"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 7. септембар 2017.

Golden Rose - Longstay Liquid matte lipstick - 3 NOVE NIJANSE



Nedavno je kompanija Golden Rose Srbija izbacila na tržište mnoge novitete i bila sam mnogo srećna kada su stigli na moju adresu na testiranje. Između ostalog našle su se tu i tri nove nijanse svima već dobro poznatih tečnih ruževa. Ranije sam vam pisala o nekim drugim nijansama ovde i ovde.


Na testiranje stigli su tečni ruževi u broju 26, 23 i 25. Tri nove i vrlo lepe nijanse, moj favorit je ovaj put broj 23 ( ruž u sredini na slici gore), iako više volim jarke tonove ova nijansa me je opčinila.
Kao što sam već napisala predhodni put ovi tečni ruževi su dugotrajni, ne ostavljaju lepljiv film i sadrže vitamin E koji neguje i hidrira usne. Čim se ruž namaže na usne on se istog trena osuši, a za skidanje potrebno je više tufera i veća količina micelarne vode, iako je dovoljan samo jedan sloj karmina za savršene usne i postojanu boju koja će trajati satima. Ne isušuju dodatno već suve usne što je veliki plus i ne sadrže parabene. Dermatološki su testirani.






Ruževi dolaze u divnom crnom kartonskom pakovanju a unutar njega se nalazi elegantna kvalitetna bočica sa predivnim mekim aplikatorom za precizno nanošenje ruža bez razmazivanja. Pakovanje je od 5,5ml a cena mu je oko 500,00 RSD zavisi od prodajnog mesta i trenutnih akcija.




Takođe sada kao novitet mogu da se nađu i ruževi u mini pakovanjima od po 3ml a cena za njih je oko 269,00 RSD.

Za sve informacije tu je zvaničma FB stranica Golden Rose Srbija i zvanični sajt , kao i oficijalni sajt http://www.gbs.rs/. Ono što je bitno napomenuti jeste da se kompletan asortiman može naći u svim maloprodajama Golden Beauty Shop koji se nalaze za sad na 4 lokacije:
-Golden Beauty Shop Aviv Park Pancevo / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopPancevo/
-Golden Beauty Shop Aviv Park Zvezdara / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopBeograd/
-Golden Beauty Shop BIG Fashion Beograd / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopMini/
-Golden Beauty Shop Aviv Park Zrenjanin /https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopZrenjanin/

Da li volite i koristite ove ruževe, koje nijanse su vaši favoriti? 

*PR proizvodi

10 коментара:

  1. Nijanse su prelepe,ne znam da li mi je lepsa nijansa 23 ili 25 . Nisam jos uvek isprobala ove ruzeve ali imam njihove velvet matte ruzeve koji su odlicni

    ОдговориИзбриши
  2. Meni su sve tri prelepe! A ovih malaca jos nema u Liliju,izginuh :-D

    ОдговориИзбриши
  3. sve tri nijanse su predivne, nazalost nisam ih isprobala ali nadam se da hocu

    Blog: MagdalenaŠ.

    Youtube: MagdalenaŠ.

    ОдговориИзбриши
  4. Boje su prelepe,ja nalvise i koristim njih.Jos nisam probala ove mat ruzeve,a ostale od GR koristim i zadovoljna sam.Vredi isprobati.

    ОдговориИзбриши
  5. Ufff treba odlučiti koji mi je najlepši :D 26 me jako podseća na 05, a 23 malko na 10. Baš su lepi i kvalitetni, moracu i ove dve da nabavim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bogami su svi lepi i baš treba odlučiti, ja ne znam kako bih. Broj 23 i 10 možda jeste slična nijansa al skroz su različiti kad staviš jedan pored drugog :).

      Избриши