"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

четвртак, 19. јануар 2017.

Sammydress - Knit Patchwork Bodycon Dress

Knit Patchwork Bodycon Dress
Posle niza postova o dečijem asortimanu sa sajta Sammydress došao je red da vam predstavim i ono što sam naručila za sebe, u pitanju je ova predivna haljina, tunika, zavisi ko kako voli da zove ovaj komad odeće i na koji način voli da ga nosi, ja lično najviše volim uz helanke, ali može da se nosi komotno i uz čarape boje kože, jer po meni je ovo više haljina. Dovoljno je i elegantna a i casual, ne znam kako da je okarakterišem jer zaista može da se nosi na više načina i meni se svi dopadaju, a njome sam oduševljena.







Haljina je od mekog materijala, sadrži u sebi i malo likre pa se lepo oblikuje po telu, uzela sam veličinu L koja odgovara našoj m i nisam promašila ni ovaj put. Ispod haljine mora da se obuče neka potkošula ili majica, možda čak i košuljica sve zavisi od ukusa, ako volte jako duboki dekolte ne morate ništa :). Jako je udobna i praktična, inače ovožavam crno sive kombinacije pa je ovaj komad odeće bio pravi izbor za mene.  Uostalom slike govore više od reči,



Haljina trenutno košta na sniženju  $14.89 i možete je poručiti ovde. O tašni koju vidite na nekim slikama pišem vam drugi put jer je sa drugog sajta.


Da li se vama dopada moj izbor ovaj put i da li ste već poručivali nešto sa ovog sajta, kakvi su vaši utisci?


2 коментара: