"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 6. јул 2017.

Sammydress - Boy's Drawstring Pocket Design Pants - Deep Blue

Boy's Drawstring Pocket Design Pants - Deep Blue


Još jedan komad odeće za Ivana koji mi je stigao u poslednjem paketu sa sajta Sammydress, i još jednom ja zadovoljna izborom, može se reći i više od toga. Ovaj donji deo trenerkice je od kuvanog pamuka, materijal je toliko mek i predivan da sam se prosto oduševila. Pri pranju se super ponaša, nije se skupio niti išta slično. Kombinacija boja mi se takođe mnogo dopada može da se kombinuje bukvalno uz sve.



Cena ovog donjeg dela trenerkice je trenutno $17.04 i možete je poručiti ovde. Za kompletan asortiman posetite sajt Sammydress.com.
Za sve moje pratioce tu je i kupon kod za popuste koji glasi SammydressXie.

Kako se vama dopada ovaj donji deo trenerkice?

2 коментара: