"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 6. фебруар 2018.

Lace Up Ribbed Mini Knitted Dress - Deep Red

Lace Up Ribbed Mini Knitted Dress - Deep Red
Davno nisam radila modne postove, kao što sam zaposatvaila ceo blog i pisanje bilo čega tako sam postupila i prema ovoj temi, no nije to jedini razlog. Ovaj paket i još neke verovali ili ne čekala sam od decembra meseca, kada je najzad sve stigo zaborvila sam i šta sam poručila, no ipak obradovala sam se što je najzad sve došlo do mene i oduševila se svojim izborom :). Jedna od stvarčica je ova predivna haljina, koju bih ja pre nazvala tunikom, prekratka je za haljinu. Predivna haljina je stigla sa sajta Zaful.com. U medjuvremenu sam ostala bez fotoaparata pa će kvalitet slika biti malo lošiji, dok se ne popravi ili ne  nabavi novi :).




Tunika je izuzetno udobna, od mekog materijala sa dosta elastina pa iako je veličina uni može da nose po meni osobe koje nose od s do l ( slabiji). Jako se lepo pere, ne menja prvobitni oblik, jako sam zadovoljna i ovo mi je jedna od omiljenih stvari koje sam do sada poručila a bilo ih je baš mnogo.







Cena haljine/tunike je $20.49  i možete je poručiti ovde. Za porudzbine i kompletan asortiman posetite sajt Zaful. Stigao mi je još jedan predivan dzemper u ovoj turi ali je on poklon za mamu, pa će tako ona opet biti gost model na blogu uskoro :):

Kako se Vama dopada ova tunika?

5 коментара: