"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 17. новембар 2017.

Golden Rose - Tri nove maskare


Polako završavamo sa predstavljanjem Golden Rose Srbija noviteta iz predhodne ture a nova je već stigla i isprobava se. Zvezde današnjeg posta su tri nove maskare, svaka posebna na svoj način a sve tri fantastične, zvuči neverovatno ali tako je. Retko koja maskara meni odgovara prvo zbog osetljivih očiju a drugo zbog kratkih i retkih trepavica, ali ove tri nove sve su mi odlične, naravno jedna se ipak izdvojila, a koja saznaćete u nastavku posta.



Falshe lashes maskara mi se izuzetno dopala, rekla bih da je standardno dobra kao što su i sve do sada koje sam probala od ovog brenda. Ne mogu reći da mi je od trepavica napravila efekat veštačkih jer je to sa mojim trepavicama zaista nemoguće, ali da ih je lepo izvukla, dala im dodatnu dužinu i volumen to svakako mogu napisati. Maskara je odlična, crne je boje, ne truni se, ne oslikava i ne razmazuje se, idealna je za ove jesenje hladne dane. Ne sadrži parabene !


Cena ove maskare iznosi oko 387,00 RSD.


Smokey lashes maskara je moj favorit od ove tri, dakle ona mi se izdvojila. Intenzivno je crne boje i ona mi je do sada pružila najbolji efekat veštačkih trepavica iako za to nije namenjena, rekoh vam već čudne neke trepavice imam :). Takođe je jako kvalitetna i ne sadrži parabene.


 Pakovanje maskare je 9ml a cena je oko 387,00 RSD.


Lash plumping maskara mi se isto super pokazala, od nje kao bonus dobijam volumen. Jako lepo podigne trepavice bez uvijača, lepo ih razdvoji, odlična je za one devojke recimo koje imaju problema sa slepljivanjem trepavica, sa ovom maskarom nema tih problema, kao ni sa predhodne dve, sa tim što je ova najboja u tom razdvajanju trepavica, imam osećaj kao da razdvoji svaku dlačicu posebno, odlična je. Naravno prenosim svoje lično iskustvo.


Cena ove maskare iznosi oko 569,00 RSD.

Za sve informacije tu je zvaničma FB stranica Golden Rose Srbija i zvanični sajt , kao i oficijalni sajt http://www.gbs.rs/. Ono što je bitno napomenuti jeste da se kompletan asortiman može naći u svim maloprodajama Golden Beauty Shop koji se nalaze za sad na 4 lokacije:
-Golden Beauty Shop Aviv Park Pancevo / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopPancevo/
-Golden Beauty Shop Aviv Park Zvezdara / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopBeograd/
-Golden Beauty Shop BIG Fashion Beograd / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopMini/
-Golden Beauty Shop Aviv Park Zrenjanin /https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopZrenjanin/


Kako Vam se dopadaju ove nove maskare, da li ste već neku probali?

Нема коментара:

Постави коментар