"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 15. октобар 2017.

Sammydres - Bear Printed Striped T-Shirt with Pants & Dinosaur Print Boy's Pullover Sweatshirt

Bear Printed Striped T-Shirt with Pants
Stigla je najzad do mene i poslednja porudzbina sa mog omiljenog sajta Sammydress, i ovog puta sve je namenjeno Ivanu kao i uvek. Još jednom sam prezadovoljna svim naručenim i zaista svaki put jedva čekam da mi stignu stvari sa ovog sajta kao i da poručim nove. Jedino što imam problem sa veličinama jer Ivan većinom nosi njihov broj 100 sada već, ali prosto nije uvek ista veličina za sve, pa nam je duks u tom broju super a već trenerkica ili pidzamica nisu, no kako brzo raste sve će uskoro moći da nosi. Na ovom sajtu zaista postoji veliki izbor kvalitetne dečije robe. Ovaj put poručila sma mu jednu pidzmaicu, nisam joj mogla odoleti, no malo mu je veća pa cemo sačekati sa moderiranjem.



Pidzamica je zaista kvalitetna, lagana, lepo se pere, ne pušta boju, ne menja oblik nakon pranja, prezadovoljna sam zaista. Cena joj iznosi $9.32 ali kako vidim nema je više na stanju. Svakako obavezno pogledajte veliki izbor drugih modela ovde.



Ovaj dinosaurus duksić sada već može Ivan da nosi jedino što mu malo podsavijem rukave no i to će brzo doći na svoje, širina i dužina su mu taman. Duks je divan mek i kvalitetan, pamučan je i idealan za ovo prelazno vreme.


Cena duksa je $6.62 ali ga takođe više nema na stanju, izbor ostalih duksića i dzempera pogledajte ovde.
Za sve informacije i porudzbine posetite sajt Sammydress i iskoristite kupon kod za popust SammydressXie.

Kako Vam se dopadaju ove stvarčice?

10 коментара:

  1. It looks soooo good!

    https://anna-alina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Slatke si stvarčice našla,a i kvalitetne,barem sam ja zadovoljna stvarima koje sam Leni uzela. :)
    I ja kuburim sa veličinama,ali bolje veće nego manje,deca ionako brzo rastu.

    ОдговориИзбриши
  3. Zanimljive stvarcice, preslatke su i bas mi se dopadaju. *_* Zapratila sam te #159,uzvrati ako zelis :-*
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    ОдговориИзбриши