"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 6. јул 2018.

Burra - šampon protiv peruti i za jačanje kose


Danas vam predstavljam relativno novi proizvod jednog od mojih omiljenih brendova, u pitanju je Burra šampon za jačanje kose i protiv peruti. Dok je recenzija stigla na red tubica šampona je ostala prazna, ali to je dobro jer imam najbolje moguće utiske za preneti vam. Naravno da ovaj proizvod neće delovati svima isto, sve što pišem to je iz ličnog iskustva, kao i uvek. Neke ranije postove u kojima sam recenzirala Burra proizvode možete pronaći ovde.


*Burra šampon protiv peruti i za jačanje kose deluje na očuvanje proteinske strukture kose, redukuje oštećenja nakon stilizovanja kose, efikasno kontroliše nastajanje peruti, dok istovremeno nežno uklanja nečistoće i formiranu perut sa kože glave i kose. Njegova blaga formulacija umiruje iritacije na koži glave, umanjujući pojavu svraba već nakon prvog pranja, dok njegovi posebni agensi kosi daju zdravi sjaj i mekoću. Suva perut nestaje već nakon nekoliko dana svakodnevne upotrebe šampona. Sadrži nekoliko veoma bitnih sastojaka, Pirokton Olamin koji deluje antiseboroično i smanjuje potencijal za nastajanje peruti i voćne kiseline koje odstranjuju izumrle i pomažu stvaranje novih zdravih ćelija kože glave. Šampon dubinski čisti teme i kožu glave, čime doprinosi poboljšanom kvalitetu kose.(izvor).


Kako mi se u poslednje vreme baš pojavila perut i svrab temena glave, ovaj šampon je u pravom momentu stigao na moju adresu. Jako sam se obradovala što je Burra kompanija mislila i na negu kose, pored nege lica i tela pa su izbacili i ovaj novitet za sve nas koji posebno vodimo računa o svojoj kosi, kao ja. Da napomenem da je moja kosa jako duga, gusta i prirodna, dakle nefarbana, pa mi je ovaj šampon pružio bukvalno sve ono što proizvođač obećava. Svrab temena smanjila se već nakon dva korišćenja a i perut se počela povlačiti. Kosa mi nikad nije bila čistija, mirisnija, i duže je ostajala čista, sporije se mastila, a iako je gusta postala je i nekako lepršavija, pa sam počela češće da je puštam, dok sam inače dobre dve godine non stop vezivala rep, prvo u trudnoći a posle zbog bebe. Šampon mi je izuzetno prijao, perut se povukla skroz ali sam ja rešila da nastavim da koristim ovaj šampon jer mi izuzetno prija, pa dok se kosa ne zasiti. Imam periode kada kosa ili koža zasita zasite nekog proizvoda koji obožavam, u tim slučajevima napravim pauzu pa se vratim tom proizvodu pre ili kasnije :).


Kako deluje?
Šampon protiv peruti i za jačanje kose formulisan je na bazi glavnodelujuće supstance pirokton olamina, voćnih kiselina, biotinoyl tripeptide- 1, apigenina, proteina, magnezijum hlorida, salicilne, jabučne i oleanolinske kiseline. Pirokton olamin deluje antiseboreično i smanjuje potencijal za nastajanje peruti, dok voćne kiseline odstranjuju izumrle i pomažu stvaranje novih zdravih ćelija kože glave. Biotinoil tripeptid- 1 stimuliše metabolizam ćelija kose i kože, ubrzava rast i jača koren kose. Poboljšava elastičnost i volumen kose. Biljni proteini poreklom iz semena slatkog badema čine kosu mekom i zdravom. Sprečavaju lomljenje i opadanje kose, povećavajući njen sjaj. Deluju na očuvanje proteinske strukture kose, redukuje oštećenja nakon stilizovanja kose, kontroliše nastajanje peruti, dok istovremeno nežno uklanjaju nečistoće i formiranu perut sa kože glave i kose. Salicilna kiselina deluje keratolitički, jer odstranjuje formirane ljuspice sa kože glave, razmekšava i uklanja perut dok jabučna kiselina dodatno štiti kosu od oštećenja i neutrališe nastale alkalne ostatke, što kosi obezbeđuje dodatni sjaj i mekoću. Oleanolinska kiselina poreklom iz lista masline, inhibira 5α reduktazu čime smanjuje opadanje kose. Sprečava kidanje vlasi i ubrzava rast nove kose. Magnezijum hlorid umiruje kožu glave, utiče na otklanjanje statičkog naelektrisanja kose, sprečavajući oštećenja pri izvođenju kozmetičkih procedura i češljanja.

Blaga formulacija ovog šampona deluje umirujuće na iritacije prisutne na koži glave, umanjujući pojavu svraba već nakon prvog pranja istovremeno dajući kosi zdrav sjaj, mekoću i volumen. Efikasno uklanja perut već nakon nekoliko dana od početka upotrebe šampona. Korišćenjem šampona dva do tri puta nedeljno, dolazi do značajnog smanjenja svraba i perutiveć posle dve nedelje upotrebe.

Rast kose se značajno popravlja u prvih šest nedelja korišćenja šampona, jer se procenat broja dlaka u anagenoj fazi rasta povećava. Šampon dodatno deluje bakteriostatički i fungicidno, suzbija prekomeran rast gljivica smanjujući tako potencijal za stvaranje nove peruti i mašćenje kože glave, vraćajući pH ravnotežu koži glave. Šampon dubinski čisti teme i kožu glave, čime doprinosi vidno poboljšanom kvalitetu kose. (izvor).


sveže ošišana :)

Šampon je u pakovanju od 200 ml, za cenu nisam sigurna, javiću vam kada saznam trenutnu.
Za sve dodatne informacije tu je FB stranica Burra Skin Expert kao i sajt http://www.esensa.rs/.

Da li ste već probali ovaj šampon, kako vam se pokazao?

6 коментара:

  1. Nemam perut, ali se i meni desava svrab temena, pa cu morati da izbunarim sampon :) A tvoja kosa...pa, nemam reci!

    ОдговориИзбриши
  2. Obozavam sve njihove proizvode. Sampon nisam probala, ali verujem da je dobar. Nemam problem sa peruti, ali sa svrabom skalpa imam, jer se brzo masti.
    Tvoja je kosa preprepredivna... ❤

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga moja, sada ni ja više nemam perut a ni svrab, tako da pun pogodak ,šampon je ludilo :)

      Избриши