"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 23. септембар 2015.

Estar cosmetics - piling maska za lice i noćna krema


Peeling maska Estar cosmetics 2 u 1 - maska koja uklanja nežive slojeve kože i čini je glatkom. Prateće negujeće komponente je u isto vreme osvežavaju i regenerišu. Može se upotrebljavati 1-2 puta nedeljno. (izvor).


Dok nisam počela da pišem blog nisam ni znala mnogo o maskama i pilinzima moram da budem iskrena, a sada godinu dana  kasnije znam dosta toga, probala sam već razne vrste i čak mogu da ih i upoređujem kao i da prepoznam nakon prvog ili eventualno drugog mazanja odgovaraju li mi ili ne. Estar cosmetics brend me još nikada nije izneverio do sada pa se tako svakim novim testiranjem i upoznavanjem sa novim proizvodom sve više zaljubljujem u njih, pored Dermixa i možda još par brendova, neverovatno je to da mi svaki proizvod odgovara u potpunosti pa pomislim ponekad kao da su ga pravili samo za mene. U predhodnom postu predstavila sam vam dve maske za lice koje su me takođe oduševile kao i sve do sad, recenzija ovde.



Prvi piling koji me je oduševio bio je Biotenov piling a zatim me je oduševio i piling kompanije Purple rain, međutim ovaj piling o kojem danas pišem jednako je dobar kao i ta dva, pa možda za mrvicu bolji. Možda je stvar u tome što je prirodan i ručno rađen, ili u tome da je on i maska i piling u jednom proizvodu a ne klasičan piling, znam samo da je savršen i da mu mane nisam našla. Čestice su nežne poput pamuka a jako snažno i temeljno čiste kožu i to dubinski, mislim da mi je ovaj piling pomogao da sve zaostale prljavštine iz kože izbiju na površinu, takav sam neki osećaj imala svaki put nakon nanošenja istog. Lice sjajno, vedro, veselo iako ja možda nisam uvek u tom raspoloženju ono odaje takav utisak. Koža svilenkasta, nežna, kao bebina. Koristila sam ga predveče jer mi je tako najviše prijalo a zatim nanosila pred spavanje noćnu kremu, koja je slobodno sada mogu da kažem najbolja koju sam do sada isprobala, a probala sam ih dosta. U nastavku nešto više i o njoj.




Piling dolazi u pakovanju od 50 ml, utrlja se na čisto lice, vrat i dekolte, ostaviti da deluje 5 minuta a zatim bez sapunice isprati mlakom vodom, koristi se makar jednom nedeljno. Cena je 480,00 RSD i može se poručiti ovde. Estar kozmetika mi je još jednom dokazala da ne mora sve ono što je dobro i kvalitetno uvek biti i skupo, a ova kozmetika nije samo dobra ona je odlična pa i više od toga.


Predhodni put sam dobila male kutijice dnevne i noćne kremice, nešto ukratko o tome pisala sam vam ovde i kako me je noćna krema skroz oborila sa nogu draga moja sugrađanka mi je naredni put spakovala full size pakovanje i do nedavno moje lice je uživalo svaku noć uz tu kremu, a pre neki dan mi je stigla još jedna sa novom poboljšanom formulom, a najavljuje nam Estar i mnoge novitete tako da jedva čekam da stignu do mene :).


Noćna krema za regenraciju i negu. Izuzetno hrani i poboljšava opšti izgled kože. Umanjuje bore, povećava elastičnost, obnavlja je i hidrira. 
Sastav: Pantenol, Alantoin, Karite buter, Vitamin E, Bademovo ulje, Ulje grožđanih semenki, Ulje nevena, Ekstrakti zelenog čaja i margose. (izvor).



Za ovu noćnu kremu mogu da kažem slobodno da mi najviše prija i odgovara. Toliko je volim da ponekad mislim da sam zavisna, dok ovu nisam otkrila to je bila Biotenova iz Genovate linije, zaista su i vrlo slične ali ova mi malo više odgovara, brže mi je koža upija i lice mi je svako jutro sveže kada prespavam sa ovom kremicom na njemu. U zadnje vreme mi se dešava sve češće da od onog što mislim da mi je najbolje naiđem na nešto za još mrvicu bolje i baš se radujem zbog toga, jer ću na kraju moći da napravim malu kolekciju proizvoda koji mi najviše odgovaraju i da se sa njima negujem, dok opet ne naletim na nešto možda bolje, ko zna? :). Pošto nikako ne idem mlađa pa tako ni moja koža, verujem da će sa godinama koža imati i drugačije zahteve ali za sada imam svoje idealne kombinacije i omiljene proizvode za svaku svrhu, dok sam pre godinu dana koristila samo i isključivo Niveu i apsolutno ništa dalje od toga.



Krema je izuzetno lagane teksture, predivnog nežnog mirisa, naravno ukusi su različiti i to je sve diskutabilno ali kad se radi o lično mom ukusu ova krema je postala nešto bez čega ne mogu. Par dana sam bila bez nje dok mi nije stiglo novo pakovanje i osetila sam kako mi fali uveče pre spavanja da je namažem i mirno utonem u san. Nije zato što su u pitanju moji Novosađani al zaista su jedni od najboljih. Pakovanje kreme je 50ml a cena je 636,00 RSD i možete je poručiti ovde.

Za sve informacije tu je FB stranica Estar-cosmetics i zvanični sajt za više podataka i online porudžbine http://www.shopestar.com/home.aspx.

Da li ste vi probali nešto iz Estar asortimaan i kakvi su vaši utisci?

*PR proizvodi

16 коментара:

  1. Nikad nisam cula za ovu kozmetiku ali bas super deluje :) jeftini su a kvalitetni i moracu da probam ovaj piling :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obavezno probajte nešto pa nam javite utiske, šta god izaberete nećete pogrešiti :)

      Избриши
  2. Krema za područje oko očiju, piling za telo, body butter, serum, ma nema čime nisam zadovoljna :)
    Piling planiram da kupim, taman mi je Biotenov pri kraju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ista nam je ljubav onda hehe, što me nikako ne čudi iako imamo drugi tip kože većinu istih stvari imamo za favorite :). Estar je nešto posebno zaista, malo kad napuniš još koju god mada možeš već i sad probaj noćnu kremu od srca preporuka, a tek noviteti koji nam stižu, ima da padneš u nesvest :)

      Избриши
  3. Rekoh sve u prethodnom postu o Estar kozmetici, da ne ponavljam sad :-) Bas me nasmeju ove tvoje sitne upadice kroz postove, dobra ti je ova kako necemo biti mladji :-)

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam nista probala od Estar kozmetike, ali mi i krema i piling/maska zvuce kao nesto sto bi se i meni svidelo. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Mnogo mi se sviđa kako izgleda piling maska :) Moram probati prvom prilikom nešto od njihovih proizvoda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao što malopre napisah i ti obavazno da probaš nešto pa kad probaš poželećeš sve kao i ja , garantujem :)

      Избриши
  6. Eee ovo meni treba! Odlicno napisano i opisano, kao i uvek! Trenutno koristim Bioten serum, i jako sam zadovoljna. Ali, hvala ti Tijana od srca, sto si mi dala ideju cime cu da se castim za Novu godinu! 😘 Salu na stranu, imam osecaj da vi mi lice bilo zahvalno sa ovom kremom. Ponavljam, Estar kozmetika je, zahvaljujuci tebi draga moja, otkrice godine!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja pre svega hvala za pohvale, a lepo ti ja rekoh da će noćna krema da te osvoji kao što je mene i da ćeš je poželeti sad lepo naručuj i uživaj :)

      Избриши
  7. Odlicno si ti ovo opisala.Obozavam kozmetiku koja u sebi sadrzi pantenol.Nocna krema je i mene osvojila...

    ОдговориИзбриши