"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 7. фебруар 2018.

Faux Suede Fringe Tassel Shoulder Bag Women's fashion Handbag Crossbody Bag Messenger Bags Four Colors

Faux Suede Fringe Tassel Shoulder Bag Women's fashion Handbag Crossbody Bag Messenger Bags Four Colors


Dugo sam merkala ovu torbicu ali sam se dvoumila oko boje, a kako sam ranije naručila čizmice sa resama baš u ovoj boji konačno sam donela odluku i naručila torbu. Nisam se pokajala, fenomenalna je, baš mi se dopada. Prostrana je i dovoljno velika za moj ukus. Torbu sam poručila sa Rosegal sajta.







Torba sada košta $20.89 snižena joj je cena i možete je poručiti ovde. Za ostale porudzbine posetite sajt Rosegal.

Kako se Vama dopada ova torba? Volite li rese?

Нема коментара:

Постави коментар