oko 5 bočica istog. Najzad sam našla vremena da vam prenesem i svoje utiske koji su baš dobro utvrđeni i potvrđeni za sve ovo vreme. Prvi put koristila sam i šampon i losion u isto vreme ali kako za losionom kasnije nisam imala potrebe nastavila sam sa upotrebom šampona. Prvi put probala sam ga baš u prvom tromesečju trudnoće kada mi se kvalitet kose bio kompletno promenio usled naglih hormonskih promena i agresivnih terapija koje sam koristila jako dugo kao pripremu za inseminaciju.


LOSION PROTIV OPADANJA KOSE
Kosolid losion je isključivo biljnog sastava, rađen po recepturama fruškogorskih travara, medicinski ispitan i proveren u dugogodišnjoj praksi;
Temeljno uklanja perut i suvišnu masnoću. Izuzetno efikasno sprečava opadanja kose i garantovano pomaže novi rast dlake na glavi;
Deluje antiseptički i sprečava razvitak saprofita, pa je izuzetno uspešan u lečenju masne seboreje;
To je do sada jedini proizvedeni losion za negu i regeneraciju kose od čak 27 biljnih sastojaka uz čiju pomoć potiže maksimalno brz efekat;
Preporučuje se za stalnu upotrebu i negu kose, zajedno sa Kosolid šamponom.(izvor).


ŠAMPON PROTIV OPADANJA KOSE
Kosolid šampon je vrlo blagi biljni šampon koji se preporučuje za trajnu negu kose. Rađen je po recepturi čuvenih fruškogorskih travara i ispitan je u dugogodišnjoj praksi.
Pokazuje svoje najbolje karakteristike u nezi kose ako se koristi zajedno sa Kosolid losionom.
Pojačava dejstvo Kosolid losiona te zajedno izuzetno brzo i u garantnom roku uklanjaju perut, suvišnu masnoću, sprečavaju opadanje kose i pomažu rast nove dlake na glavi u rekordnom roku.
Isporučuje se u pakovanju od 200ml i u njegovom sastavu se nalazi čak 15 biljnih sastojaka.(izvor).


Kao što sam već spomenula u prvom trimestru trudnoće kosa je počela da mi opada bukvalno u pramenovima tokom pranja, pa nakon pranja u toku češljanja, pa nakon sušenja, bile su to ogromne količine kose da me je već počeo hvatati strah i rešila sam da počnem da tražim prirodno rešenje prlagođeno mom tadašnjem stanju. Setila sam se da imam komplet Kosolid šampon i losion i rešila da počnem da ih koristim. Samo jedna tura u kombinaciji oba proizvoda rešila je moj problem, verovali ili ne. Već nakon 5 pranja kose šamponom i upotrebe losiona kosa je počela znatno manje da opada, dok je nakon potrošene ture prestala skoro skroz sa opadanjem, i vratila se u normalu. Kosa mi je bila vrlo duga i gusta kao i sada, ne farbam se već godinama, redovno sraćujem krajeve i brinem o kosi najviše, sve ostalo je na drugom mestu kada je nega u pitanju. Bilo mi je jako teško gledati kako mi kosa propada u trudnoći, kako je gubim i plašila sam se da ću morati da je ošišam skroz na kratko, ali Kosolid me je spasio.


Nakon potrošene prve ture seta, nastavila sam da koristim samo šampon tokm cele trudnoće, kosa je vratila stari sjaj, lepotu i gustinu i rasla je brže nego ikada. Primera radi skratila sam je dobrih 20 cm a ona je u rekordnom roku opet izrasla, bila sam u čudu. Opadala je u granicama normale. Imala sam veliki problem sa opadanjem kose i nakon tumora jajnika ali tada sam problem rešila nekim drugim preparatom, pisala sam vam o tome ranije.


Sada koristim šampon i dalje za svako treće pranje recimo, malo promene radi koristim druge šampone prilagođene mom tipu kose i tako mi sada najviše prija. Inače i perut koju sam imala u trudnoći i nakon porođaja, iako u malim količinama nestala je skroz i više nemam ni taj problem.
Upotrebom Kosolid šampona moja kosa je uvek prelepa, zaista čista i blistava, ovaj šampon detaljno i temeljno pere kosu kao i teme glave pa se kosa sporije i masti, a tako je nežan i lagan. Za miris mogu reći isto, skoro neprimetan ali osvežavajuć.


Ovim putem želim da se zahvalim kompaniji na ukazanom poverenju za testiranje proizvoda kao i za to što su uvek tu kao podrška u nagradnim igrama koje organizujem. Takođe moja majka sada ima problem sa opadanjem kose pa sam je za rođendan počastila jednim setom i iskreno se nadam super rezultatima.

Kosa pred kraj trudnoće posle redovne upotrebe Kosolid šampona

Kosa nakon porođaja uz upotrebu Kosolid šampona
Za sve informacije posetite zvaničnu FB stranicu Kosolid biljni preparati protiv opadanja kose ili njihov sajt http://www.opadanjekose.rs/. Cena Kosolid losiona od 100ml je 2100,00 RSD a šampona od 200ml 890,00 RSD i možete ih poručiti ovde.

Da li ste koristili ove praparate i kako se vama dopadaju?

7 коментара: