"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 26. јул 2018.

Rosegal - New in

Lace Insert Trapeze Tank Top 


Pre dva dana stigla mi je nova porudzbina sa sajta Rosegal, ovaj put poručila sam za sebe majicu i torbu a za mamu jednu lepu laganu bluzicu i hvala bogu potrefila sam veličinu :). Paket je brzo stigao do mene a stvarima sam jako zadovoljna. Na slikama možete videti kako to sve izgleda. Majica ili bluzica koju sam uzela za sebe dosta mi je široka ali mi se model baš dopada, i super je za velike vrućine ili bolje reći sparine koje nas svaki dan muče ovog leta. Torbom sam posebno oduševljena, prelepa je i vrlo je kvalitetna, pravi letnji hit :).


Contrasting Color PU Leather Flamingo Decorated Shoulder Bag







Back Slit Lace Panel Tank Top


Mami se bluza jako dopala, ali je nismo upertlale odmah kako treba pa se nije slikala od nazad u njoj a imale smo vrlo malo zajedničkog vremena pa sam morala da iskoristim priliku da vam barem na neki način prikažem bluzicu.


Nadam se da vam se stvarčice dopadaju kao i nama, i zanimaju me vaša iskustva sa ovim sajtom, da li ste poručivali nešto, kako vam se dopada?
Za sve porudzbine i informacije posetite Rosegal.

8 коментара: