"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 31. август 2017.

Zaful - Rhinestones Zipper Rivets Sandals

Rhinestones Zipper Rivets Sandal


Konačno sam rešila da naručim sandale koje celo leto merkam i nikako da se odlučim za njih, uvek naiđe nešto potrebnije, i sada pred kraj sezone rešila sam, presekla i naručila ih. Nisam se pokajala, ovo su ubedljivo najlepše sandale koje sam ikad videla, kad se radi o mom ukusu naravno. Pored lepote i svoje neobičnosti one su i vrlo udobne, i baš su svečane. Jako lepo idu uz elegantnije haljine kako duge tako i one kraće, ja sam ih poručila za određenu svrhu pa ako me vreme posluži sigurno će biti deo moje odevne kombinacije.









Cena sandala sada je na sniženju i iznosi $25.92 a sve detalje o njima možete videti ovde, a na istom linku ih možete i poručiti. Za moje pratioce tu je i kupon kod za popuste koji glasi Zafulxie10. Za narudzbine posetite sajt Zaful.com.

Kako Vam se dopadaju sandale? 

Нема коментара:

Постави коментар