"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 21. јул 2017.

Zajić biljni napici od soje u prahu


Biljni napici u prahu Zajić proizvode se BEZ LAKTOZE / BEZ GLUTENA i BEZ GMO!
To su prirodni i zdravi napici, visoke hranljive vrednosti i lake svarljivosti. Imaju izvanredan ukus i aromu sa kojim možete da se osvežite, ali i da pripremite puding, musli, sos, milk šejk ili kafu.


Raznolika i uravnotežena ishrana jedan je od najvažnijih činjenica koje utiču na ukupno blagostanje organizma. Uključivanje ZAJÍC napitka u prahu u ishranu donosi mnogobrojne prednosti. Biljni napitak u prahu ZAJÍC je zdrav i lako svarljiv proizvod visoke nutritivne vrednosti. Proizvedeno od genetski nemodifikovanog zrna i predstavlja izvor proteina, vitamina, minerala i ugljenih hidrata koji sporo sagorevaju. Ne sadrže holesterol, laktozu i gluten. Obično se koriste tamo gde se koristi i obično kravlje mleko. Ne preporučuju se kao zamena za kravlje mleko za decu ispod 3 godine.(izvor).



Sojin napitak Zajić PLUS obogaćen vitaminima (C- deluje antioksidativno na organizam, E- neophodan je za pravilno formiranje vezivnog tkiva, B6- neophodan za pravilno funkcionisanje metabolizma kao i za stvaranje krvnih ćelija, B1- važan za zdravlje nervnih ćelija i za stvaranje DNK i RNK, genetskog materijala organizma, B2 – neophodan za oslobađanje energije u svakoj ćeliji organizma, za održavanje funkcije sluznica, za rast svih ćelija, B12- vitamin značajan za rast, energiju i nervne ćelije, B5 – neophodan je za razvoj centralnog nervnog sistema, B9 – ili folna kiselina, važan je za sintezu DNK, Niacin – za zdrave krvne sudove, nerve i kožu i Biotin – obezbeđuje pravilan rast), kalcijumom i lecitinom, te je iz tog razloga pogodan kao dopuna vitamina u organizmu. Izuzetno je prijatnog ukusa.

Koje su prednosti konzumiranja sojinog mleka U PRAHU u odnosu na kravlje mleko?
– sojino mleko sadrži samo biljne proteine; biljni proteini doprinose manjem gubitku kalcijuma,
– sojino mleko ne sadrži laktozu; oko 75% svetske populacije je netolerantno na laktozu,
– samo 0,5% dece je alergično na sojino mleko, a 2,5 % je alergično na kravlje mleko,
– sojino mleko smanjuje holesterol,
– sojino mleko ne sadrži hormone dok kravlje mleko može sadržati prirodne ali i sintetičke hormone koji mogu uticati na ispravno funkcionisanje organizma,
– sojino mleko je bogato izoflavonima; samo jedna šoljica sojinog mleka sadrži oko 20 mg izoflavona. Izoflavoni su fitonutrienti koji se u telu pretvaraju u biljne estrogene, sastojke koji pomažu u sprečavanju širenja raka, snižavaju ukupan nivo holesterola i triglicerida u krvi, tako štite od srčanih bolesti.
Sojino mleko u prahu ZAJIC, obiluje prirodnim biljnim estrogenima koji su značajni za regulisanje hormonalnog statusa, posebno kod žena.
Sojini proteini su vrlo poželjan dodatak ishrani, jer imaju blagotvoran uticaj na ljudski organizam. Sojini proteini mogu biti odlična zamena za proteine koji se nalaze u mesu. Prednost soje u odnosu na meso ogleda se u tome što njeni proteini nisu povezani sa masnoćama. Zatim, sojini proteini ne samo da su biljnog porekla, već se svrstavaju u kvalitetne proteine jer sadrže gotovo sve aminokiseline kojih ima u mesu. Korisni su za razvijanje i održavanje zdrave i čvrste mišićne mase.
Uloga zaštitnih hranljivih sastojaka (minerala i vitamina), koji se nalaze u proizvodima od soje, takođe je veoma značajna za organizam. Među vitaminima posebno su zastupljeni vitamini B i E grupe, a od minerala tu su kalcijum, fosfor, magnezijum i gvožđe.

Priprema Zajić napitaka u prahu je brza i jednostavna. Pomešajte 25 g, 2 velike kašike ili 6 malih kašičica napitka sa 250 ml vruće vode. (izvor).



Pirinčani napitak u prahu Zajić – pirinčano mleko u prahu sa prirodnim ukusom i aromom i odlično izbalansiranim nutritivnim profilom. Napitak obiluje složenim šećerima koji sporo sagorevaju i zasićuju nas, esencijalnim aminokiselinama, vitaminima i mineralima. Pirinčano mleko u prahu je dijetalna, hranljiva i lako svarljiva namirnica. Bogato je ugljenim hidratima i belančevinama. Sadrži vitamine B1, B2, tiamin, riboavin, niacin, fosfor, kalcijum, magnezijum. Dobro je za kosti i zube. Prednost pirinčanog mleka u prahu ZAJÍC je njegov nutritivni sastav. Proteini pirinča su visokonutritivnih vrednosti, s odličnim sastavom aminokiselina, lako svarljivi i oslobođeni glutena – alergen prisutan u mnogim žitaricama.
Ne sadrži holesterol i zasićene masti kao ni laktozu. Upravo zato, pirinčano mleko preporučuje se osobama koje boluju od celijakije imaju problem sa intolerancijom na laktozu, osobama koje upražnjavaju niskokalorične dijete. Izuzetno je prijatnog ukusa. (izvor).


Sojin napitak Zajić NATURAL je dugotrajno, sterilizovano i homogenizovano sojino mleko u prahu vrhunskog kvaliteta. Izuzetno je prijatnog ukusa.


Sojin napitak u prahu Zajić sa ukusom mleka ima karakterističan kremasti ukus i iz tog razloga je popularan kao idealna alternativa za kravlje mleko. To je dugotrajno sterilisano i homeginzovano sojino mleko u prahu vrhunskog kvaliteta i izuzetno prijatnog ukusa.


Moji utisci o ovim napicima su zaista odlični, i mnogo bolji nego što sam očekivala. Nisam bila sigurna kako će mi se dopasti jer inače sojino mleko koje god da sam probala u tetra paku nije mi se baš mnogo dopalo, ili mi je bilo gadnog ukusa ili preslatko pa sam odustala i prešla na obično mleko bez lakktoze kada sam shvatila da je počela da mi smeta sve više. Prvo što sam pomislila kada sam dobila ove napitke bilo je to da će me mrzeti da ih mutim i da će mi to oduzimati dragoceno vreme koje mi konstantno fali svaki dan, ali sam se prevarila. Priprema se lako i brzo, za minut je bukvalno sve gotovo i napitak je spreman, iskoristim da ga napravim dok u kuhinji perem sudove ili kuvam ručak. Jako su mi se dopali svi ukusi ali mi se ovaj natural izdvojio kao neki koji lično meni najviše odgovara i sada sa njim pijem svoju jutarnju nes kaficu, a pirinačni napitak mi prija kao osveženje u toku dana, umesto nekog soka, baš prija na ove vrućine. Napitke sam probala tople ali mi više odgovaraju hladni, jer inače pijem i hladnu nemućenu nes kafu i ne volim mnogo tople napitke. Svima bih preporučila da ih probaju i nadju svoj omiljeni koji će koristiti svaki dan kako iz zadovoljstva tako i u službi zdravijeg života. Ja sam ih našla u obližnjoj radnji zdrave hrane i sada ih tu redovno nabavljam. Cena im je oko 350,00- 450,00 RSD sve zavisi od prodajnog mesta, pakovanje je od 400g i od jednog se dobija 4 litre napitka.



Za sve informacije posetite sajt http://www.reprotrade.rs/. Inače uvoznik ovih napitaka je naša čuvena kompanija Lomax, poznata po LMX brendu.

Da li ste probali ove napitke i kako se vama dopadaju?

6 коментара: