"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 13. септембар 2015.

Tonirane kreme i puderi koje volim i koristim




Danas sam rešila da po prvi put napišem ovaj tip posta i nadam se da će vam se dopasti, jednostavno mi je palo na pamet kada sam spremala svoje fioke sa šminkom i slagala pudere i tonirane kreme da bih mogla napisati post o kolekciji koju imam, i ukratko napisati o svakom po koji utisak. Počeću sa toniranim kremama a raspored kojim ću ih predstavljati neće značiti to da ih nabrajam od najboljeg ili najgoreg nego ću birati nasumično :).


Jedna od mojih svakako omiljenih toniranih krema je ova Alverde koju možete nabaviti u Dm drogerijama po ceni od nekih 350,00 rsd. Moram reći da me na prvo mazanje nije oduševila ali mi je kasnije postala jedna od omiljenih i sada koristim već drugu bočicu. Prekrivenost joj nije jača strana ako imate šta za sakrivati, ali je idealna za tople letnje dane, prijatnog je mirisa i zaista je postojana na licu i koža izgleda lepo i odmorno.


Bioten CC krema u light nijansi mi je dugo bila omiljena kremica i otkad sam je otkrila nisam se odvajala od nje, ovo mi je već treća tubica, pruža mom licu sve što mu je potrebno u svakom trenutku, prilagođava se mom tenu a kožu čini blistavom. Moć prekrivanja joj je sasvim zadovoljavajuća a cena se kreće oko 450,00 rsd, sve zavisi od mesta kupovine, akcija i slično.


Garnier BB krema mi je bila prva koju sam otkrila i počela da koristim umesto pudera i bila sam prezadovoljna sa njom jako dugo vremena dok nisam otkrila bolje. Nju sam koristila u nijansi medium kada sam pre tri godine dobila malo boje na leto pa mi je taman odgovarala, jedina mana koju sam joj našla je da je malo gušća nego što meni odgovara, ali je zato moć prekrivanja i nege lica odlična, tada sam je platila oko 600,00 rsd ako se dobro sećam.


NIVEA BB krema je bila druga koju sam probala, odmah nakon Garnierove i moram reći da je to prvi proizvod od Nivea brenda koji me nije oduševio a svi zanju da sam ja totalni Nivea freak i da već više od 20 godina koristim cele kolekcije i da sam jedno vreme skupljala i praznu ambalažu, ali moram biti realna i reći da nije na mene ostavila poseban utisak ali je kao podloga za puder savršena i u te svrhe mi služi bolje nego išta. Ne kažem da je loša, odlično neguje kožu ali mi ne pruža efekat BB kreme nego obične hidrantne recimo. Cena ova kreme je oko 700,00 rsd.


La Roche Posay BB krema me takođe nije oduševila koliko sam od nje očekivala, mnogo mi bolje služi u zimskom periodu jer štiti kožu od zime i vetra savršeno ali moć prekrivanja joj je nula, dok je sve ostalo čista petica, ali kako sam otkrila mnogo bolje proizvode i nju sada koristim kao podlogu za pudere. Inače krema je idealna za suvu i osetljivu kožu i skoro da je bez mirisa. Cena ove bb kreme je oko 1600,00 rsd kako sam poslednji put videla.


Mixa bb krema anti redness je jedna odlična kremica pogodna za osetljivu i crvenilu sklonu kožu kakva je moja, nju koristim u prilikama kada mi se lice upali usled hormonalnih promena ili vremenskih nepogoda i zaista kada je namažem uvek mi smiri upalne procese i crvenilo se povuče. Cena joj se kreće oko 750,00 rsd.


Otkriće decenije po meni  Burra Skin Expert BB kreme, nešto najbolje što sam ikada imala prilike da probam, magija u tubici. Kreme su nežne a tako snažno prekrivaju sve nedostatke a ako ih i nemate vaše lice jednostavno zablista u trenutku i kako vreme prolazi ono postaje sve lepše i nekako se vremenom kako krema stoji na licu sve više ujednačava ten, maže se najlakše i najravnomernije od svih, moja koža je najbrže upija, ja ne znam kako to kremica postiže, jednom su mi ljudi iz kompanije objasnili ali nisam baš razumela no to nije ni važno, najbolja je ikad ako mene neko pita. Cena ove kreme je oko 1000,00 rsd.


La Roche Posay TOLERIANE TEINT tečni korektivni puder je proizvod koji zaista obožavam, jako mi prija licu, nije težak a prekriva bukvalno sve, fleke, ožiljke, imam ga već dugo i koristila sam ga za specijalne prilike dok nisam nabavila i neke nove u tu svrhu pa ga sad koristim češće. Cena ovog pudera je oko 2300,00 rsd.


Max Factor Face Finity u nijansi 75 golden je godinama moj omiljeni puder i svake godine ga iznova kupujem u onim setovima kada se prodaje 2 proizvoda po ceni jednog, nekad ga uzmem u kombinaciji sa kamenim puderom a nekad sa mojom omiljenom maskarom 2000 calorie. Ovo je sigurno peta bočica koju trošim i verujem da ću nastaviti zauvek iako sam nedavno otkrila još neke komade koji su u rangu sa njim, ali ipak on mi je ljubimac već jako dugo.



Od Max Factora koristim još i ova dva proizvoda sa slika gore, skin luminizer koji nudi lagano prekrivanje i blistavost kože, ujedno je i neguje, hidrira, ali ima male svetlucave čestice u sebi kako sam ja uspela da primetim, cena mu je oko 1500,00 rsd. Whipped creme u nijansi 75 golden tečni puder koji mene lično podseća na šlag po teksturi, nudi mat završnicu barem na mom licu, hidrira i neguje kožu lica i ne isušuje je kao većina tečnih pudera, cena mu je oko 1500,00 rsd.


AURA cover me, odličan puder za savršenu prekrivenost, mana mu je što je jako gust, ranije sam ga mešala sa bademovim uljem ne bi li ga nanela na moje suvlje lice a sada ga kombinujem sa novitetima koje je Aura izbacila na tržište, pisala sam vam o njima ovde, radi se o tečnim iluminatorima.



Biodroga puder koji je postao konkurent mom ljubimcu od Max Factora, nedavno sam vam pisala o njemu i recenziju možete pročitati ovde. Kad saberem utiske sada kada ga već duže koristim imam samo jednu reč za njega a to je savršen :). Koliko se ja razumem u to odgovaraće i onima koji imaju problema sa prosijavanjem kože jer ima divnu mat završnicu.


True cover proizvod TV Shop-a koji sam dugo sanjala i maštala da probam kao što sam vam već pisala, da se ne bih ponavljala sve o njemu možete pročitati ovde, ja samo mogu da kažem da mi je on postao miljenik za neke specijalne prilike i kada želim da moje lice izgleda besprekorno.


Pre dosta vremena probala sam testere Bourjois healty mix pudera i ostala sam oduševljena, od tada je on na mojoj wl ali nikako ne dolazi na red za kupovinu, jer realno imam već dosta toga a sada postoje i prioriteti pa ne kupujem apsolutno ništa. Zato me je blogokoleginica sa bloga Beauty Axiom obradovala i poslala onako jedan malo veći tester i moram priznati da mi baš ova nijansa odgovara i jako mi lepo stoji i tako je dobar da se rečima opisati ne može, sada ga želim još više :). Cena mu je oko 1600,00 rsd.


Ista blogokoleginica mi je u paketiću iznenađenja poslala i ovaj  Loreal Mat Magique puder i jako me je obradovala jer mi je ovo prvi puuder ovog brenda koji sam dobila priliku da probam. Mazala sam ga samo jednom za sada i mogu reći da je odličan, jako se lepo stapa sa kožom i pruža divan blistav, negovan izgled kože lica, za one koji imaju problem sa prosijavanjem mislim da bi bio savršen. Cena mu je oko 1000,00 rsd, možda malo jače.

Da li ste vi probali neki od mojih favorita, dopada li vam se moja kolekcija i koji su vaši omiljeni proizvodi ovog tipa? :)

39 коментара:

  1. Dopada mi se što si ovako sve stavila na jedno mesto i uporedila ih. :)

    Alverde tonirana krema je odlična, moja omiljena! Isto je bilo sa mnom, u početku mi nije bila baš sjajna kada sam otvorila pakovanje a posle sam je zavolela. Sigurno ću je kupiti opet.

    Ja koristim jednu toniranu ili bb kremu i jedan puder, pa dok ne potrošim druge ne kupujem. Jer mislim da ako bih koristila ovako više njih, pokvario bi se neki od proizvoda, pre nego što potrošim. Posebno kod pudera, koje ne koristim tako često. :)

    Ja skoro svaki dan nanosim toniranu kremu, i jedna bočica mi traje sigurno bar 4-5 meseci. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno, baš sam pomislila i ja da bi bilo dobro da to uradim malo za promenu :). Znaš kako od svega ovoga ja sam kupila 3 komada, sve ostalo sam dobila tako da to je super prilika bila da ih isprobam toliko :)

      Избриши
  2. Retko koristim pudere jer moje sminkanje tek ponekad zahteva puder, mada sam letos povremeno koristila Vichy aera teint pure, cisto da ubijem bledilo, i fino se pokazao. Ranije sam koristila Avonove pudere u kamenu, odlicnu prekrivnu moc ima i Loreal true match minerals. Tonirane kreme ne koristim, iako su one, po svemu sudeci, leti odlicna stvar. Svidja mi se post veoma, volim ove uporedne, stede na vremenu i olaksavaju "posao" devojkama prilicno :-) Sve u svemu, vise ovakvih uporednih postova, bar bih ja tako volela :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, biće još imam u planu da uvedem malo i ovakvih postova i tema dok odmaram od zdravstvenih, Vichy sam probala samo tester i oduševio me je ali mi je bio skup da ga kupim, većinu ovih sam dobila ili na poklon ili na recenzije. A toniranu kremu hitno da nabaviš to ti je must have za leto pogotovo :)

      Избриши
    2. Kroz postove sam videla da ti je nekako Alverde u prve tri, tako da je ona na tapetu, cim odlucim da pocnem sa kremicama :-)

      Избриши
  3. Biotenova CC krema mi je fenomenalna,dok mi se Garnierova Bb nesto manje svidela.Burra me je odusevila, iako sam probala samo tester, tako da jedva cekam da nabavim full size.Inace odlican post..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biotenova mi je bila broj 1 baš dugo dok nisam otkrila Burru tako da obavezno full size da padne kod tebe, hvala za pohvale za post trudiću se da ih bude još više sličnih:)

      Избриши
  4. Odličan post. Planiram da probam Burra kremicu, La Roche Posay mi je davna želja, a Nivea mi je bila pretamna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, LRP puder je super a bb krema mene nije nikako oduševila ali ne znači da neće i tebe jer je generalno odlična osim te prokrivenosti što meni na primer zasmeta odmah, a Niveu imaš u dve nijanse mora da si onu tamniju uzela jer ova je baš svetla :).

      Избриши
  5. Одговори
    1. Havla puno, Burra proizvode sam za sada viđala samo u Liliju, pa pogledaj tamo :)

      Избриши
  6. Burra kreme su odlicne,odgovaraju mi,kao i biotenova kozmetika,ostalo nisam probala,a poslednjih dana tragam za Garnierovim mlekom za telo,za izrazito suvu kozu,koje mi je jedino odgovaralo zbog mojih problema sa kozom nogu,ali ga nazlost ne nalazim,inace post ti je odlican.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga tatjana, drago mi je da se i tebi Burra bb krema dopada baš kao i meni, takođe i Bioten, i ostali proizvodi su super inače ih ne bi koristila samo neki više neki manje odgovaraju svakom od nas :).

      Избриши
  7. Divan post :) Probala sam Garnier, Bioten i koristila ih dugo, Burru sam probala samo tester i odusevila se :) Volela bih da probam ovaj L'orealov ljubicasti puder ali i novu Mixa DD kremu, bas me interesuje kako DD kreme deluju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, baš mi fale tvoje pohvale u zadnje vreme hehe :). Vidiš još nikad nisam probala DD pa moramo da nabacimo i to čudo da isporobamo, ja čekam da izbace neki TT recimo :)

      Избриши
  8. Puno toga si koristila....ja od ovih proizvoda nisam ništa probala jer imam mješovito/masnu kožu lica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima tu par proizvoda koji odgovaraju i tvom tipu kože, bar mislim da bi odgovarali, recimo Biodroga, možda čak i Burra :)

      Избриши
  9. Uzivala sam citajuci post! Slazem se za Burra BB kremu, savrsenstvo kakvo se retko srece. Primamljiv mi je oval L'Oreal-ov Matt Magique, posto bas imam problem sa prosijavanjem. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga, baš sam se obradovala komentaru nema te dugo :). Slažrmo se za Burru izgleda svi mi koji smo je probali, a ti razmisli da probaš i ovaj Biodroga puder čini mi se da je i on za taj masniji tip kože idealan jedino što si još mlada za njega možda jer je on anti age :)

      Избриши
    2. Ne komentarisem cesto, ali zato svaki tvoj post procitam. :) Hvala na predlogu, bas sam u potrazi za nekim dobrim, jer mi od svakog prosija lice. :/

      Избриши
    3. U to da čitaš nisam ni sumnjala <3 . Ne znam da ti dam pravi savet jer meni ne prosija nijedan pa ih delim po postojanosti, moći prekrivanja, lakoći nanošenja i slično ali se svakako raspitaj a do tada ovaj Loreal mislim da ti je pun pogodak baš je mat :)

      Избриши
    4. Pozdrav! Da li ste upućene možda šta se dešava sa ovim Lorealovim Mat Magique puderom? Već neko vreme ne može da se nađe u prodaji, u jednoj radnji mi je čak prodavačica rekla da misli da prestaju da ga proizvode :O Ja ga koristim od kada se pojavio, i fenomenalan je, jer imam malo masniju kožu pa mi savršeno odgovara. Još fenomenalno prekriva sve, svaka drugarica koja ga je probala odmah je prelazila na njega :)

      Избриши
    5. Jeste jako je dobar uverila sam se u to ali zaista ne znam šta se dešava ja ga sad prvi put imam i dobila sam ga na poklon :/

      Избриши
  10. Prva BB krema koju sam probala je bila Nivea, kada sam tek pocinjala da se sminkam i tada mi je odgovarala, posle nje sam probala Garnier u medium nijansi i bila mi je previse tamna. Burra sam probala pre par meseci i bas mi se dopada. A od pudera trenutno koristim Max Factor Skin luminizer i ok mi je samo mi smetaju te sjajne cestice koje si pomenula pa ga sigurno vise necu kupiti, cini mi se da bi vise odgovarao suvoj kozi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako voliš Max Factor i odgovara ti uzmi ovaj Face Finity ja mislim da je to jedan od najboljih pudera ikad , iako je u zadnje vreme dobio konkurenciju dugo je nije bilo, koristim ga godinama i savršen je, nema te čestice, probaj obavezno kad bude u tim setovima 2 za cenu jednog :).

      Избриши
    2. Godinama samo Max Factor pudere koristim, ne secam se da li sam taj probala ali hocu svakako u narednom periodu, hvala na predlogu. :)

      Избриши
    3. Nema na čemu, ne poznajem osobu kojoj nije odgovarao, neki tvrde da je među najboljim drogerijskim puderima kao i ja , probaj obavezno i javi utiske :)

      Избриши
  11. Bas koristan post! :-) Ja bih volela da probam burra toniranu,i alverde :-) Zahvaljujuci tvojoj recenziji sad znam koje su dobre! :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, potrudila sam da vam o svakoj naišem po nešto najbitnije, ali opet tip kože nam je svima drugačiji pa od toga zavisi dosta toga, ali Burra i Alverde koje si izabrala mislim da bi godile svakom :)

      Избриши
  12. Uuu svasta nesto lepo mackas :). Super post. Mene zanima Alverde krema i zanima me Tv Shop puder...bas si mr zainteresovala :) Nisam imala pojma da oni imaju pudere, bas cu pogledati sta i kako :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imaš link kod opisa True Covera pa prouči sve detaljno, a Alverde je jedna sjajna tonirana kremica za svaki dan:)

      Избриши
  13. Odličan post draga :D I moram priznati da imaš zavidnu kolekciju :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno i skroz si u pravu, to su one lepe strane bloga, dobiješ priliku probati svašta i dobiti, pre bloga sam koristila uvek jedan isti MF puder i 2-3 bb, cc kreme u krug a vidi sada .)

      Избриши
  14. Koristim Cover me i odlican mi je. Moja kolekcija je daleko manja, ali to je zato sto ja idem na sigurno, kupujem samo one kreme i pudere za koje sam vec procitala mnogo, mnogo pozitivnih komentara. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako i ja godinama 1 puder i kupila sam dve tri tonirane kreme koje su mi dobre, ostalo sam sve dobila i srećna sam jer sam imala priliku svašta da probam pa da znam šta mi najbolje odgovara :)

      Избриши
  15. Divan post...obozavam tonirane kreme i koristim ih umesto pudera.Probala Nive,Bioten,La Roche Posay i jos ne znam koja mi savrseno odgovara...

    ОдговориИзбриши
  16. Koristila sam.Garnier i Nivea BB kreme..Takodje mi Niveina nije nista posebno.Druge nisam probala..trenutno koristim Eveline BB kremu i prezadovoljna sam :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam probala Eveline samo mali tester i učinila mi se ok, hvala na komentaru :)

      Избриши