"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 9. јул 2017.

Zaful - Tassels Lace Up Espadrilles Sandals

Tassels Lace Up Espadrilles Sandals




U ovom postu predstavljam vam sandale / espadrile koje su me osvojile na prvi pogled na sajtu Zaful. Pre svega dopao mi se njihov đon koji je identičan kao kod klasičnih espadrila i predpostavila sam da su jako udobne a onda ovaj detalj u vidu pertlanja. Inače volim obuću koju mogu da nosim na više načina a retko pronađem te modele, no ove sandale su baš takve. Pertle možete da vežete skroz dole ili pak skroz gore, mašnice ove možete da stavite nazad, sa strane, napred, ima puno kombinacija pa samim tim mogu da idu uz sve odevne kombinacije, moža ne baš uz svečane haljine ali uz ostalo komotno. Inače sandale su zaista peudobne, kao da nemam ništa na nogama  i mnogo sam srećna zbog toga jer je upravo to ono što sam tražila za ovo burno leto kada sam većinom sama sa Ivanom i gde god idem moram i njega da vodim sa sobom. Ove sandale su mogu reći do sada moj najbolji izbor. Pošto mi muž nije tu a on je inače moj fotograf jedva sam nekako uspela sama da uslikam sandale a za par slika sam navatala mamu na koji minut :).









Cena sandala sada iznosi $34.32 i na rasprodaji su pa ako vam se dopadaju požurite sa narudzbinom, mogu se naći i u braon boji a za porudzbinu i više detalja kliknite ovde. Takođe možete iskoristiti kupon kod za popuste koji glasi Zafulxie10.

Zaful Facebook: https://www.facebook.com/Zaful/?fref=ts
Zaful Instagram: https://www.instagram.com/zaful/
Zaful sajt: Zaful.com

Kako vam se dopadaju sandale?

Нема коментара:

Постави коментар