"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

недеља, 15. јануар 2017.

Marrakesh - Hemp Seed Shampon & Miracle Masque


Pred novu godinu kompanija Marrakesh Srbija obradovala me je novim proizvodima za testiranje. U pitanju je šampon za kosu iz kolekcije Hemp Seed kao i maska iz Miracle kolekcije. Prvi put sam imala prilike da isprobam nešto iz Hepm Seed linije i sada je vreme da vam prenesem svoje utiske.


Hemp seed Shampon - spaja najfinije kozmetičke moći ulja semena konoplje i kokosa, da bi stvorio hranljivi šampon za hidaraticiju, dovoljno nežan za svakodnevnu upotrebu. Ovaj prirodni šampon NEMA paraben i sulfate, takodje je bez boje i idealan je za sve tipove kose uključujući i farabanu.


Ovaj šampon sam skoro potrošila i još uvek ne mogu da nađem prave reči kojim bih vam ga opisala. Po meni je ovo najbolji šampon koji sam ikada probala, a probala sam ih jako mnogo u večitoj potrazi za onim savršenim. Bilo je par šampona koji su mi odgovarali skroz i koje sam koristila iznova ali ovaj je odneo pobedu. Prvenstveno toliko je nežan prema temenu glave da je to neverovatno a toliko snažno deluje na negu kose. Prvo u čemu mi je pomogao je to da mi je nakon par upotreba smanjio prekomerno mašćenje temena koje mi se pojavilo nakon porođaja a to mi je bilo i najbitnije sve ostalo je samo bonus. Kosa mi je nakon upotrebe jaka a lepršava, sjajnija nego ikada a miris se ne može opisati rečima tu čaroliju morate osetiti.


Šampon je u pakovanju od  237 ml, a više o njemu ovde.


Marrakesh “Miracle Masque” čudesna koktel maska duboko tretira kosu i oživljava beživotnu kosu posle samo jedne upotrebe. Ova obnavljajuća mešavina arganovog ulja i ulja konoplje vraća kosi sjaj, snagu i zdravlje suvoj, lomljivoj kosi. Bez sulfata. Ovaj proizvod cuva boju kose i obnavlja kosu oštećenu hemijskim tretmanima, isušenu toplotom i jakim stajling preparatima. Koristite ga u salonima kao hidrirajući preparat za umanjivanje oštećenja nakon tretiranja, daje kosi extra sjaj i živahnost pre feniranja. Pakovanje sadrži 30ml. Više o maski ovde.


Odlike i prednosti:
-Jedinstvenost. Potpuno prirodni proizvod, bez sulfata i bez parabena pruža dubok tretman Miracle Masque je idealna za sve tipove kose grubs/ fina, debela/tanka, tretirana bojom/ prirodna.
-Ultra bogata formula obnavlja i leči kosu.
-Samo mala količina Miracle maske dovoljna je da obuhvati i deluje na sve pramenove kose
-Sadrži Arganovo ulje iz Maroka i sadrži ulje konoplje, daje kosi brilijantan sjaj. 
-Skraćuje vreme sušenja kose, štiti kosu prilikom toplotnih tretiranja kose ( fenom, presom...).
-Sprečava nemirno letenje kose, definiše i umiruje kosu, kontroliše neposlušu kosu.
-Jača kožu glave i kutikulu kose, odličan je za dugoročno zdravlje kose.

Način korišćenja Marrakesh Miracle Masque - Nakon pranja kose šamponom, nanesite malu količinu Marrakesh Miracle Masque od korena prema vrhovima kose, posebno obraćajući pažnju na krajeve kose, pustiti da maska deluje od 5 do 10 minuta u zavisnosti od stanja oštećenosti kose koju tretirate. Temeljno isprati kosu pre stilizovanja.




Sve gore što je napisano za ovu masku ja mogu da potvrdim i potpišem i to samo nakon dve upotrebe, kesicu sam podelila za dva korišćenja pošto sam tretirala samo krajeve bilo je sasvim dovoljno, bilo bi možda i za 3 upotrebe ali je nisam štedela. U kombinaciji sa šamponom maska daje čudotvorne rezultate, i idealna je baš za žene i devojke koje nemaju mnogo vremena kao ja sada da posvete nezi kose, ovaj šampon i maska su sasvim dovoljni da vi imate savršenu blistavu kosu bez imalo muke. Sada kada sam ih otkrila sigurno ću nastaviti da ih koristim a verujem da ću isprobati i još neke proizvode iz ove linije, oduvek mi je sve što je na bazi argana posebno odgovaralo, a ova kombinacija je dobitna. Moja kosa je bez feniranja samo posle sušenja fenom savršena i nema potrebe da trošim vreme na dodatno stilizovanje, operem, osušim i očešljam kosu i to je to. Ova kombinacija šampona i maske olakšava i raščešljavanje guste i duge kose, ubrzava proces sušenja i omogućava da samo češljanjem oblikujem kosu kako želim.



Na slikama možete i videti moju kosu nakon tretmana sa ova dva proizvoda, samo osušenu fenom i očešljanu. Takođe koristim još uvek i Marrakesh-marokansko-ulje-za-kosu nakon sušenja samo jednu kap utrljam u krajeve i to je sve što mojoj kosi treba i meni da njom budem zadovoljna.

Za sve informacije posetite Marrakesh FB stranicu Marrakesh Srbija a za još detaljnije informacije pa čak i narudžbine tu je njihov sajt http://marrakesh.rs/ i na sajtu http://damb.rs/. Takođe tu je i FB stranica uvoznika ovih predivnih proizvoda DAMB-sve za frizerske salone.

Da li ste probali neki proizvod iz Marrakesh asortimana ili iz linije Hemp Seed i kako vam se dopao, koji je vaš favorit ?

6 коментара:

  1. Nikad nisam probala njihove proizvode. Zapravo nisam niti sigurna da ih ima kupiti kod nas. Mislim da bi meni ovaj sampon zaista odgovarao jer i ja imam problema sa masnim tjemenom :)
    Imas jako lijepu kosu!

    MMara

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Šteta, zaista su fenomenalni, možeš pogledati na sajtu možda i možeš da ih nabaviš, hvala na komplimentu i komentaru :).

      Избриши
  2. Odlični proizvodi, imaju baš lijep sastav :) Ti imaš predivnu kosu i svaka čast na dužini i njezi kose uz malu bebu. Ja sam svoju skratila, skoro pa upola, jer mi je stalno svezana i lakše mi ju je održavati kada je kraća :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Obožavam ih zaista su fenomenalni, i par puta su me spasili, u trudnoći pogotovo. Pre 2 meseca sam se šišala i to sam skratila dobrih 15 cm a imam osećaj da je naraslo 20 cm, baš nešto brzo raste sada, i meni je vezana u rep stalno zbog bebe, ali za sada mogu da postignem da održavam ovu dužinu i kvalitet baš zahvaljujući ovim proizvodima :).

      Избриши
  3. Savrseno, na tvoju preporuku probala sam endz i super mi je

    ОдговориИзбриши