"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

субота, 15. септембар 2018.

Golden Rose HD kolekcija


Dragi moji pratioci, u predhodnom postu predstavila sam vam novu Golden Rose diamond kolekciju, u kojoj maksimalno uživam i na moru mi je bila glavni saveznik kada je šminka u pitanju, a sada je na red došla i HD kolekcija koja je takođe novitet na tržištu. Iz ove kolekcije dobila sam tri proizvoda, sva tri u nijansama prilagođenim mom tenu, što me je ovaj put posebno obradovalo.


HD puder je najbolji puder u kamenu koji sam do sada imala prilike da probam. Toliko je mek, nežne lagane teksture, predivno i precizno se može i četkicom i sunđerom naneti na lice, a koži daje blistavost i svežinu. Puder ne sadrži parabene, dermatološki je testiran i sadrži spf 15.





Puder koji sam dobila je u nijansi 204 nude beige, pakovanje je takođe predivno, kvalitetno i moderno. Puder sadrži 12,5g a cena mu je oko 618,00 rsd a postoji u ukupno 4 nijanse.





HD tečni puder je još jedan proizvod koji me je oduševio. Tečne pudere volim i rado ih koristim mada sam pre to mnogo češće činila, sada samo po potrebi, nekako sam se više okrenula toniranim kremama, ali ovaj puder prosto želim da koristim stalno, mami me. Toliko je lagan da ga uopšte ne osetim na licu kao većinu ostalih pudera, koža mi slobodno diše. Vrlo je postojan, ne razmazuje se i ne ostavlja tragove na odeći. Kao i puder u kamenu sadrži spf 15 i nema parabena.




Pakovanje me je oduševilo, vrlo je elegantno i nekako luksuzno deluje, barem po meni, a ovakav puder to svakako i zaslužuje. Pakovanje je od 30 ml a cena mu je oko 773,00 rsd i postoji ukupno 16 sjajnih nijansi.









HD korektor u jednom jako zanimljivom dizajnu odmah je pokupio moje simpatije, a zatim kada sam ga isprobala ne odvajam se od njega, stalno mi je u torbi. Jako jako dobro prekriva i najgore podočnjake u samo jednom potezu, postao mi je najbolji prijatelj.




Odvrtanjem donjeg dela izlazi na četkicu taman onoliko proizvoda koliko je potrebno za jedno mazanje. Cena korektora je oko 548,00 rsd i postoji u 8 nijansi.


Za sve informacije tu je zvanična FB stranica Golden Rose Srbija i zvanični sajt , kao i oficijalni sajt http://www.gbs.rs/. Ono što je bitno napomenuti jeste da se kompletan asortiman može naći u svim maloprodajama Golden Beauty Shop koji se nalaze za sad na 4 lokacije:
-Golden Beauty Shop Aviv Park Pancevo / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopPancevo/
-Golden Beauty Shop Aviv Park Zvezdara / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopBeograd/
-Golden Beauty Shop BIG Fashion Beograd / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopMini/
-Golden Beauty Shop Aviv Park Zrenjanin/https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopZrenjanin/

Kako vam se dopada ova HD kolekcija?

4 коментара: