"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 20. октобар 2016.

Rosegal - wish list # 2

Ladylike Style Long Sleeves Worsted Double-Breasted Women's Coat
Opet na moju veliku radost pišem i drugi po redu wish list post za sajt Rosegal koji me je oduševio svojom ponudom, kao i kvalitetom stvari koje sam naručila u prvoj turi, sve je baš onako kako je na slikama i kako je opisano. U nastavku možete videti neki moj izbor stvari za ovaj put mada moram priznati da je jako teško odabrati par stvari za wish listu a kamoli dve ili tri za porudžbinu.
Kaputić kao moj odabir broj jedan, zaista je prelep i kako nemam ništa slično u ormanu verovatno da ću naručiti baš njega ili neki sličan.

Stretchy Multicolor Striped Slim Dress
Casual Slim Sweater Dress With Belt
Round Neck 1/2 Sleeve Skinny Sweater Dress

Dzemperi/tunike ili kako ih neko zove Sweater dress , prelep i veliki izbor da bi ih ja rado sve naručila ali sam suzila izbor za sada na ova 3 komada na slikama gore. U nastavku posta možete videti šta mi se to još dopalo, izbor je zaista veliki i baš sam se pomučila odabrati par stvarčica.

3/4 Sleeve One Button Breathable Plain Blazer

Buckel Embellished Fur Ankle Boots


Vintage Style Solid Color and Tassels Design Women's Street Level Handbag

Predivna tašnica sa resicama koja me je odmah oborila sa nogu, postoji i u crnoj boji.


IE-LY 629 Female Diamond Quartz Watch with Pearl Band Round Dial Stainless Steel Wristband
Nežan i ženstven sat je takođe morao da nađe svoje mesto u ovoj mojoj listi želja, sigurno ću ga naručiti nekom prilikom.
Za one koji su propustili ovde mogu videti šta sam to poručila prošli put i kako to sve izgleda.

Ovo je moj izbor za ovaj put a šta ću poručiti još uvek ne znam. Za sve informacije posetite sajt http://www.rosegal.com/m-show.html?lkid=59534, a trenutno je aktuelna i ponuda za Haloween pa ko voli tako nešto neka pogleda izbor na sledećem linku http://www.rosegal.com/halloween/shop/?lkid=59534. Na ovom sajtu takođe ima veliki izbor robe za naše jače polovine, kao i prelep asortiman nakita, tašni i šminke kao i dodatne opreme.

Kako vam se dopada moj izbor ovaj put? 

Нема коментара:

Постави коментар