"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 8. јануар 2017.

Rosegal - Contrast Zipper Drawstring Hooded Quilted Jacket

Contrast Zipper Drawstring Hooded Quilted Jacket

Stigla je i moja dugo očekivana porudžbina sa sajta Rosegal, moram priznati da sam ovaj put najduže čekala i platila najveću cifru za carinu, moguće da je toliko dugo putovalo zbog frke oko praznika. Naručila sam ovaj put mužu jaknu da ga iznenadim, a o stvarima koje su stigle za mene biće poseban post. Dugo sam se dvoumila oko veličine koju da naručim za muža, on je visok a mršav i vodila sam se time ako meni treba broj veći onda treba i njemu, tako sam mu naručila 2XL i nisam pogrešila jakna mu je taman.





Mužu se jakna dopala što je meni bilo najvažnije jedino što sam ja mislila da je malo deblja ali nije više je neka jesenja varijanta, mada muž kaže da je vrlo topla iako tako ne deluje. Materijal jakne je dosta kvalitetan i lep nije onako plastična jakna što sam se takođe pribojavala da bi mogla biti, sve u svemu odličan izbor za samo $28.64. Jaknu možete poručiti ovde.



Za više informacija, ponude i narudžbine tu je sajt Rosegal.com, a tu je i FB stranica Rosegal. Još jedna bitna informacija je da na ovom sajtu možete pronaći i malo veću robu, odnosno odeću za punije osobe u odeljku plus size.

Kako vam se dopada ova jakna i uopšte ponuda sajta, naručujete li nešto sa istog za sebe i kako ste vi zadovoljni?

11 коментара:

  1. Jakna deluje super, ali najbitnije je da ste vi zadovoljni! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I, ako nije tajna, zanima me kolika je bila carina?

      Избриши
    2. Hvala draga Milice za komentar, stigle su mi cizme i ova jakna i platila sam 1400,00 rsd a jos jedna stvar koju sam posebno narucila stigla je koji dan posle i platila sam oko 600,00 rsd a cekala sam te tri stvari od 22.10.2016. Nikad nisam ni cekala toliko ni platila toliko no stvari su super i vrede 😊

      Избриши
  2. Jakna je jako lijepa, a bitno je da se njemu svida. On ce je nabkraju krajeva nositi :)

    myfirsttextvm.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  3. Jakna izgleda super! I mene odrali sa carinom, ali manje nego tebe. Stvari su sa Rosegala i jaknu su mi carinili sa 700 rsd a dve majice 450. Preterali su ovog puta, zaista.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam sta im je bilo ovaj put valjda zbog praznika nas malo odrali ali na vrednost od 100 dolara za sve i nisam mnogo platila tesim se tako 😊

      Избриши
  4. Jakna izgleda super. Uh, mnogo je izašlo za carinu. Sad muž nema da je skida :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala jakna je super zaista, i jesu me odrali ovaj put ali kao sto napisah gore tesim se na vrednost 100 dolara dala sam 2000 din pa i nije tako strasno, videcu sad bas naredni put vec cekam nove dve ture 😊

      Избриши