"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 3. август 2018.

Dresslily - Push Up Bikini & Workout Leggings

Ethnic Paisley Printed Halter Push Up Bikini

Stigla mi je još jedna porudzbina ovih dana, u pitanju je roba sa sajta Dresslily.com. Nisam mogla da odolim pa sam izabrala još jedan kupaći, jer posle sto godina idem na more pa da se nađe. Ovaj mi se izdvojio jer ima mogućnosti skidanja bretela, da mogu ravnomerno da pocrnim, ili porumenim što je veća mogućnost u mom slučaju. Nadam se da izgoreti neću jer ipak idemo tek krajem avgusta. U nastavku možete videti slike kupaćeg kostima iz svih uglova, a koliko vidim trenutno ga više nema na stanju ali zato ima gomila drugih modela.













Sheer Mesh Insert High Waist Workout Leggings
Sledeće što sam izabrala ovaj put su ove neobične helanke, takve još nemam u svojoj kolekciji. Izuzetno su udobne i prijatne za nošenje i od tanjeg su materijala pa se mogu nositi i sada po ovom promenjivom vremenu kakvo nam je svakog dana.









Ove helanke su oko 18 dolara i ako vam se dopadaju možete ih poručiti ovde. Što se ove ture tiče čekam još da mi stigne jedna predivna haljina pa čim dođe do mene eto me sa novim postom. Do tada posetite sajt Dresslily zaista imaju fenomenalan asortiman robe, obuće i modnih dodataka :).

Kako se Vama dopadaju kupaći i helanke ? 


4 коментара: