"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 22. фебруар 2015.

Tag-kozmetički proizvodi koje ne koristim


Ovih dana opet blogosferom kruži jedan zanimljivi tag o proizvodima koje ne koristimo, i hvala Ani sa bloga Avon kutak i Snow sa bloga Snow Whites beauty case što su me se setile i izazvale da im se pridružim :). Da sam ovaj tag pisala pre par meseci bilo bi na spisku mnogo više proizvoda ali i sada će se naći sasvim dovoljno, pa da krenem sa nabrajanjem.


Makeup primeri
Nikada nisam ni probala ovaj proizvod niti posedujem isti, dok nisam počela da pratim blogove niam znala ni da postoji ni čemu služi, meni je nepotreban.

Fiksatori za šminku
Isti slučaj kao i sa primerima, iako mislim da mi je za venčanje šminkerka koristila oba proizvoda ali nisam sigurna :).

Lakovi, gelovi za kosu i brilijantin
Ne podnosim ništa od navedenog na svojoj kosi pa tako i ne koristim te proizvode baš nikad.


Veštačke trepavice
Samo jednom sam ih imala i to na venčanju ali mi je devojka stavljala neke što traju duže a ne ove za jednokratnu upotrebu, stajale bi danima da ih ja već treći nisam skinula po njenom uputstvu jer su mi smetale :).

Šamponi za suvo pranje kose
Nikad nisam probala što ne znaći da neću, barem iz radoznalosti.


Bronzeri
Iskreno nisam ih nikad ni probala i nisam sigurna na šta bih ličila i da pokušam da stavim ovo na lice ovako bleda :).

Farbe za kosu 
Ponosno mogu da kažem da se sada već tačno tri godine ne farbam i puštam svoju prirodnu boju kose.

Nude ruževi
Ne znam zašto ali nikako ne volim ove nijanse i mislim da mi užasno stoje, kao i neke narandžaste boje na usnama, pa ih tako i ne koristim.

Za rumenilo ne mogu reći da ga nikad ne koristim jer ga stavim za neke posebne prilike, isto kao i eyeliner naravno ako uspem iz recimo trećeg pokušaja da ga nanesem tako da liči na nešto. To bi otprilike bilo to ako se nečeg još budm setila ažuriraću post, a dalje izazivam sledeće cure da odrade tag ako već nisu, nisam pratila zadnjih dana dešavanja mnogo :).
1.Only girl in the world
2.Kozmetička svaštarica
3.Lolin svet
4.Fantazija
5.Budi dobra snajka

Hvala na pažnji svima, a vi dragi pratioci bloga možete mi navesti u komentarima šta vi to ne koristite od kozmetičkih proizvoda?

*slike preuzete sa neta

14 коментара:

  1. Hvala na tagu mala :) :* Necu da ti pisem sta ne koristim, videces u postu :)

    ОдговориИзбриши
  2. odličan tag,ja bih se morala namučiti da razmislim što ne koristim :D

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da si i ti pisala post. Primjecujem da vecina nas ne koristi slicne proizvode uz par izmjena gore-dole. I nije to samo kod nas blogerki, ja bas malo cura znam da koriste npr. primere, a znam ogroman broj koje ne koriste ni rumenilo, bronzer i hajlajter. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je drago da si me se ti setila, bolje reći čast mi je :*. Vidiš te hajlajtere nisam nabrojala ne znam ni šta su :D

      Избриши
  4. Lepo si napisala post,mada moram priznati da od iznetog ja koristim farbu za kosu i to obavezno,evo bas danas planiram sisanje i farbanje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tatjana i ja sam se farbala jako dugo a onda sam samo jednog dana rešila da prestanem, nadam se da neću brzo osedeti pa da moram opet :).

      Избриши
  5. Hvala ti draga na nominaciji :* Ajme, čitam posti i ne vjerujem pa ja sve to što si navela koristim :D Moram reći da će biti teško pronaći ono što ne koristim, ali potrudit ću se :D

    ОдговориИзбриши
  6. Od svih nabrojanih stvari koristim samo farbu za kosu, imam pramen sijedih pa se moram farbati :-/ fiksator rijetko kad koristim, sad tek vidim da sam propustila par stvari, nisam se mogla svega sjetiti ionako sam puno nabrojala u ovom tagu :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tako i ja isto sad kada čitam vaše postove vidim da sam nešto zaboravila al nema veze uvek možemo ažurirati :)

      Избриши
  7. Takodje ne koristim nista od nabrojanih stvari. Pored toga ne koristim ni maske za kosu i sjajeve za usne. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. To koristim i volim, ali eto imamo sve ostalo zajedničko :) . Hvala za komentar.

      Избриши