"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 11. јануар 2017.

Kuvarski dnevnik bebe Marte



KRATAK OPIS ŠESTOG IZDANJA KNJIGE KUVARSKI DNEVNIK BEBE MARTE

Knjiga „Kuvarski dnevnik bebe Marte” dr Marije Mandić, predstavlja priručnik o uvođenju nemlečne dohrane kod odojčadi, njihovom postupnom uobročavanju i ishrani bebe do godinu dana. Ovo je prvi kuvar za bebe na našim prostorima koji je, jednim svojim delom, pisan u obliku dnevnika. Prikazano je 115 dnevnih menija koje je beba Marta, inače treće dete autorke, dobijala svakodnevno do svojih devet meseci i nakon toga do svog prvog rođendana (kad i kako je uvedena koja namirnica i koji obrok).

Na početku knjige nalazi se “Knjiga utisaka” mamica koje su koristile prethodna izdanja Dnevnika. Zatim sledi “Oda dojenju” i dopunjene najsavremenije preporuke oko uvođenja nemlečne dohrane, te odgovori na najčešća pitanja sa kojima se majke sreću u ovom razdoblju. Skoro svaki dan postoji i mamin komentar koji prati Martinu reakciju na hranu i mamine nedoumice koje kasnije nađu svoj put kao i kod svake mame u ovoj fazi života njenog čeda. Praktični saveti iz knjige će čitateljima biti od ogromne koristi, a beba će uživati u svim zdravim i finim obrocima koji se spreme za nju.

Knjiga sadrži 160 strana, pisana je latinicom. Do sada je otišla u 29 zemalja sveta na 4 kontinenta.


Zašto je bitno pravilno uvođenje čvrste hrane? (deo iz Dnevnika)

Pravilna ishrana u najranijem životnom dobu je upravo ona ishrana koja deluje preventivno na razvoj mnogih bolesti kasnije u životu kao što su šećerna bolest (dijabetes tip II), ishemijske bolesti srca (infarkt srca), ishemijske bolesti mozga ( šlog), prerano starenje, povišeni krvni pritisak i druge. Upravo na ovaj način pružićete vešim bebama najbolji početak njihovog života, a šta bi više jedna mama mogla pruziti svome čedu. Dnevnik će mamama takođe pomoći da ovom procesu pristupe mnogo opuštenije nego što bi to inače činile, i sa više samopouzdanja koje mladim mamama u ovoj fazi života neretko nedostaje.


Kao što većina vas zna moj mali bebac uskoro puni 4 meseca i ja sam rešila na vreme da se pripremim za nove zadatke koji me čekaju, imam puno nedoumica u vezi uvođenja nemlečne dohrane pa sam potražila rešenje i našla ga u ovoj knjizi koju čekam da mi stigne ovih dana da se bacim na čitanje i učenje. Svakoj mami bih preporučila od srca ovu knjigu jer verujem da će meni lično mnogo pomoći.

NARUČIVANJE DNEVNIKA NA www.facebook.com/kuvarskidnevnikbebemarte , viber-SMS +38163593068, kuvarskidnevnikbebemarte@gmail.com. CENA 400,00 RSD plus ptt.

Da li možda imate iskustva sa ovom knjigom i da li je vama pomogla ? 

8 коментара:

  1. Otkrila sam je tek sa drugim detetom i malo je reći da mi je bila od koristi. Kuvarski dnevnik bebe Marte moja je topla preporuka svim mamama i bravo za tebe što pišeš o njoj!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala draga Milice za komentar i podršku, jedva čekam da se bacim u avanture spremanja kašica :).

      Избриши
  2. Imam knjigu jos prvo izdanje i fenomenalna je. Vremenom izgubiš ideju šta spremiti i samo otvoriš knjigu i eto ideje. Meni je sada samo malo problem jer mlađa ćerkica ima dosta alergijskih reakcija i baš nam je nekako teško šta spremiti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Verujem ti da ti je to jako teško, nadam se da će se alergije umanjiti kako bude rasla.

      Избриши