"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 10. април 2017.

Sammydress - Casual Lion T-Shirts Striped Pants Kids Outfits

Casual Lion T-Shirts Striped Pants Kids Outfits



Još jedna porudzbina u nizu sa predivnog sajta Sammydress.com koji pored širikog asortimana za odrasle ima predivnu ponudu stvarčica za decu. Sada sam već naručila skoro sve što su imali u ponudi za male dečake a da mi se dopada pa se nadam nekim novitetitma uskoro. Kompletić koji sam danas rešila da vam predstavim je zaista očaravajuč, mene je oborio sa nogu. Pamuk je predivan i lagan stvoren za predstojeće toplije vreme, lepo se pere i ne menja prvobitan oblik, niti se skuplja niti razvlači, još jednom sam prezadovoljna svojim izborom.


Ovaj kompletić sada košta samo $6.84 i možete ga poručiti ovde a za kompletnu ponudu posetite sajt Sammydress.com.

Kako vam se dopada ovaj kompletić? :)

Нема коментара:

Постави коментар