"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 8. август 2017.

Zaful wish list # 8

Rhinestones Zipper Rivets Sandals
Još jedna lista želja u nizu, nikad mi teže nije pao odabir stvari da budem iskrena. Za šta god da bi se odlučila ovaj put ili nisam našla moj broj, ili mi materijal nije odgovarao ili je rasprodato, tako da moja lista želja na kraju izgleda ovako, a zamišljala sam je skroz drugačije. Šta ću tek na kraju poručiti nisam još sigurna. Sandale su prve na listi a za sve ostalo ću još razmisliti.


Coco Print Cami Bikini Set

Sleeveless Drawstring Floral Midi Dress

Halter Crochet Panel Backless Romper
Za sve informacije o stvarima sa moje liste želja kliknite linkove ispod slika, a za moje pratioce tu je i kupon kod za popuste koji glasi Zafulxie10. Za narudzbine posetite sajt Zaful.com.

Kako vam se dopada moj izbor ovaj put?

2 коментара: