"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 12. август 2018.

Noviteti # 19


Dragi moji pratioci, ovaj put imam baš mnogo noviteta da vam predstavim, pa se dobro pripremite za čitanje, ili gledanje slika, ko kako više voli, a recenzije proizvoda koje još nisam odradila će tek biti na blogu u narednom periodu. Kako mi je od prošlog posta sa novitetima bio rođendan, pa godišnjica braka a između svega toga uveliko traju pripreme za more, prvo letovanje sa bekom, tako se tu zaista našlo mnogo toga, a evo onog čega sam se setila da uslikam i za vas.


Prvo što ću vam predstaviti su noviteti od mojih dragih prijatelja iz kompanije TV shop. Pisala sam vam jednu recenziju za sad ovde, uskoro idemo dalje.


Byphasse set roll on i gel za tuširanje, jedan od rođendanskih poklona.


Naravno tu je Nivea kako glavna zvezda svakog mog posta o novitetima. Bila je aktuelna neka nagradna igra u saradnji sa Lilly drogerijom, pa se tako kupovalo Niveice i za zalihe, a taman će dobro doći i za more. Da li sam nešto osvojila, tek ću saznati.


Ovo je deo postave kremica za sunčanje koje nosimo na more. Inače muž i ja idemo prvi put u Grčku a bekac ide na svoje prvo letovanje.


Deo moje trenutne La roche Posay nege, sve kreme sam dobila, imala sam velike sreće što se toga tiče, jer svi znate kolike su cene ovih proizvoda.


Ova tri predivna proizvoda dobila sam od moje drage prijateljice, moje Jece, često je spominjem u new in postovima, jer uvek mi nešto šalje i poklanja, a ovo je taman bio deo rođendanskog poklona.


Još jedan rođendanski poklon od moje drage bebsi, znaće ona ko je :D.


Moji drugari iz Burra Skin Expert poslali su meni i Ivanu novitete, da ih taman testiramo na moru, jedva čekamo.


Jedan divan osvojen poklon u Eucerin FB nagradnoj igri, iako nemam sreće u tim igricama, ovaj put sam se baš obradovala kada su me proglasili dobitnikom ovog seta.


Noviteti od dragih prijatelja bloga Mr.black Srbija, uskoro recenzije.


Poklon za rođendan od moje drage drugarice Marine :).




Predhodne slike su jedna kupovina u Lilly drogeriji, opet Nivea naravno, i uzela sam dezodorans Borotalco da isprobam, reklama mi para uši neko vreme pa reko hajde da vidim vredi li išta, javiću vam.


Još malo kremica za morske avanture koje su pred nama, i zanimljivi dečiji antibakterijski gelovi za suvo pranje ruku. Putna apoteka je recimo isto već spremna i bogami zauzeće mi baš mnogo mesta, iako smo se osigurali, što je sigurno, sigurno je.


Još malo Niveice, mora da se isproba sve, naročito ove limitirane kolekcije.


Moya drogerija Čačak i novi komadi šminke na testiranju, jedan post sam već objavila i možete ga pročitati ovde.



Predivni noviteti, Diamond i HD kolekcija od Golden Rose Srbija, otkad su mi stigli na adresu ne prestajem sa isprobavanjem istih i mislim da sam se zaljubila, predivni su, svaki komad na svoj način. GR je kao i uvek opravdao moja očekivanja i oborio me sa nogu <3



Braun depilator, poklon od muža za godišnjicu braka, ili bolje reći jedan od poklona <3


La Roche proizvodi za negu kože, jedan od omiljenih brendova kada se ja pitam, obožavam ih.


Za promenu, još malo Nivea proizvoda i noviteta. Vrlo zanimljiva BB krema sa zaštitnim faktorom.


Nova saradnja sa jednom predivnom damom, u pitanju je Dragana Oriflame. Jako sam se obradovala prilici da isprobam Oriflame proizvode, ovih dana ih već testiram i mackam se, i moram reći da mi se baš dopadaju i da mi nije jasno kako ih ranije nisam otkrila. Probala sam ih svega par komada, i to kad bih dobila na poklon. Pošto mi se za sada baš dopadaju, nadam se dugoj i uspešnoj saradnji sa Draganom :).


Na slici gore su zarezač za olovke i uvijač za trepavice, bilo je vreme da ih obnovim, stari su se raspali.




Moja Jeca je brinula i o mojoj zaštiti kože na moru pa mi je tako pre neki dan poslala još jedan paket pun svega i svačega, kako to samo ona ume. Takođe poslala mi je Barnangen melko za telo, jako sam radoznala da ga isprobam, miriše fenomenalno.


U tom Jecinom paketu između ostalog našla se i ova pegla za kosu, koju dugo dugo želim i planiram da kupim ali nikad ne stigne na red. Malo je reći da me je rasplakala, ali nek ostane na tome, Jeco aj lav ju <3


Muž i ja smo poručivali kofere za put u Gigatronu i kako sam imala neke poene i popuste, ovaj BaByliss stajler za kosu dobila sam bukvalno dzabe, i baš sam srećna zbog toga jer ga možda mogu nositi na more umesto fena.


Ivanovo novo autosedište, staro je prerastao i vratili smo ga vlasnicima, ovo smo kupili u Aksi i prezadovoljni smo.


Zaštita protiv komaraca, jako bitna za odlazak na more. Uzeli smo za Ivana Mapez sprej i ovaj Chicco nečujni adapter na struju, bez ikakvih mirisa, verovali ili ne, deluje, makar ovde a nadam se da će i na moru. Ivan je inače lepak za komarce, kao i ja, a ujedi mu baš nateknu i pretvore se u grozne plikove a traju nekad i po 15 dana. Kasnije sam mu kupila još i Chicco maramice, po preporuci farmaceuta, da se nađu.


Tu su i pelene za plivanje, sve je spremno samo da krenemo već jednom.


Ovo je jedan super nov proizvod koji sam slučajno otkrila, i zaista uklanja fleke sa dečije garderobe a ne oštećuje je.


Iznenađenje za kraj, moj novi mali kutak i sva nova oprema za pisanje bloga, lap top, fotkić, sto i udobna stolica, poklon od muža za godišnjicu braka. Malo je reći da sam presrećna i da još uvek nisam došla sebi. Kako stalno imamo manjak mesta u stanu a Ivanove stvari samo se šire, jedva smo našli ovaj mali kutak, kako ne bih sedela na podu kada mogu i nađem vremena nešto da napišem :). Inače lap top je kupljen u win winu kao i predhodni, daće Bog da me služi dobro i dugo, fotkić smo uzeli za more jer smo predhodni slomili, kupljen je u Gigatronu, a sto i stolica su iz Forma ideale, koga zanima i to :).


Između ostalog bilo je i par saradnji sa modnim sajtovima pa sam se obezbedila i kupaćim kostitima, zadovoljna sam izborom i kvalitetom istih.

To bi bilo to za ovaj put, šta Vam senajviše dopada?

5 коментара:

  1. Jooj, jedva cekam recenziju GR noviteta!!! Borotalco je odlican, ja koristim roll-on preko godinu dana i super je, sjajno stiti. Lep provod zeno, uzivajte maksimalno! P.S. Verovatno jedina zeno koja neces napisati "zasluzeni odmor" poput vecine dosadnjakovica :D :D :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Biće već ovih dana, ne mogu ni ja da dočekam, oduševljena sam GR novitetima. Znaš kako Marina draga ja nisam umorna uopšte, pa šta ako nisam spavala ni sela ko čovek 22 meseca, a ni u trudnoći, moš misliti, ja sam htela beku a ne on mene sad ćuti i trpi hahaahah <3

      Избриши
    2. Nego sta, zena zmaj, sve podnosi uzdignute glave! <3

      Избриши
  2. Gledam post treci put i tek sad kapiram da si pola Nivee iz Lilly odnela kuci. 🤣

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I nagovarala druge da mi kupe za rođus i donesu sve sa računom, kad ono nisam dobila nagradu hahaahahahhaaha <3

      Избриши