"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 11. фебруар 2015.

Malo filozofije povodom polugodišnjice bloga :)


Danas je tačno 6 meseci, ili pola godine ako tako više volite kako sam započela da vodim ovaj blog na ne tako uobičajene teme. Rešila sam da sa vama podelim svoj život preko textova i slova, život koji mi je priredio razne borbe sa mnogo raznih dijagnoza, neke od njih su i vrlo opasne. Rešila sam da sve podelim sa vama baš onako kako je bilo, iskreno, otvoreno,i nadala sam se da će moja iskustva mnogima možda pomoći da makar saznaju neke informacije o nekim stvarima o kojima možda do sada nisu znalu baš ništa. Ono čemu se nisam nadala da će blog za kratko vreme doživeti veliki uspeh po meni naravno, pišem u svoje ime, i nisam se nadala da ću mnoge cure inspirisati da odu na svoje prve preglede, da se zdravije hrane, da odrade analize kojih su se do sada plašile, javljale su se i cure za poneki savet, javile su se i cure kojima su moji postovi pomogli da se reše nekih tegoba, da li sam mogla poželeti više od toga? Ne nisam, ali ipak sam dobila još više, a pre svega mogućnost da sebi olakšam stanje u kojem se nalazim i da ubažim svoju nemoć i tugu, da se posvetim nečemu i usmerim u to misli, snagu, ljubav jer nažalost nisam sposobna za neke druge stvari. Pronašla sam sebe negde u svemu ovome jer svi znate da je pisanje moja velika ljubav oduvek. Pronašla sam mir i svoj kutak, oazu  pozitivne energije kojom upotpunim makar sat,dva vremena dnevno, pronašla sam sebi divan hobi koji me ispunjava. Biću iskrena sa vama kao i uvek pomalo sam počela i da padam u depresiju zbog svih problema sa zdravljem kojima se kraja ne vidi ni nakon decenije borbe, i zbog toga što ne mogu nikako da ostanem u drugom stanju, pa verujem da me razumete zašto mi ovo pisanje toliko znači.


Dobila sam priliku da upoznam ovako online divne ljude, priliku da se čak desetak predivnih devojka blogerki udruži i meni spremi razna iznenađenja za novu godinu, jednu od njih sam dobila čast i da upoznam lično. Takođe neke cure su posebno rešile da me iznenade i obraduju nekim polkončićima koje su birale samo za mene. Polako mi se vraća nada da još ima dobrih ljudi, da još ima onih kojima je stalo, koji razumeju i koji vam neće okrenuti leđa ako ste bolesni i nesposobni nego će vam pružiti podršku, pomoć, učiniće za vas lep gest. Dobila sam priliku za divne saradnje sa velikim kompanijama o kojima nikad nisam mogla ni sanjati, i posebna čast i radost je da se te saradnje nastavljaju i ne zaustavljaju na samo jednoj. Dobila sam toliko mnogo toga ali sam se trudila i da pružim, i trudiću se uvek.


Organizovala sam do sada 8 nagradnih igara i podelila 30 poklona preko bloga , deveta igra je u toku. Poslala sam i zapakovala  oko 10 paketića o svom trošku sve prema mojim mogućnostima, skupljala sam, odvajala i delila ono što sam dobila a duplo mi je ili mi nije odgovaralo zbog nečega. Predivan je osećaj i nadam se da ću moći u narednom periodu bar pola toliko, naravno ne želim da niko moj blog prati samo zbog nagrada mada nemam ništa protiv da ljudi preko toga dođu do mog bloga pa ih zainteresuje i tematika, jer sam i sama dospela tako do nekih sada mi omiljenih blogova koje pratim redovno. Drago mi je i da znam da ima ljudi koji su uz mene od početka, koji prate moj rad, i pružaju podršku za sve što radim. Primarne teme jesu teže i nisam očekivala ovoliki broj čitalaca i pregleda, iako sam ubacila i kozmetičke delove jer ipak i ja sam samo žena, i trudiću se da i njih bude što više jer u njima uživam zaista,u pisanju, slikanju, testiranju :).
Blog je dostigao 33 000 pregleda, FB stranica je prešla 1200 lajkova, objavila sam 95 postova, neću vas više gnjaviti, reći ću samo hvala vam svima od srca na svemu, na svakom komentaru na svakom minutu vašeg vremena koji ste odvojili da pročitate neki moj post, naročito na teme vezane za zdravlje, a kompanijama za sve divne saradnje i nagradne igre.

