"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

понедељак, 13. август 2018.

Golden Rose predstavlja Diamond kolekciju


Pre par dana na moju adresu stigli su noviteti od brenda Golden Rose Srbija. Dobila sam dve nove kolekcije, Diamond i HD. Prvi put nisam mogla da dočekam da nešto isprobam, i za samo tri dana uspela sam da isprobam za početak ovu prelepu Diamond kolekciju, koja me je bukvalno oborila sa nogu. Uvek sam volela svetlucavo, šljašteće, neko sam ko voli šljokice i valjda ih nikada neću prerasti. Ova kolekcija je više za neke večernje varijante, po meni, mada ima komada koji se lepo mogu uklopiti i u neke dnevne. U današnjem postu predstaviću vam sve što sam dobila iz ove kolekcije.


Prvo što me je privuklo da isprobam jeste ovaj svetlucavi losion za telo. Pošto idem na more uskoro mislim da je pun pogodak tim povodom, kada malo porumenim pa se namackam, da onako preplanula koža blago svetluca, milina jedna.




Tekstura proizvoda je vrlo lagana, nije lepljiva, lako se razmazuje po koži i ne ostavlja tragove niti te sitne svetlucave čestice otpadaju, to me je posebno oduševilo. Ovaj losion da ga tako nazovem postoji u dve nijanse a moja je u broju 02. Proizvod košta oko 772,00 RSD. Dole na slikama možete videti kako izgleda na koži, iako sam jako bledog tena, ipak se vidi :).





Sledeći proizvod na redu je ovaj nesvakidašnji i neobičan svetlucavi karmin. Na prvi pogled nije mi se dopala boja, ali ne treba suditi o ničemu dok se ne proba, jer upravo isprobavanje istog mi je promenilo mišljenje. Lepo se maže na usne i lepo stoji, ne svetluca previše a opet je vrlo poseban i zaista drugačiji od svih koje sam do sada imala.




Moj karmin je u nijansi 03, postoji u ukupno 4 predivne nijanse a cena mu je 387,00 RSD. Dosta je postojan i dugotrajan na usnama, da ne zaboravim i to da napomenem.



Lak za nokte, u predivnoj zlatnoj boji, ljubav na prvi pogled. Nisam ga još isprobala na noktima jer ih trenutno nemam, ali sam sigurna da ću ga poneti na more i da me je on naveo da ponovo počnem da mažem nokte, posle mnogo duge pauze moram da priznam.



Moj lak je u nijansi 01 gold, a postoji u još 3 predivne boje, ne zna se koji je lepši. Cena laka za nokte je oko 232,00 RSD.




Sledeće što sam isprobala je ova prelepa senka za oči, jako mi se dopada kako mi stoji uz kosu i boju očiju. Lako se nanosi na kapak, ne razmazuje se i ne oslikava se, ne truni se, sve pohvale od mene.



Senka postoji u tri nijanse, moja je u broju 01 gold, a cena senke iznosi oko 502,00 RSD.



Sledeći proizvod je opet senka ali u tečnom obliku, boja se totalno slaže uz karmin gore pomenuti, skoro pa je iste nijanse. Ja nisam baš stručnjak u nanošenju tih tečnih senki ali pošto mi se ova baš dopada, vežbaću. Cena ove senke je oko 427,00 rsd i postoji u još dve nijanse, a moja je u broju 03.





Ovaj lip topper u nijansi 02 golden nude me je bukvalno oborio sa nogu, možda malo više od nekih drugih komada koje sam dobila, mada je mrtva trka iskreno, ne bih mogla da se odlučim koji mi se najviše sviđa. Na usnama je predivan, kao svila, može da se koristi samostalno ili čak preko nekog drugog karmina. Postoji u još dve nijanse a cena mu je oko 387,00 RSD.





Olovka za oči, predivna, u nijansi 02 bronze mi se takođe jako dopada, volim olovke za oči i inače ih jako često koristim. Super je meka, ne razmazuje se i boja je postojana. Postoje još dve nijanse a cena olovke je oko 232,00 RSD.



Svetlucavi higlighter u nijnasi 01 gold me je naveo da zavolim ovu vrstu proizvoda koje do sada iskreno nisam ni koristila, možda dva ili tri puta samo. Ovaj ću definitivno koristiti često, prelep je. Postoji u još jednoj nijansi a cena mu je oko 427,00 RSD.






Za kraj današnjeg posta i predstavljanja Diamond kolekcije, jedna top coat maskara, vrlo zanimljiva morate priznati, i naravno opet svetlucava. Jako lepo ide preko crne maskare ali morate sačekati da se ta crna dobro osuši pre nanošenja ove. Cena maskare je oko 387,00 RSD.




Za sve informacije tu je zvanična FB stranica Golden Rose Srbija i zvanični sajt , kao i oficijalni sajt http://www.gbs.rs/. Ono što je bitno napomenuti jeste da se kompletan asortiman može naći u svim maloprodajama Golden Beauty Shop koji se nalaze za sad na 4 lokacije:
-Golden Beauty Shop Aviv Park Pancevo / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopPancevo/
-Golden Beauty Shop Aviv Park Zvezdara / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopBeograd/
-Golden Beauty Shop BIG Fashion Beograd / https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopMini/
-Golden Beauty Shop Aviv Park Zrenjanin /https://www.facebook.com/GoldenBeautyShopZrenjanin/


Kako se Vama dopada ova diamond kolekcija i šta vas je najviše privuklo?

*PR proizvodi

18 коментара:

  1. Trenutno sam kao dete u prodavnici slatkisa :D Super su im ove tecne senke, nista ne brini, naneses malo aplikatorom pa razmazes prstima, brzo se suse pa mora brzo da se radi njima, ali su prelepe i postojane.Sve me je privuklo :D Sem mozda maskare jer ne praktikujem takve proizvode. A ekstremni plus za pakovanja, bas su se potrudili!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slažem se pakovanja su svaki put sve lepša i bolja, noviteti sve privlačniji, ponosna sam što mi imamo ovakav brend šminke :).

      Избриши
  2. Sve sam rekla... shiny&sparkly...
    Highlighter, body lotion i lip topper su mi favoriti iz ove kolekcije. 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se dopadaju noviteti, favoriti su nam slični, no ja bih dodala i olovku za oči, lak za nokte, ma sve :D.

      Избриши
  3. Meni se sve dopada,I biseri normalno,Ali I tvoje sjajno predstavljanje.Divna si,cestitke povodom prvih cetiri godina,sjajna si.

    ОдговориИзбриши
  4. Meni se sve dopada,bas je dijamantska kolekcija.Krecem redom jedno po jedno da isprobavam!!!!!

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post!
    Ako želiš možeš mi uzvratiti follow i pogledaj dva poslednja posta!❤
    Sara Pokorni

    ОдговориИзбриши
  6. Divno draga<3 Oduševljena sam baš kao što je neko napisao komentar kao dete u prodavnici slatkiša.....ma ,meni se sve dopada ...obožavam šljokice i svetlucave čestice oduvek i posebno u zlatnoj nijansi <3 Nema šta mi se ne dopada iz Diamond kolekcije <3 Divno opisano sve

    ОдговориИзбриши
  7. Razvalili su ovom kolekcijom, ne znam sta je lepse ☺

    ОдговориИзбриши