"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 20. јануар 2017.

Sammydress - T-Shirt + Denim Suspender Shorts Twinset

T-Shirt + Denim Suspender Shorts Twinset
Još jedna predivna odevna kombinacija stigla mi je za bebu sa sajta Sammydress.com i još jednom sam prezadovoljna svojim izborom. Kompletić se sastoji od prelepe pamučne majice i texas bermudica na tregere, meni se to učinilo jako zanimljivim i slatkim sada za leto kada krenemo sa detetom češće da idemo u šetnjice.



Kompletić je uživo baš kao i na slici, presladak je i prosto neodoljiv, jedva čekam da bebca obučem u njega, imam utisak da će mu super stajati. Veličina koju sam uzela je 90 a cena je na sniženju i sada iznosi  $9.21. Komplet možete poručiti ovde.


Kako se vama dopada izbor dečije garderobe koju nudi ovaj sajt i ovaj kompletić koji sam vam danas predstavila?

5 коментара: