"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 15. мај 2019.

Farmasi - Upoznavanje sa proizvodima


Pre izvesnog vremena na moju adresu stigao je na testiranje paketić pun interesantih i za mene novih proizvoda od kompanije Farmasi. Probala sam ranije neke preparativne đakonije ali od šminke recimo nisam imala prilike da probam ništa osim karmina i tečnog ruža i to baš davno, kada se Farmasi tek pojavio. U ovom postu napisaću vam svoje utiske o proizvodima koje sam dobila.




BB krema stigla mi je u nijans light to medium, pakovanje kreme je sasvim ok, kutija je od kartona, bele je boje i na njoj su napisani svi neophodni podaci o kremi kao i njen sastav. Unutar kutije je mala praktična tubica od 50 ml, koja je pri prvom otvaranju na vrhu zapečaćena folijom pa ste tako sigurni da kremu niko pre vas nije probavao. Miris kreme je jako lep i prijatan, tekstura lagana i nemasna, nijansa mi odgovara, stapa se sa mojim svetlijim tenom, i posle nanošenja ove BB kreme mi ne trebaju nikakva dodatna sredstva za prikrivanje nekih nedostataka, osim korektora za podočnjake. Doduše ja i nemam nekih problema sa kožom lica ali bude perioda kada zbog mojih hormonskih poremećaja lice bude u totalnom haosu, a kremu sam isprobala i u tom periodu, tako da mogu da zaključim da ima dobru prekrivnu moć, može da se uporedi i sa nekim puderima.







Farmasi BB krema štiti i neguje kožu, sadrži SPF 15, ulje makadamije, vitamin B3, kolagen, arganovo ulje, takođe hidrira kožu i ne začepljuje pore. Cena ove kreme kreće se oko 600,00-700,00 rsd, zavisi od kataloga.


Farmasi CC krema mi je stigla u tamnijoj nijansi medium to dark, ne odgovara mojoj svetloj puti ali to ne znači da mi je neupotrebljiva, uz dobar iluminator u svetlijoj nijansi može da se iskoristi, za neke večernje prilike, ili na leto kada malo porumenim. CC krema veoma mi je slična BB kremi samo mi je malo jača i teža na licu, ali naravno ovo je samo moje lično iskustvo. Ne isušuje mi dodatno kožu i ne ističe već suvlje delove. Zbog nijanse i još nekih sitnica prednost dajem BB kremi.







Calendula ulje krem-balzam za osjetljivu i nadraženu kožu, hidratizuje i popravlja kožu dok umiruje iritaciju i oštećenje. Takođe potektuje od opekotina i iritacije, hrani kožu i sprečava isušivanje. Ona stvara prepreku negativnim faktorima životne sredine, dok koži pruža anti aging efekat.(izvor).





Verujem da svi znate za dejstva nevena na kožu i razne kožne probleme, pa je samim tim ova kremica obavezna u svakoj kućnoj apoteci ako mene pitate. Pored nege kože, sam neven ima jako mnogo povoljnih uticaja. Krema je idealna za suvu i iritiranu kožu, za hrapavu kožu, za razne rasekotine i opekotine takođe. Tekstura je malo lepljiva i masnija, ali moja koža barem vrlo brzo upije ovu kremu i ona ne ostavlja masne tragove za sobom, a pored svega toga predivno miriše i ne sadrži parabene.



Tečni mat  ruž i lak za nokte, u istoj nijansi:). Iako nisam ljubitelj ove boje mesa da je tako nazovem, lak mi se dopao a i ruž, možda mi se ukus u međuvremenu počeo menjati.



Lak za nokte mi se dopada, lepa je boja, lako se nanosi, brzo se suši, jedina mana što je lično meni je izdržao jedan dan na noktima, ali to nije do laka, to je do mene, ruke su mi non stop u vodi, kuvam svaki dan i sve po redu da se sad ne hvalim svojim domaćinskim umećima :).



Tečni mat ruž stigao mi je u nijansi Mauve Pink, kao što sam već rekla ranije nisam bila ljubitelj ovih tonova ali sada mi se sve više dopadaju. Aplikator ruža je super dizajniran za lako nanošenje bez razmazivanja, ruž je lagan i nie lepljiv, lepog i prijatnog je mirisa.



Kad saberem utiske svi su mi se proizvodi manje više dopali, ali najviše BB krema ako moram da biram. Za sve informacije o proizvodima tu je zvanična FB stranica Farmasi, a više o samom brendu možete pročitati na njihovom zvaničnom sajtu ovde.

Da li Vi koristite Farmasi proizvode i koji je vama omiljeni ?

2 коментара: