"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 12. јануар 2015.

Tag-Potroši 10 do proleća

                                                                                 *izvor slike

Ovom našom blogosferom kruže stalno razni tag postovi,neki meni lično zanimljivi neki manje,to je sve stvar ukusa.Pošto nisam beauty bloger većina me zaobiđe ,a nekako me "zakače" oni baš po mom ukusu.Do sada sam uradila 4 takva posta i u njihovom stvaranju uživala,međutim ovi tag postovi koji dugo kruže a za temu imaju da se potroši određeni broj proizvoda za određeno vreme nije me privukao posebno da bih poželela i ja da ga uradim,a sa druge strane uživam da ih  čitam na meni dragim blogovima. Ja sam osoba koja voli sve spontano da radi pa tako i trošim proizvode ,i ne volim kada sam ograničena nekim rokovima niti volim da planiram šta ću kad trošiti nego to radim po principu šta mi kad padne na pamet.Međutim gle čuda moja draga koleginica koju mnogo poštujem Ana sa bloga Avon kutak me je tagovala za ovaj novi tag post a kako sam čula tagovi se ne odbijaju kao kumstvo,(mislim da sam to čula od moje ljubimice Ane 2 cats),pa sam rešila da ga odradim,sa tim da odmah napomenem da ću vas samo kad dođe kraj projektu obavestiti o rezultatima,mislim da je to fer ,jer bi me zaista zamaralo da non stop merim i proveravam koliko je ostalo,svi znate moje muke sa glavoboljama između ostalog pa se nadam da razumete.Cilj je potrošiti 10 proizvoda do proleća to jest do 21.03.2015-te ,kad sam bolje razmislila dopala mi se ideja da potrošim neke stvarčice ne bi li napravila mesta na policama za nove,pa vođena time napravila sam svoj izbor :).


1.Prvo što sam se nameračila da potrošim je ovaj  Bijou parfem koji trošim već sigurno godinu dana i nikako da mu vidim dno,miris je lep ali pomalo jak,mene podseća na vanilu i mnogo ga volim ali tako ga sporo trošim pa evo mi prilike da ga dovršim i bacim bočicu najzad :).

*Ostalo još malo

2.Masažno ulje od lavande takođe mi traje skoro godinu dana iako moj dragi muž često ume da mi masira rameni deo sa kojim imam velikih problema,ai ulje je dosta masno i potrebna je vrlo mala količina da se masiraju i cela leđa ,pa se samim tim sporo troši,ali sad ću muža motivisati da me češće masira pa spajam lepo i korisno odmah :).







*Potrošeno 



3.Max Factor puder u kamenu,i njega imam skoro godinu dana i vrlo sam blizu da ga najzad potrošim pa evo mi sjajne prilike,nažalost prošla godina mi je bila mnogo teška pa sam se retko i šminkala i imala prilike za to pa sam ga trošila gde god da krenem makar i do pijace.

*Potrošeno 

4.Krema za ruke Bioten antiagening je druga po redu koju trošim u zadnje vreme,ali sam načela još jednu u međuvremenu pa sam rešila da ih obe potrošim i pređem na neku treću da isprobam što više toga,a poznata sam po tome da jako teško načinjem nešto novo dok ne potrošim otvoreno,osim u svrhu testiranja za blog :).

*Potrošeno

5.Krema za ruke Dr.Plant sa shea butterom,jedna sjajna medicinska krema prijatnog mirisa ,jako lepo neguje ruke,nju sad recimo mažem po kući kad sam a kad negde krenem mažem Biotenovu,obe ima malo više od pola.

*Potrošeno

6.Max Factor olovka za oči wildshadow pencil nijansa 35 jedna od mojih omiljenih olovaka za oči ikad,a kako sam dobila još neke fine ovu sam zapostavila pa hajde da probam da je potrošim kako bih možda nabavila novu nijansu ,mada mislim da je ovo prevelik zalogaj ali vredi probati :).

*Ni blizu :)

7.Garnier Essentials Grape water,mleko za skidanje šminke koje inače obožavam i jako mi odgovara ali sam ga zapostavila zbog raznih micelarnih voda i nekih divnih proizvoda u tu svru koje sam testirala,ali mislim da je krajnje vreme da mu vidim dno :).

                                                                    *Potrošeno

8.Max Factor face finity tečni puder 3 in 1 moj omiljeni  puder na celom svetu,bar od ovih što sam probala ,ovo je treća bočica ,svaka mi traje dosta dugo, a ova se odužila pa je vreme da nabacim novu,trenutno je oko pola potrošen.

*Ima još za koji put

9.Garnier mineral deodorant InvisiCalm post depilation,jedan od mojih omiljenih stikova,pisala sam vam o njemu,sada je pri kraju pa hajde da požurim sa trošenjem i isprobam neki novi ,kao što vidite nije ga mnogo ostalo.

*Nije potrošeno

10.Balea svetlucava krema za noge i stopala je krema koju mažem svako veče i jako mi prija.Dobila sam je u paketiću od mojih blogo mrazica i oduševila me je kao i mnogi Balea proizvodi do sada,rešila sam da ih ove godine probam što više prema mogućnostima naravno.

*Potrošeno

To bi bilo sve od mene,nadam se da vam se dopada moj izbor za ubrzano trošenje i da vam se dopadaju proizvodi koje koristim i koje sam stavila u tag.Pošto sam obratila pažnju koga je Ana već tagovala ja ću ovako i to ću ovaj put samo 5 dama, jer uvek se zanesem pa tagujem po 10 njih pa za druge ne ostane ništa ,a i dobar deo je već tagovan :).

2.Lidija i Tanja-Good morning gorgeouss
3.Milica-Le prettiness
4.Tijana -Kozmetička svaštarica (moja imenjakinja koja se uvek obraduje kad je tagujem <3 )
5.Mona-Fantazija

Anin post  i koga je ona tagovala možete videti ovde ,takođe mislim da neke koleginice još nisu odgovorile na moje ranije izazove pa nek bace pogled na moje tag postove,verujem da su propustile jer zaista nas je mnogo :)

Pišite mi da li možda koristimo iste proizvode ,kako vam se dopada moj izbor i da li mislite da ću uspeti da ih potrošim? Hvala na pažnji :).

19 коментара:

  1. Svakako sam mislila da se priključim ovom izazovu, imam toliko toga što trebam potrošiti, konačno :) A onda vidim da smo tagovane :) Pokušaćemo u najskorije vreme da odgovorimo a tebi želim puno sreće u trošenju! L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Lili ,i držim fige i vama ,jedva čekam da vidim izbor, a kako Milica kaže može i 20 ipak vas je dve :)

      Избриши
  2. Ovaj tag mi stoji u drafts i nikako da ga napišem :D Mislim da ću staviti 2 ista proizvoda kao ti, a MF facefinity je najbolji drogerijski puder! Hvala za tag, bacam se na kuckanje, dosta sam odmarala!! :D :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eo motivacije da ga završiš i objaviš,baš me sad zanima koji će nam to zajednički proizvodi biti,a za puder se slažem ja bolji nisam probala iako nisam mnogo menjala ali sam probavala testere :)

      Избриши
  3. Pa ako je vec kao kumstvo, onda ne odbijam nikako :) Hvala na tagu, bacam se na pisanje odmah, a za slike cu se nacekati malo, znas kakva je situacija, ali post ce biti tu :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve znam ali ja sam morala da te tagujem pa ti polako,ne žurimo mi nigde,zanima me šta ti to trošiš a nikako da potrošiš :)

      Избриши
  4. Dopada mi se izbor, svaka čast što si ubacila i olovku za oči :)

    ОдговориИзбриши
  5. E zeno, bas si optimista, ovoliku olovku veruje da ce biti izazov potrositi :D Rezac u ruke i udri :D JA napisala post, samo slike fale :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jesi videla kolki sam optimista ako je suditi po olovci :) . Morala sam da je stavim jer je volim a slabo je mažem zbog nekih novijih pa ko zna i na pola da je smanjim super haha :)

      Избриши
  6. E ovo je izazov :D Inače nisam baš disciplinirana osoba kod trošenja jer puno toga otvorim pa paralelno trošim, tako da ću se namučiti oko ovoga taga, ali dat ću sve od sebe :D I nasmijala si me s uljem za masažu i to ti je dobra taktika za kako natjerati muža na masiranje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najzad i da te nasmejem ,nekako te uvek rasplačem i sad mi je baš drago što sam uspela i osmeh izmamiti :). Srećno sa odabirom jedva čekam videti izbor .

      Избриши
  7. Ako ti je za utehu, bioten kremicu trosimo zajedno :D Super je tag ^_^ Srecno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ,priključi nam se i ti nema veze da li imaš blog ili ne,eto već imaš jednu kremu na spisku :)

      Избриши
  8. Pa zaista zanimljivo,i pre nego sto sam ovo procitala,bacila sam se na trosenje nekih mojih krema i kremica,i evo dolazim do zakljucka da imamo dosta istih stvarcica koje treba potrositi,pa srecno nam bilo.

    ОдговориИзбриши