"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 13. јул 2017.

Zaful wish list # 7

Dropped Armhole Leaf Print Maxi Dress

Sa sajtom Zaful saradjujem već više od godinu dana i prvi put mi se desilo da nisam znala niti imala šta da poručim, sve je rasprodato, ali bukvalno sve što mi se dopada ili što mi odgovara na bilo koji način. Teškom mukom našla sam tri stvarčice koje ću poručiti, sa tim što ću haljinu ovaj put uzeti za mamu da je iznanadim malo i obradujem. Takođe prvi put ću poručiti jedan sat koji mi se dopao baš me zanima kakav je uživo sa obzirom na povoljnu cenu.

Rhinestone PU Leather Eiffel Tower Watc

Drawstring Pineapple Embroidered Cutout Shirt Dress
Za sve informacije o stvarima sa moje wl kliknite linkove ispod slika, a za moje pratioce tu je i kupon kod za popuste koji glasi Zafulxie10. Za narudzbine posetite sajt Zaful.com.

Kako vam se dopada moj izbor?


6 коментара:

  1. Lepo je što hoćeš mamu da obraduješ,ali ja je ne bih dala,odlična je. :D
    Nemoj da se iznenadiš ako ti bela haljinica bude tunika,te kratke skrate previše.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste divna je haljina, baš vala da se zamislim ali pošto sam poručila XL ići će ipak kome je namenjena hehe, a za haljinicu sam ciljano da bude tunika <3

      Избриши
  2. Haljina-majica je must have, bas je lepa

    ОдговориИзбриши
  3. Haljinice su prelepe, osebno ova bela <3

    ОдговориИзбриши