"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

уторак, 8. јануар 2019.

Noviteti # 20

slika skinuta sa neta
Dragi pratioci, sa obzirom da sam vam poslednji post o novitetima pisala u avgustu, shvatila sam da se u ovom postu dosta toga neće pronaći što sam od tad kupila ili dobila, jer sam pola od toga zaboravila, iskrena da budem, pa će se noviteti svesti na poslednja dva meseca :). Ko je propustio taj poslednji post može ga videti ovde. Takođe svim pratiocima želim srećnu i uspešnu sada već tekuću 2019. godinu :).



Dve divne saradnje i dva lepa paketića od moje prijateljice Dragana Oriflame. Recenzije se već nalaze na blogu, ukratko proizvodi su me uglavnom oduševili i sve više počinjem da volim Oriflame kozmetiku :).


Na nekoj akciji nedavno uzela sam dva Bioten gela za tuširanje, akcija je bila 1+1 gratis, gelovi su odlični.


Biomelem, moji dragi prijatelji na testiranje poslali su mi ova dva sjajna šampona a recenziju za iste možete pročitati ovde.


Na slici gore su većinom pokloni, Oriflame parfemče od moje najdraže Jece, već je svi dobro znate iz ovih postova o novitetima, uvek je prisutna :). Ulje za masažu i Gliss prskalica, deo neke moje kupovine a tu je i poklon od drugarice za ng Malizia gel za tuširanje.


Mixa box sam bila naručila u Lilly online drogeriji jer je bio na 50 % popusta u okviru njihove nove super mesečne akcije. Obožavam ove boxeve i nadam se da će ih se još mnogo sličnih naći u ponudi ove godine. Tu je i Garnier šampon za kosu i još jedna Gliss prskalica, da ne zafali :):


Ručni rad moje drage Milice sa bloga O tome vam pričam, ovaj predivni bukić, kako ih ona zove, ali meni ipak služi i to odlično kao futrola za tablet :). Za sve zainteresovane Mica ih radi po želji pa posetite njenu stranicu i blog obavezno.


Poklon od iste one drugarice koja mi je poklonila i Malizia gelić :):



          

 Kod mene ništa novo, uvek Niveice na izvoz, iako još imam neke od proizvoda zalihe se moraju imati, kako za mene tako i za muža :). Nivea muški set je takođe uzet u okviru Lilly boxa.


Poklon mužiću za ispod jelke, pored nekih komada garderobe i omiljenih slatkiša :).


Novo na testiranju od dragih drugara MR. Black Srbija, javiću se uskoro sa prvim utiscima.


Poklon od mojih dragih drugara iz kompanije Burra Skin Expert, nikada me ne zaborave a ja im ostajem verna i u buduće, jer najbolji su :).


Balea gelovi za tuširanje, kad idem bekcu po pelene uvek kupim bar dva komada jer su im cene u zadnje vreme 99,00 rsd po komadu a super su.


Još jedan savršen poklon od moje Jece, najbolja je zar ne? Pa kad bi ja kupila Givenchy karmin sebi i to još pogodila ovu savršenu nijansu? <3


Iceberg white gel za tuširanje, poklon od Lilly online drogerije za silne porudžbine verovatno :D.


Knjiga je uvek pravi poklon a ove sam ja dobila za praznike od dragih mi drugarica :).


Na testiranje je nedavno stigla i ova kremica od kompanije Bios Fitomedik, tek sam počela da je koristim.


Femisan A je uvek uz mene, već duže vreme kao i kompanija Herbasvet koja je tu samnom od osnivanja bloga maltene, pa sam tako uz Femisan ispratila staru i dočekala novu godinu.


Revita, uvek omiljeni napitak, pogotovo u zimskom periodu, Ivan ga obožava, baš kao i ja.


Poklon od muža za praznike, dugo željeni sat, ovim gestom me je oduševio kao i izborom samog sata jer on ga je sam birao :).


Ivan je krenuo u jaslice pre mesec dana, mala moja beba je porasla, a ja to još uvek ne shvatam. Super je prihvatio i decu i vaspitačicu, iako ide na samo 4h dnevno to mu je sasvim dovoljno za jedno zdravo odrastanje uz decu u prijatnom okruženju. Iako je već zakačio i prvi virus, što je normalno, danas je ponovo krenuo i bio je zaista srećan :).


Ručni rad drage vaspitačice, jedan od najlepših poklona ikad koji će zaista ostati kao divna uspomena za sva vremena.


Celog leta Ivan je plakao za trotinetima kada vidi kod druge dece i trčao za njima po parku ali bio je još mali zaista da bi mu ga kupili, pa smo se dogovorili da mu to stavimo pod jelku za novu godinu, i to smo ispunili. Jako se obradovao i sada jedva čekamo leto.



Ivan je dobio jako mnogo poklona ove godine od mojih dragih žena, kako ja volim da ih zovem. Stekla sam jako mnogo poznanica, drugarica pa čak i prijateljica zadnjih par godina, i one se uvek sete mene i Ivana kao i ja naravno njih i njihovih mališana. Već duže vreme razmenjujemo iskustva, poklone, pa i stvarčice koje nekoj od nas više ne koriste a nekoj drugoj trebaju. Sve žene koje spominjem su humanisti, skupljamo novac i za bolesnu decu, i šta god da smo u mogućnosti da zajedno organizujemo a da to nekome pomogne ili nekoga usreći. Nažalost zbog nedostatka vremena naše druženje se uglavnom svodi samo na to, ali po meni je to nešto jako veliko, sa obzirom na vreme u kojem živimo. Ovim putem pozdravljam ih sve, one će se prepoznati, one su tu uvek, kada nikog drugog nema, i na tome sam im zahvalna, one su tu za sve.
Dve slike iznad su samo slike dva poklona koje je beka dobio, a bilo ih je puno više :).


Najbolji poklon ikad posle onog mercedesa na akumulator, trambolina od strica, ja mislim da je time sve rečeno a slika ide kao prilog :D.


Još jedan poklon od strica, crveni ferari na daljinsko upravljanje.


Poklon po mom izboru, Chicco farma koja govori, odlična edukativna igračka koja će mi jako koristiti u radu sa Ivanom, a našla sam je u Aksi na velikoj akciji, jer joj je inače cena astronomska, barem po meni.


Kao i svake godine, tako je i ove bila ekipa emisije Veče sa Ivanom Ivanovićem da snimi prilog o beki, pa za sve koji nisu gledali ostavljam link ka tom delu klik.

To bi bilo sve za ovaj put, još jednom želim da se zahvalim svim vernim pratiocima bloga koji su uvek tu negde iako mene ima jako jako retko, ali zaista je sve više nego opravdano, ne zabušavam namerno.

Kako ste vi proveli praznike i šta ste lepo dobili pod jelkom? 

3 коментара:

  1. Ha, tu je i moj bukić! 😍😍😍 Hvala da divnu reklamu Tijana i još jednom da ti se zahvalim na Femisan kapsulama koje osvojih u novogodišnjem darivanju, već ih pijem, a potom javljam utiske. Veliki poljubac i srećnа Nova godina! 😘😘😘

    ОдговориИзбриши
  2. On je tako lep da ja nemam reci!!! Pu pu, neka vam je ziv i zdrav <3 Srecni praznici <3

    ОдговориИзбриши
  3. Oklen mene u postu? 😂😂😂
    Kao sto znas, volim i koristim svasta nesto iz Oriflame. Cekam utiske o Eleo proizvodima, to jos nisam probala. Puno lepih stvari i proizvoda, trambolinom i saticem sam odusevljena. ❤

    ОдговориИзбриши