"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 11. март 2015.

Benlian food


Pre nekog vremena na moju adresu stigao je paketić pun raznih đakonija proizvođača Benlian food, iako sam sa ukućanima sve odavno smazala nisam stigla da pišem odmah utiske ali evo sada ih najzad možete čitati.

Kompanija Benlian Foods iz Niša bavi se proizvodnjom i distibucijom prehrambenih proizvoda.
Nastali smo 2001. godine, kada nam je osnovna delatnost bila uvoz i distribucija, pre svega zrnastih, osnovnih namirnica. Veoma brzo, postali smo lider na tržištu Srbije i regiona.
2008. godine pokrenuli smo i sopstvenu proizvodnju. Prvi smo na srpsko tržište plasirali proizvode bez glutena od ekspandiranog pirinča. Rice cake, bez glutena, bez dodatih masnoća i aditiva, predstavlja ponos kompanije i svih zaposlenih.
U duhu zdrave hrane i zdravog načina života društveno-odgovorna kompanija Benlian Foods podržava razvoj sporta, sponzorisanjem niških klubova. 2014. godine osnovali smo i Benlian Fondaciju, koja podržava mlade, u oblasti obrazovanja, sporta, kulture i umetnost. (izvor).


Rice Rolls je proizvod na bazi ekspandiranog pirinča, bez dodatnih masnoća.
Zdrava, niskokalorična užina, bez glutena. Postoji sa dodatkom semena bundeve i semena susama i soli, dok je Pop Rolls bez dodataka. Sva tri ukusa su lepa, iako ja lično dajem prednost ovom sa susamom. Kolutići koji se nalaze unutar kesice su meki, hrskavi i lagani i po meni dobra zamena za užinu ili čak i večeru. Pakovanja su od 50 g.


Rice Cakes lan i suncokret je na mene ostavio super utisak, dopao mi se ukus i činjenica da me je samo par kolutića skroz zasitilo i nisam osetila glad dugo posle konzumiranja.
Proizvod na bazi ekspandiranog pirinča - pirinčane galete.
Dodatak - Seme lana i suncokreta, BEZ GLUTENA, nisko kalorični, bez dodatnih masnoća.Bogati biljnim vlaknima. Pakovanje je od 100 g.



Rocky Rice choco & milk je moj apsolutni favorit od svega što sam probala, iako ja ne jedem slatkiše ovaj mi je prijao i nije mi zasmetao. Laganog je ukusa i uopšte nije mnogo sladak, topi se u ustima i uživala sam u svakom zalogaju.
Hrskav i zdrav slatkiš, proizvod na bazi ekspandiranog pirinča preliven čokoladnim prelivom sa obranim mlekom u prahu. Lagana poslastica pune energije. BEZ GLUTENA. Visoka energetska vrednost. Pakovanje je od 100g.



Waffles keksić sam dobila u dve varijante, karamela i kakao narandža. Pošto ja karamelu ne volim moj muž je uživao u ovom ukusu i mnogo mu se dopalo što nije mnogo slatko jer on kao ni ja to ne voli i smeta mu za želudac, dok nam se ukus kakao-narandža dopao oboma, ali ipak njemu malo više nego meni :).
Po tradicionalnoj recepturi holandskih galeta, neto težina 30g po komadu.



Rocky Rice jagoda je proizvod zanimljivog i nesvakidašnjeg ukusa, verujem da bi se mnogo dopao svima koji vole egzotiku. Meni se na prvi zalogaj ukus činio pomalo čudno ali svakim narednim zalogajem me je osvajao.
Hrskave pirinčane desert štanglice. Proizvod na bazi ekspandiranog pirinča preliven kakao prelivom sa obranim mlekom u prahu, prirodno identičnom aromom jagode i voćem u prahu.
Lagana poslastica pune energije.
BEZ GLUTENA. Visoka energetska vrednost.



Praline narandža- Fondan proizvod preliven kakao prelivom. Sadrži prirodno identičnu aromu narandže i voće u prahu. Neto težina: 220g.
Ove praline su moji ukućani razgrabili i nisu mi ostavili da probam ali sudeći po njihovim zadovoljnim licima i više su nego odlične :).


Banos Bananos čokoladne bananice u preslatkom pakovanju i još slađeg naziva su zaista sjajne, za razliku od ostalih bananica čini mi se da je ta banana unutra malo manje penasta što se meni izuzetno dopada.
Penasti proizvod preliven kakao prelivom, ukus banane. Mekana, penasta struktura. Umerena slatkoća. Nizak sadržaj masnoće.


Nadam se da ste uživali u ovoj mojoj turi zdravih grickalica, ukućani i ja jesmo u konzumaciji :). Hvala kompaniji na ukazanoj prilici da sve ovo isprobam, za sve informacije tu je FB stranica Benlian Food, i njihov sajt http://benlianfoods.com/.

Da li ste vi probali nešto od ovih đakonija i koji su vaši favoriti? 

13 коментара:

  1. Uzivala sam i ja u ovim grickalicama,a ovaj Waffles mi je omiljeni.

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam ih probala,ali bih svakako volela,a od tvoje objave mi je bukvalno krenula voda na usta,odlicno si ih predsavila.

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam ih probala, ali bih rado, izgledaju fino, sad mi se bas nesto jede :D :D

    ОдговориИзбриши
  4. Waffles od karamela je odličan, nisam ni znao da se to proizvodi u Nišu. Čini mi se da sam probao i Rocky Rice, ali nisam bio oduševljen.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ukusi su različiti :). Meni se većinom sve dopalo nešto manje nešto više ali me raduje činjenica da su to ipak zdrave grickalice :).

      Избриши
  5. Podržavam domaću proizvodnju :) Rocky Riceom smo jedno vreme bili ozbiljno zaluđeni a probala sam i Rice Rolls, to obično konzumiram kada sam na dijeti pa da prebrodim do obroka ako ogladnim :) L.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Takođe, imaju svu moju pažnju i podršku, još kad me prijatno iznenade budem baš srećna. ovo je super za dijete jer odlično može da zameni nezdrave grickalice čak i večeru po meni makar :).

      Избриши
  6. da li je Rice Cakes sa lanom i susamom skroz posan? da li se moze jeti u vreme posta ?

    ОдговориИзбриши
  7. Trenutno konzumiram RICE CAKES i mogu vam reći da sam prezadovoljan tim proizvodom. Pozdrav.

    ОдговориИзбриши