"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 9. март 2015.

NIVEA Pure and Natural


Od Nivea proizvoda sam probala mnogo toga, koristim ih više od dve decenije svakodnevno, moja
majka ih je koristila i to čini i danas, uvek ih rado kupujem iznova i koristim sa uživanjem, skupljala sam jedno vreme i praznu ambalažu. Može se reći da sam baš veliki zaljubljenik u Niveu, a i postala je nekako navika, rutina, jer je proverena na neki način,znam da mi većina proizvoda odgovara, ali je u zadnje vreme Nivea dobila ozbiljnu konkurenciju što se mene tiče, pa bilo je i vreme nakon 20 godina, zar ne? :).

Danas ću pisati o liniji Pure and Natural koja mi je do sada omiljena, ili bolje rečeno ima malu prednost u odnosu na sve do sada što sam probala. Mleko za telo iz ove linije sam potrošila davno i bacila ambalažu pa nije stiglo biti uslikano, ali videćete ga sigurna sam u nekom narednom postu.


Pure and Natural tonik za čišćenje lica održava prirodnu ravnotežu kože i trenutno daje vašem tenu zdrav izgled. Sadrži organsko ulje Argana i organsku aloja veru, ne sadrži parabene, sicilijum ni veštačke boje. (reči proizvođača).

*Meni ovaj proizvod ne odogvara baš u potpunosti jer sadžri alkohol pa mi to ponekad zasmeta, isušuje mi kožu i neprijatno zateže, pogotovo zimi kada mi je koža lica dodatno osetljiva, pa sam ga poklonila drugarici koja ima masnu kožu. Kako idem starija a moja koža postaje zahtevnija čak i ja da nalazim zamerke za Niveu to je neverovatno, ovo je prvi proizvod ikad do sad koji mi nije odgovarao baš u potpunosti kako sam navikla.

Pure and Sensitive dezodorans blaga i pouzdana anti-perspirantna zaštita posebno razvijena za osetljivu kožu.Bez alkohola,boja i konzervansa.kombinuje 48h anti-perspirantnu zaštitu sa nežnom NIVEA negom. Formulacija sa ekstraktima kamilice i uljima avokada umiruje kožu i sprečava nastajanje iritacije. Dermatološki potvrđeno da odgovara koži. Sadrži veoma diskretnu notu parfema.(reči proizvođača).

*Ovaj dezodorans mi izuzetno odgovara, blagog je mirisa a snažno štiti od neprijatnih, i pruža celodnevnu zaštitu, nisam ga baš testirala na 48h :).



Pure and Natural hidrantna dnevna krema za normalnu i kombinovanu kožu sa čistim organskim uljem argana i organskom aloe verom ne sadrži paraben, silicijum ni veštačke boje. Pruža koži intenzivnu hidrataciju 24 časa i održava prirodnu ravnotežu kože, čineći je glatkom i svežom. Trenutno vraća vašem tenu zdrav, prirodni sjaj.
Ulje argana je prirodni izvor vitamina E i zato je izuzetan antioksidant. Predstavlja idealnu zaštitu protiv slobodnih radikala u koži, koje uzrokuju spoljašnji uticaji i stres. Pomaže u održavanju zaštitne barijere kože.(reči proizvođača).

*Za ovu kremu mogu reći da je dobra, kada je moja koža u pitanju naravno. Prelepog je mirisa, razmazuje se lako, malo teže je koža upija u mom slučaju, i malo mi je "teža" na licu, ali uživala sam u osećaju kada sam je mazala, jako je bitno da hidrira, neguje, omekšava kožu, i potrebna je minimalna količina kako biste namazali celo lice i vrat pa tako i dosta dugo traje, iako je moj apsolutni favorit što se krema tiče Nivea soft, a ova mi čak više odgovara za telo nego za lice.
Mleko za telo iz ove linije takođe me je oduševilo više nego bilo koje ranije.

Kako vam se čini ovaj post, i da li ste probali nešto iz ove linije?  Pisaću o Nivei još mnogo u to ne sumnjajte a vama hvala što me pratite i podržavate moj rad :).

18 коментара:

  1. Drago mii je sto so kod svoje kuce. Brz oporavak ti zelim. Niveu sam volela,volum je i sada i nekako mi je najbolja.Pure and Sensitive dezodorans je omiljen u mojoj kuci.I mi ga nismo testirale 48 sata ali i tvrdim da toliko vremena nama efikasnost.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Tatjana nas dve obično i imamo neke zajedničke favorite uvek :)

      Избриши
  2. Najpre,radujem se da si kod kuce,i da ponavo uzivamo citajuci tvoje postove,nivea je divna,koristim dosta njihovih proizvoda,a dezodoransi su im stvarno sjajni i prelepo,zenstveno mirisu,krema za ruke Anti age im je odlicna,mleko za telo me posebno odusevljava,jer imam izuzetno suvu kozu tela,imaju divne losione za kupanje,ma super su.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno uvek si uz mene i uvek tu sa lepim rečima, za Niveu se skroz slažem sa tobom :).

      Избриши
  3. Drago mi je da si kuci i zelim ti brz oporavak.Volim Nivea proizvode i rado ih koristim
    mada iz ove linije nisam bas nista.Leti koristim Nivea kremu protiv bora sa uljem semenki grozdja koja mi je odlicna.prelepo mirise lepo se razmazuje i upija a koza je ceo dan meka,hidrirana.

    ОдговориИзбриши
  4. Nek ti ti nama kod kuće i pišeš <3 Iz te linije sam imala dnevnu kremicu i bila sam zadovoljna s njom, a tonik bi baš željela probati :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga puno <3 Meni baš tonik nije odgovarao što znači da tebi baš možda bi :*

      Избриши
  5. Imala sam dnevnu kremu i odgovarala mi je, zaista je pristupacna i kvalitetna krema prijatnog i osvezavajuceg mirisa. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni ova kremica nekako više godi na telu nego na licu ali je u svakom slučaju zaista dobra :)

      Избриши
  6. Volim Niveine dezodoranse,sve sam ih probala i zadovoljna sam s njima. Tako da uvek kupim neki drugi :)

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nivea dezodoransi su uz mene od srednje škole a to je sada već puno godina :)

      Избриши
  7. Volim Niveu, međutim trenutno mi prijaju samo proizvodi koji u sebi ne sadrže ništa što može da iritira kožu. Do skoro mi je Nivea soft bila omiljena krema.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moj ukus se takođe počeo menjati u zadnje vreme, kao i potrebe moje kože ali mi je Nivea soft nekako oduvek bila i ostala tu negde pri vrhu :)

      Избриши
  8. Koristila sam ovaj dezodorans i bio mi je dobar, tonik i kremicu nisam probala :) Zelim ti brz oporavak, budi jaka <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puo za podršku a što se Niveice tiče ja kažem prva ljubav zaborava nema :)

      Избриши
  9. Super post. Drago mi je da cujem da jos neko voli Nivea kozmetiku. Skoro sam i ja pisala o njihovim proizvodima ali za suvu kozu kakvu imam. Super sto sada znam da je i ova kolekcija dobra pamogu nekome da je preporucim.
    http://milanasweetlife.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/milana_mima/
    https://www.facebook.com/milanasweetlife/

    ОдговориИзбриши