"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 21. август 2018.

Upoznavanje sa nekim Oriflame proizvodima


Pre izvesnog vremena upoznala sam jednu divnu damu koja se bavi kataloškom prodajom Oriflame kozmetike a njena Fb stranica je Dragana Oriflame, ona će vam uvek izaći u susret za sve informacije ili nedoumice. U nekom trenutku došle smo na ideju o saradnji na blogu, obema se ta ideja učinila odličnom, jer ja pre svega nisam imala prilike da isprobam puno Oriflame proizvoda, tek par komada za sve ove godine. Vrlo brzo po dogovoru paketić za isprobavanje proizvoda stigao je na moju adresu, nisam čekala dugo da sve isprobam, bila sam vrlo radoznala. Pošto prvi put pišem o ovoj kozmetici predstaviću vam je u par rečenica.

*Kompanija izgrađena NA SNOVIMA 1967. u Stokholmu, braća Robert i Jonas Af Jochnick zajedno sa prijateljem Bengtom Hellstenom odlučili su da osnuju kompaniju izgrađenu na svojim snovima. Oriflame je narastao u najveću evropsku kompaniju direktne prodaje kozmetičkih proizvoda sa više od 3 miliona konsultanata i godišnjim prometom od otprilike 1,5 milijardi EUR. Od samog osnivanja 1967., Oriflame se posvetio samo onim segmentima koji čine dobro ljudima i okolini. Oriflame koristi prirodne sastojke i nikad ne testira svoje proizvode na životinjama. Oriflame Fondacija je naš način vraćanja duga društvu pomaganjem ženama i deci kojima je pomoć potrebna. I nakon vise od 50 godina postojanja, Oriflame ne menja svoj glavni princip na kojem je sagrađen - pomoć u ostvarivanju SNOVA.*


Prvi proizvod koji sam probala me je ujedno i najviše privukao, od ambalaže pa preko čarobnog mirisa. U pitanju je sprej za telo Vip club IBIZA.


Pre svega oduševilo me je pakovanje proizvoda, jako je lepo, privlačno i kvalitetno. Sama mirisna nota je prava letnja, a kako uskoro idem na more nosiću ovaj sprej sa sobom. Miris je dosta postojan, ostavlja divan nežni trag za sobom, i nije lepljiv na telu :).




Sledeći proizvod je krema za tuširaje u koju sam se zaljubila. Tekstura je toliko lagana i nežna da imam osećaj kao da se kupam u mleku recimo, iako nisam nikad probala tako nešto. Miris je jako nežan, koža nakon tuširanja meka i hidrirana, kao svila. Pakovanje je od 400 ml pa će mi potrajati verovatno dugo jer je inače dovoljna mala količina proizvoda po tuširanju. Prezadovoljna sam ovim proizvodom i baš mi je krivo što ga ranije nisam otkrila, baš prija mojoj osetljivoj koži.





Naredni proizvod zaštitni višenamenski balzam sa uljem od brusnice. Iskreno ja sam ga ovih dana koristila samo kao balzam za usne i u tu namenu mi jako prija, pogotovo po ovim vrućinama, nije lepljiv i ne topi se a to mi je bilo dovoljno da ga zavolim. Inače ovaj balzam je jako lekovit i za opekotine, ujede od pčela, osa, i drugih insekata, za suvu kožu, za zanoktice, ispucale usne. Dakle nešto što bi se definitivno trebalo naći u kućnoj apoteci, a ja ga nosim na more :). Pored svega ovog moram da spomenem i to da je miris balzama božanstven, ja bih ga pojela, a postoji u još mirisnih nota.



Swedish SPA piling za telo, proizvod kojem sam se jako obradovala jer volim pilinge, probala sam ih nekoliko različitih do sada. Ovaj mi se izdvojio po njanežnijim česticama, što je nama sa suvom i osetljivom kožom jako bitno. Miris je divan, svež i zadržava se dosta dugo na koži a nju detaljno čisti, lepo je masira, a nakon upotrebe koža je meka i zategnuta, podmlađena.




Kada saberem sve utiske nisam našla zamerku za proizvode koje sam dobila, čak su me i oduševili, sada sam sigurna da ću ih probati još mnogo a neke iznova koristiti. Ovom prilikom zahvaljujem se javno Dragani na saradnji, na FB stranici bloga je i nagradna igra u saradnji baš sa njom, i traje do 25.08.2018. ko se još nije prijavio može to učiniti ovde. Za sve informacije i porudzbine obratite se Dragani na njenoj FB stranici a tekući katalog možete pogledati OVDE. U toku su razne akcije i pogodnosti a ova ponuda traje do 31.08.2018.

Kako se vama dopadaju Oriflame proizvodi koje sam predstavila i imate li neke svoje omiljene?

12 коментара:

  1. Oriflame ima brdo dobrih stvari, s akcentom na GG liniju.

    ОдговориИзбриши
  2. Divno si opisala proizvode! Koristim Oriflame kozmetiku duze od 15 godina. Giordany Gold kuglice i visenamenski cupcic su medju prvim proizvodima koje sam probala i do dana danasnjeg su mi ostali medju favoritima. Koristim i njihove toaletne vode, kreme za telo - posebno volim Milk&Honey, dekorativu.. Kozmetika odlicnog kvaliteta. A posebno mi je drago sto ne testiraju proizvode na zivotinjama i sto koriste prirodne sastojke u spravljanju istih.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno draga moja, potrudila sam se jer su i mene prijatno iznenadili :). Nadam se da ću isprobati i ja sve što si nabrojala.

      Избриши
  3. Probala sam ovaj Swedish Spa piling i baš mi se svideo. Inače, cela ta kolekcija je odlična.

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post, svi proizvodi su fantasticni, a balzam za usne obozavam, tako dobro mirise da bih ga stvarno mogla pojesti. ❤

    ОдговориИзбриши
  5. Proizvodi su im stvarno dobri, a stranica te Dragane je divna i puna motivacionih poruka kojima se uvek odusevim.

    ОдговориИзбриши
  6. Oriflame je super. Kao srednjoškolac sam počela da koristim njihove proizvode a ono što me i dan danas oduševljava jeste Giordani puder. Bila sam član ali sam onda nekako prestela da poručujem proizvode jer je ukinuto predstavništvo u nS-u gde sam preuzimala proizvode. Moram priznati da sam pre par meseci pomislila da se opet aktiviram jer sam sada u Bg-u i sama mogu da odem po paket. Uvek sam samo za sebe poručivala te mi se nije isplatilo da plaćam postarinu a koleginica je radila na veliko.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sada kada sam isprobala nekoliko proizvoda zaista se slažem da su super :). Hvala na komentaru.

      Избриши