"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

среда, 11. јануар 2017.

Rosegal - High Neck Belted Sweater Dress and Collarless Cardigan

High Neck Belted Sweater Dress and Collarless Cardigan

U nizu mojih narudzbina sa sajta Rosegal ovu sam najduže čekala ali sam joj se najviše i radovala, naručila sam mužu jaknu i meni ovu divnu haljinicu sa kardiganom u kompletu i čizmice sa resicama koje će dobiti zasebnu recenziju.








Komplet koji sam naručila potpuno je isti kao na slici tako da nisam pogrešila niti se pokajala jedino što nisam znala da je haljina bez rukava, nisam dobro gledala ni čitala no to nema veze, kardigan je fin i topao pa kao komplet zaista deluje savršeno ovaj spoj. Uz sve to dobila sam i mali tanki kaiš koji nekako upotpuni ceo stajling. Materijal je lep, mekan, ne grebe kožu, lepo se pere i ne gubi prvobitan oblik nakon pranja.



Veličina je univerzalna, meni je taman haljina jedino bi kardigan možda trebao biti malo manji što se mene tiče ali ok je nemam primedbi. Trenutna cena ovog kompleta je $37.51 i možete ga poručiti ovde.





Za više informacija, ponude i narudžbine tu je sajt Rosegal.com, a tu je i FB stranica Rosegal. Još jedna bitna informacija je da na ovom sajtu možete pronaći i malo veću robu, odnosno odeću za punije osobe u odeljku plus size.


U narednom postu predstaviću vam ove predivne čizmice, do tada pišite mi vaše utiske i komentare.






4 коментара: