"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 29. јануар 2016.

Hedera Vita - Uljani piling kupka za telo


Došla je na red još jedna recenzija o predivnom proizvodu brenda Hedera vita natural cosmetics, u pitanju je uljani piling - kupka za telo sa mirisom kokosa i vanile. Znaju moji dragi saradnici koje ja mirisne note volim nekako najviše pa su mi tako ceo paketić ukompletirali. Predhodni put pisala sam vam o prelepom spreju za telo iste mirisne note, ko je propustio post može ga pročitati ovde. Ova dva proizvoda u kombinaciji daju fenomenalne rezultate za samu kožu plus dobijate miris koji je teško opisati, ali budite sigurni da vam parfem posle upotrebe ova dva proizvoda ne treba i da će vas mnogi ljudi pitati šta to tako lepo miriše na vama :).


Koži tela neophodna je stalna nega kako bi ostala meka i baršunasta.
Uljani piling za telo sadrži sitne čestice morske soli koje vrše abraziju na površinski sloj uklanjajući nečistoću i odumrli sloj ćelija.
Jedinstvena kombinacija morske soli i sode bikarbone poboljšaće cirkulaciju, te će koža povratiti sjaj, gipkost i mekoću. (izvor).


U sastavu uljanog pilinga nalazi se i ulje kokosa koje dodatno hrani kožu, tako da nakon ovog tretmana nije potrebno nanošenje mleka ili losiona za telo. 


Proizvod se koristi tako što se kružnim laganim pokretima utrlja na vlažnu kožu, i potom se ispere mlakom vodom. Ja sam pokušala da to radim sa rukavicom za masažu ali je materijal od kog je napravljena suviše agresivan za moju kožu pa sam ipak na kraju to lepo sve rukama, uzmem malu količinu pilinga, i lagano kružnim pokretima masiram po telu a zatim isperem. Piling koristim 3 puta nedeljno i sasvim je dovoljno da cele nedelje osetim njegove pozitivne efekte. Temeljno i lepo čisti kožu, neguje je, hidrira, i daje joj predivan miris koji se zadržava čak i do narednog dana. Jako lepo hrani kožu, čini je mekom, blistavom, nežnom na dodir a miris nakon kupanja opušta i podseća na toplije krajeve, na leto, i pomaže mi da lakše zaspim. Čestice u pilingu su jako blage i nežne, on je izuzetno kremast i lagan za naošenje, pa odgovara i osetljivoj i suvoj koži poput moje. Jako sam zadovoljna i ovim  proizvodom i definitivno ću nastaviti da ih koristim sve i isprobam nove za koje mi se pruži prilika :).


Cena ovog proizvoda iznosi 450,00 RSD i može se kupiti u njihovoj prodavnici u Loznici, online i u DM drogerijama. Za sve informacije o proizvodima tu je zvanična FB stranica Hedera vita natural cosmetics kao i sajt http://www.hederavita.com/.

Da li ste već probali nešto iz bogatog Hedera Vita asortimana i imate li već neke svoje favorite? 

*PR proizvod

14 коментара:

  1. Sam spoj ulja i pilinga obecava. Jos kokos, moj omiljeni miris :)

    ОдговориИзбриши
  2. Divan miris,a i kvalitet,pristupacna cena,probacu sigurno.

    ОдговориИзбриши
  3. Nikad nisam koristila pilig za telo,mozda bi trebalo da pocnem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Ana ne znaš pta propuštaš, hitno isprobaj jedan i posle nećeš moći bez njih, tako sam ih i ja tek prošle godine otkrila i zaljubila se :)

      Избриши
  4. aaa opet vanilija :O pa sta mi radis? stvarno sam ljubomorna :D kupujem 100% :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znaju dragi saradnici da mi je kokos sa vanilom omiljeni miris pa prvo šalju takve kombinacije a zatim sve ostalo hehe, probaj obavezno oduševiće te :)

      Избриши
    2. blago tebi na tako divnim saradnicima :D a ovo obavezno kupujem :)

      Избриши
    3. Bogami vredno se radilo svaki dan da bih došla do njih :). Javi utiske kad probaš.

      Избриши
  5. Nista nisam probala...tako da ni nemam favorita

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Proizvodi su vrlo kvalitetni a povoljni pa kad ti zatreba nešto seti ih se pa isprobaj :)

      Избриши
  6. Svidja mi se. :) Jedino mi kokos bas i ne prija, ali opet sve zavisi, kad je u kombinaciji sa jos necim. Svakako volim miris. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To je sve stvar ukusa zaista mada ovde je onako pomešan miris pa nije pun miris kokosa u prvom planu , ali ja toliko obožavam kokos i njegov miris da je to neverovatno :)

      Избриши