"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 8. август 2018.

Impala - Rumenilo, sjaj za usne i eyeliner


Danas Vam po prvi put predstavljam Impala proizvode koje sam dobila na testiranje od prijatelja bloga Moya drogerija. Ujedno sam i prvi put dobila priliku da isprobam nešto od ovog inače nemačkog brenda šminke.

*Moya drogerija je uvoznik Bell, Impala, Ruby Rose, Isabella DuPont dekorativne kozmetike, Bi-Es parfema, Lady Style farbi za kosu kao i krema za negu koze lica i tela Uroda Kwiaty, Melisa, Active90, Lift Extreme, Oil Repaire, Elixir Oil.
Sarađujemo sa velikim brojem veleprodaja kao i maloprodaja na teritoriji Republike Srbije. U našoj paleti ponuda se nalaze i renomirani brendovi dekorativne kozmetike, preparative i kozmetickih proizvoda. (izvor).



Prvo što sam isprobala je rumenilo. Iako ne preferiram ovaj komad šminke, ovo mi se dopalo jer je nežne nijanse, prave letnje, a regiji na licu na koju se nanosi daje neki poseban sjaj i blistavost. Inače ovo je dugotrajno rumenilo sa satenskom mekom strukturom a dostupno je u deset različitih nijansi, dok je moje rumenilo u nijansi broj 4. Na slikama dole možete videti kako izgleda i na koži, vrlo je lagane teksture i ne sija na koži.





Impala sjaj za usne u nijansi broj 17, takođe jedna nežna neutralna nijansa, taman uz rumenilo. Dugotrajan je na usnama i ne lepi se. Četkica je zanimljivog oblika i omogućava lako i precizno nanošenje bez razmazivanja.






IMPALA Micromatic Pencil je crni alajner u obliku olovke za oči, izuzetno nežne teksture za vrlo precizne i tanke linije. Veoma je dugotrajan, ne razmazuje se niti se oslikava na kapcima, meni se jako dopada.


Za ceo asortiman Impala proizvoda kliknite ovde, vrlo je raznovrstan, a sudeći po ova tri proizvoda koja sam ja dobila, kvalitet šminke je veoma zadovoljavajuć.

Za sve informacije posetite sajt http://www.moyadrogerija.rs/.
Što se tiče prodajnih mesta Hypo ima ga u Parfimeriji Eos- Novi Sad, Paris- B. Palanka,Iva- Zrenjanin,Mc coy- Ruma,Ivan -Vršac,Beograd Bela Crkva,Talija -N. Pazova,Sombor u butiku u centru,Mauricijus- Beograd ulica Brankova.

Kako se Vama dopadaju ovi proizvodi i da li ste imali prilike da isprobate neke od njih?

2 коментара:

  1. Nisam nista od impalinih koristila sem crnog kreona. I bio je super, verujem da su i ovi proizvodi isto tako dobri.

    ОдговориИзбриши