"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 29. октобар 2018.

Biomelem - Love rs kolekcija


Pre izvesnog vremena moji drugari iz kompanije Biomelem poslali su mi na testiranje dva nova šampona iz relativno novije kolekcije pod nazivom Love rs. Ono što sam prvo primetila je super privlačno pakovanje, a ovo srculence na kutiji daje neku posebnu čar, pakovanje definitivno oslikava naziv proizvoda. Drugo što mi je upalo u oči bilo je to da je ovaj proizvod  šampon i balzam u jednom, ili kako neki vole da kažu 2u1. Moram biti potpuno iskrena i reći da nikada nisam volela takve šampone, jer su mi mastili i lepili kosu pa sam praktikovala uvek posebno šampon posebno pakovanje za kosu, balzame retko baš koristim. Da li su me ovi šamponi razuverili? Pročitajte u nastavku posta :).

LoveRS OD VRIJESKA I HAJDUČKE TRAVE SA RTNJA

Sastav ovog šampona mi se jako dopao, pored pakovanja. Najviše mi se svidelo što ne sadrži sulfate, parabene i silikone, delovao mi je obećavajuće. Pre utisaka napisaću par rečenica o svojoj kosi i njenom trenutnom stanju. Već par godina se ne farbam i ne tretiram je baš ničim, kad izračunam to je već tačno 7 godina. Redovno se šišam na svaka tri meseca, ali je kosa kako je zdrava počela da raste neverovatnom brzinom da sam letos imala situaciju da mi je dužina kose došla do polovine zadnjice, da se tako izrazim :). Ošišana je tako da mi je prednji stepen krači za desetak cm od zadnjeg dela. Međutim pošto konstanto imam hormonskih problema, to već svi znate, shodno tome kosa se nekad češće masti, nekad jako mnogo opada da pomislim da ću ostati bez nje, nekad se stvara perut a nekad samo svrab temena. Pre odlaska na more krajem septembra rešila sam da kosu ošišam barem 20 cm i to sam i uradila, ali sam se posle razočarala i pokajala. Umesto da dobije neki lepši oblik i postane lakša za održavanje, desilo se suprotno, izgubila je divan oblik koji sam imala sa mnogo dužom kosom. Pored toga kada je jesen stigla počela je pojačano da opada i da se masti, a onda sam otkrila neke nove šampone a među njima bila su i ova dva.




Već nakon tri korišćenja ovog šampona kosa je počela lakše da se oblikuje, sa obzirom da se ne feniram to mi je vrlo bitno, lakše i brže se suši a opadanje se smanjuje polako, sada koristim već drugu bočicu, ovaj sam potrošila. Konkretno ovaj šampon jako lepo i temeljno pere kosu, nakon ispiranja kosa na temenu škripi, to znači da je totalno čista, uvek odradim taj mali eksperiment kada koristim neki novi šampon. Na moje iznenađenje iako sadrži balzam ili kondicioner kako neki kažu u sebi, nije mi lepio kosu niti dodatno mastio, samo ju je činio mekšom i često mi pakovanje za kosu nije ni bilo potrebno. Šamponirala sam dva puta, po navici, sasvim dovoljno da se kosa lepo detaljno opere, bitno je samo dobro isprati penu.


LoveRS OD LIPOVOG MEDA SA FRUŠKE GORE
Ovaj šampon još uvek koristim , prala sam sa njim kosu do sada možda oko pet puta. Sličan je gore opisanom ali po meni ima malo lepši nežniji miris, no to je samo moj ukus naravno. Efekat je zaista isti, nisam primetila nikakvu razliku osim da mi je od ovog šampona kosa za mrvicu svilenkastija, možda zato što je namenjen suvoj i krtoj kosi a moja je normalna.



Još jednom me Biomelem šamponi nisu izneverili  i opravdali su moje poverenje koje im godinama ukazujem. Ovi šamponi koštaju po komadu 359,00 rsd i možete ih poručiti ovde. Za ovaj kvalitet šampona cena je po mom mišljenju i više nego pristupačna. Za sve informacije tu je FB stranica Biomelem i njihov zvanični sajt.

Da li volite i koristite Biomelem šampone, koji su vam omiljeni?

2 коментара:

  1. Nisam probala ove njihove šampone ali čim ih preporučuješ, sigurno hoću. Tebi treba verovati jer imaš predivnu kosu <3

    ОдговориИзбриши
  2. Imam masnu kosu i od ovog crvenog sampona mi je bilo jos gore. Prvi put je i bilo ok,ali svaki naredni put mi je u startu mastio kosu. Veliki plus za sastav, miris i ambalazu,ali mi prosto nije prijao. Ne znam kako bi se pokazali ostali samponi iz ove kolekcije posto na svakom pise kako sprecava masnocu. Svakako da preporucujem da se probaju zbog sastava. Ovo je jedini blog koji je pisao o ovinm samponima i zato sam ga i kupila :)

    ОдговориИзбриши