Želim samo još da kažem da me svaki dan u inboxu ili mailu dočeka jedno te isto pitanje od totalno nepoznatih mi osoba kako dobijam ovolike proizvode na testiranje i za nagradne igre, a čak nisam ni klasičan beauty bloger, pa ću ovako javno da odgovorim svima koje to zanima da je izgleda jednostavno neka sreća u pitanju. Izgleda da je i meni Bog podario neki talenat i sreću na tom polju u komunikaciji sa ljudima i sklapanju nekih saradnjica za testiranje proizvoda kojima upotpunjujem svoje vreme i u koje ulažem jako mnogo truda i ljubavi jer sam se ovom blogu na neki način posvetila i trenutno mi je jedini izbor, ali vrlo rado bih sreću na tom polju menjala za sreću na bilo kom životnom ili zdravstvenom polju :). Pod ovim što sam napisala ne mislim na diskusije koje vodim sa par dragih devojaka sa kojima razmenjujem iskustva, savete i slično, da ne bude neke zabune, mada mislim da će svi razumeti šta je pisac hteo kasti :). Ja nekako uvek gledam što se kaže "u svoj tanjir " i radujem se svačijem uspehu na bilo kom polju ,pa me ovakva pitanja iznenade, ali dobro sve je to život .


Kao što sam najavila već uskoro kreće i osmomartovska nagradna igra u saradnji sa S kozmetikom, a na FB stanici bloga nagradna igra u saradnji sa Purple Rain cosmetics je već u toku.

Do sledećeg javljanja budite mi zdravi, srećni i nasmejani, i pišite mi kritike ili predloge za neke buduće postove u komentarima, uvažavam sve i uživam čitajući vas :).


16 коментара:

  1. Pa srecno ti bilo i da se jos dugo druzimo i citamo tvoje divne postove,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  2. Čestitam i želim još puno uspeha i sreće na svim poljima :)

    ОдговориИзбриши
  3. Čestitam ti od srca! Ne obaziri se na glupa pitanja i glupe komentare! <3

    ОдговориИзбриши
  4. Pa srećno draga moja, samo glavu gore i ne obaziri se na gluposti ljubomornih žena! :*

    ОдговориИзбриши
  5. Rekla bih da mnogo duže pišeš blog od ovih 6 meseci a imam osećaj kao da se znamo lično :) Čestitam i srećno! L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da,baš tako i meni se čini da mnogo duže pišem,a za ovo drugo delimo isti osećaj ali to je valjda zato što smo shvatile da smo dosta slične u mnogim segmentima kroz naše kuckanje ,hvala ti puno <3

      Избриши
  6. Cestitam ti draga moja i zelim puno uspeha na svim poljima a narocito na poljima zdravlja.
    Mnogo puta si mi pomogla da ustanem sa dna svojim savetima jer i mene zivot nije mazio.Hvala ti na tome.
    Jedan od retkih blogova koji ja pratim jeste tvoj od samog starta jer me interesovala tema o kojoj pises,o nasem najvecem bogatstvu. Sve druge blogove pratim u prolazu,vise zbog nagradnih igara. I sad ce neko reci da sam gramziva,ja na taj nacin popunjavam svoje vreme,to je moj ventil...tada ne razmisljam o bolesti.
    Pisi sto vise o primarnoj temi jer previse je kozmetickih blogova koji lice kao jaje jajetu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno,ganula si me zaista i ovo je verovatno jedan od najlepših komentara koji sam dobila,lepši ne bih mogla ni poželeti,govori mi da sam uspela u svojim namerama makar malo i polako ću se truditi da uspemo još više,zajedno,da širimo svest o zdravlju i koliko je ono važno ,ljubim te puno i hvala :)

      Избриши
  7. Draga moja lepotice zelim ti da vodis svoj blog jos dugo i da uzivaas u njemu maksimalno.. Sve sto si njime dobila si zasluzila, to je ona karma o kojoj ti stalno govorim :) Nastavi da budes svoja, nemoj da se menjas, samo budi jos bolja ako ti to zelis.. Meni je neopisivo drago ako ja, ili bilo koja druga devojka iz "ovog sveta", uspemo da ti ulepsamo sat, dan, nedelju, deo tvog zivota, jer kao sto rekoh, ti si sve to zasluzila, a kad tad to dodje na svoje i svako dobije svoje :) Vidis i sama koliko si postovana i cenjena i voljena medju svima nama, i to treba da ti bude vazno, a na ostalo se samo nasmej :) Nadam se da ces biti jos barem duplo uspesnija u buducnosti :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aj ti rešila da me rasplačeš znaš da sam ja žena u godinama sa poremećenim hormonima :). Šalu na stranu hvala ti od srca na ovom komentaru i svemu do sada, podršci i prijateljstvu <3

      Избриши
  8. Kmeeeeee napisala sam detaljan komentar I prekinuo mi se net :'( Cim dodjem do kompa pisem komentar ponovo...

    ОдговориИзбриши