"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 14. новембар 2018.

Mr.Black - 24K Gold serum


Poštovani pratioci bloga, poprilično kasnim sa recenzijom ovog divnog proizvoda, i izvinjavam se zbog toga, ali ima nešto i dobrog u tome, potrošen je do kraja i zato imam još bolje utiske o istom :). Radi se o serumu pod nazivom 24K Gold, sam naziv govori mnogo zar ne?. Pre svega velike pohvale šarmantnom gospodinu koji nam se predstavlja pod imenom Mr.Black, zaista me je oduševio ovim proizvodom, kako pakovanjem, tako sadržajem a nakon toga i učinkom proizvoda. Svaki put me iznova šarmira i iznenadi svojim novitetima.



Mr. Black 24K Gold Anti-Aging Serum je luksuzni tretman za negu, koji sprečava starenje kože i daje joj mladalački, glatki i sjajni izgled. Formula sa 24K zlatom potiče još iz vremena Kleopatre, te ga kao i Kleopatra možete koristi i Vi kao sredstvo za smanjenje bora i poboljšavanje elastičnosti i čvrstoće kože. Ovaj serum koji u svom sastavu ima čisto 24 karatno zlato čisti i hidrira kožu i smanjuje znakove starenja. Preporučuje se upotreba na svim tipovima kože. 24k Gold Anti-Aging serum za lice je formulisan za dehidriranu kožu umornog izgleda. Jedinstveni hydrogel sastav zlatnog seruma obuhvata naprednu formulu sa hidratantnim i regenerativnim dejstvom, osmišljenu da podstiče prirodni proces obnavljanja kože, za anti-aging efekat, teksturu i sjaj. Za najbolji efekat anti-aging tretmana, koristite je u kombinaciji sa vašim omiljenom Mr.Black 24K Gold maskom.(izvor).


Ovaj serum je baš u pravom trenutku bio stigao na moju adresu kada mi se koža opet počela dodatno sušiti i perutati usled mojih konstantnih hormonalnih disbalansa. Kada sam ga prvi put probala nisam mogla da poverujem da se u njemu zaista nalaze čestice pravog zlata, osećala sam se baš poput prave kraljice, moćno i puna samopouzdanja što se jedan ovakav proizvod nalazi na mojoj polici. Već nakon par korišćenja koža mi je zablistala, zasijala, poput tih zlatnih malih čestica u serumu, osećala sam kako je sve više hidrirana, nahranjena, a ogledalo mi je pokazivalo i lepši odraz, šta više jedna žena i umorna majka može da poželi, osim da se konačno naspava, za potpuni efekat :D.




Uputstvo za upotrebu: naneti serum 3-5 kapljica na očišćeno lice i masirati kružnim pokretima dok se serum ne absorbuje. Može se koristiti pre šminkanja. Koristiti dva puta dnevno.

Upozorenje: Proizvod je namenjen samo za spoljašnju upotrebu. Koristiti prema uputstvu i izbegavati kontakt sa očima. Ako proizvod dospe u oči, isprati vodom. Konsultovati lekara ukoliko ste alergični na bilo koji sastojak proizvoda. Držati van domašaja dece.


Moram priznati da nisam baš svaki dan stigla da serum koristim dva puta dnevno ali sam ga koristila svako veče, pre spavanja. Takođe isprobala sam i gore pomenutu masku i zaista mi je prijala, dok sam je držala na licu zamalo sam zaspala, iskoristila sam da je isprobam dok je dete bilo sa mužem u parku, inače ništa od tog ugođaja. Prezadovoljna sam rezultatima seruma i planiram da nabavim još jedan, sada pred zimu biće mi još kako potreban kada napolju zaledi i zaveje, moja koža lica burno reaguje na hladnoću.

Pakovanje seruma je od 30 ml a sada je na sniženju i košta 999,00 rsd, možete ga poručiti ovde. Za sve informacije tu je zvanična FB stranica Mr.Black Srbija kao i sajt http://mrblack.rs/.

Da li ste isprobali ovaj serum ili masku i kakvi su vaši utisci? 

3 коментара: