"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 17. април 2017.

Zaful - Blue Ombre Color Sleeveless Plunging Neck Sundress

Blue Ombre Color Sleeveless Plunging Neck Sundress
Kada sam ugledala ovu haljinu na sajtu Zaful.com nisam mogla da joj odolim i naručila sam je. Dugo sam se dvoumila između ove plavo bele kombinacije i iste haljine samo roze boje, ali ipak sam se odlučila za ovu. Kada je stigla na moju adresu bila sam oduševljena materijalom i haljinom uživo, ali nisam baš sasvim zadovoljna kako mi stoji. Ova haljina je definitivno za više devojke, i za one bez ikakvih nedostataka ili bolje da kažem viškova. Ova haljina apsolutno sve ocrtava, pa se tako meni nazire malo stomaka koji mi je još ostao od porođaja. Svakako haljina je predivna i jako prijatna, stvorena za vrele letnje dane, i ja jedva čekam da se vratim u staru formu pa da mogu da je nosim.








Haljina me je privukla takođe i zbog detalja na leđima koji su kod mene presudni kada biram haljine, pa se tako uz ovu haljinu mora nositi grudnjak sa silikonskim delom nazad ili samo sa silikonskim samolepljivim grudnjakom u boji kože.



Cena ove haljine sada je $24.99 i možete je poručiti ovde, a za ostale porudzbine i celokupan asortiman posetite sajt Zaful.com.

Kako se vama dopada ova haljinica?

6 коментара: