"Zdravlje nadmašuje sva moguća dobra tako znatno da je zdrav prosjak sretniji od bolesnog kralja."

петак, 21. новембар 2014.

Lauralean kapsule (za smanjenje lošeg holesterola)


Pre izvesnog vremena mi je kompanija Biomelem posle par uspešnih saradnji ponudila Lauralean kapsule na testiranje,koje služe za smanjenje lošeg holesterola,ali kako ja barem sa tim nemam problema,nisam mogla prihvatiti ih.Međutim kada sam mami ispričala o tome ona mi je priznala da je njoj nađen povišen loš holesterol pri poslednjem vađenju krvi ali da nije ništa strašno pa zato nije htela da mi kaže da brinem.Javila sam mojim drugarima iz Biomelema šta sam saznala i oni su mi poslali 2 kutije ovih tableta,što je dovoljna doza za ceo mesec,i tvrdili su mi da su rezultati vidljivi već nakon jednomesečne upotrebe i da su kapsule totalno prirodne i bezopasne,pa sam tako i pristala da ih dam mami da ih testira.Par dana nakon toga moj brat je rešio da krene na čuvenu UN dijetu i pre toga išao da vadi krv i uspostavilo se da i on ima malo povišen loš holesterol,tako da kad su kapsule stigle i on je hteo da ih koristi pa je svakom pripala po jedna kutija,a mama je rešila da i ona sa njim krene na tu dijetu ne bi li mu dala podršku,tako da mi je Biomelem kompanija poslala još dve kutije,pa ćemo tako imati u ovom postu i dva iskustva,biće zanimljivije.


Zašto Lauralean?
- postiže balans u organizmu
- smanjuje nivo holesterola
- smanjuje nivo šećera u krvi
- je potpuno prirodan
- nije proizvod za express mršavljenje
- je zdrav
- smanjuje trigliceride 
- je siguran
- jača imunitet
- je efikasan
- brine o opštem stanju organizma 
- Luralean znači sklad

Lauralean je jedino poznato vlakno kod koga nema nijednog štetnog efekta. Ipak, prilikom dugotrajnog i svakodnevnog uzimanja Luraleana preporučujemo dodatno uzimanje vitamina rastvorljivih u masti (A, D, E i K) jer Luralean izbacuje čitave masne celine, pa je u tom smislu moguće izlučivanje pomenutih vitamina iz organizma. Vitamine koji su već asimilovani u organizmu Luralean ne izbacuje i po tome je izuzetak u odnosu na druga vlakna.(izvor).


Moja majka ima 54 godine i saznala je da ima povišen loš holesterol u krvi.Takođe u zadnjih par godina pošto je ušla u rani klimaks,ima problema i sa viškom kilograma što pre nikad nije imala.Počela je da pije Lauralean kapsule po preporuci ljudi iz Biomelem kompanije 2 puta po dve tablete,sat vremena pre ručka i sat vremena pre večere sa punom čašom vode,a preporučuje se da se nakon toga uzme još jedna ili makar pola čaše vode.Ljudi iz kompanije su mi takođe rekli da nije neophodna dijeta uz uzimanje kapsula i da ne mora da se odrekne masne hrane,ali kako sam vam već napisala brat i ona su odlučili baš u tom periodu da krenu na dijetu,jer oboje pate zbog viška kilograma.
Mama je pila sve po uputstvu i prvo što je primetila nakon prve kutije je to da je manje naduvana,da ima redovniju stolicu,i da ne oseća napade gladi iako je na dijeti pa samim tim je manje jela i izbacila je skoro skroz svoje omiljene grickalice a to su semenke suncokreta o kojima je bukvalno zavisna.Nakon popijene i druge kutije,primetila je da joj se obim kukova i struka znatno smanjio,što joj se na primer ranije nije desilo kad je prvi put bila na UN dijeti.Tada je skinula svega par kilograma ali ih je vrlo brzo i povratila.Sada je to sve drugačije,tačno se vidi razlika,ona se oseća bolje,poletnije i za kraj najvažnije krvna slika je sada u redu,lošeg holesterola nema više,nakon samo dve kutije ovih kapsula,on se sveo na minimum,na poslednjem rezultatu krvne slike on je je tačno na granici pa verujem da će se nakon još jedne ture skroz sniziti.Majka je srećna i zadovoljna i vrlo zahvalna ljudima iz kompanije na ukazanoj prilici i ponosna je što sam svojim pisanjem to postigla da joj obezbedim,i da ne zaboravim ona sada ima 6 kg manje,za samo mesec dana,i par cm manje u obimu struka i kukova :).Nalaz krvi nije podigla samo se čula telefonom sa doktorkom,pa kad bude išla po njega rado ću ažurirati post slikom istog.


Bratovo iskustvo je vrlo slično kao kod majke pa je to na neki način prvi dokaz da preparat deluje na većinu ljudi isto ili makar slično.Moj rođeni brat će uskoro napuniti 24 godine,i kako nezdravo živi i tako se i hrani vrlo mlad je doživeo da ima povišen loš holesterol i da pati od viška kilograma pa su tako ove tablete stigle nekako baš u pravi čas,sve je uvek bolje u startu saseći.Počeo je da pije kapsule kada i mama i takođe je krenuo na UN dijetu ali se nije mogao odreći u potpusnosti piva koje voli da popije vikendom sa društvom,ipak je on sada četvrta godina na fakultetu i mlad je ,normalno je da vikendom voli malo da se opusti kao i sva ostala omladina.Međutim i pored toga on je primetio veliku razliku otkad  pije tablete,njemu je na primer prvo počeo da se topi stomak,koji je bio i velik i naduvan.Više puta mi je ponovio da se bolje oseća,jedino je kod njega prvih par dana bilo reakcija u vidu dijareje,verujem da se tako čistio i praznio a nakon par dana se to regulisalo i njemu se stolica skroz sredila.Sada nakon mesec dana korišćenja tableta on je skinuo 9 kg,izgleda mnogo lepše,svežije u licu,oseća se bolje,nije trom i lenj kao pre konzumiranja kapsula,čak je dobio volju i da ide malo da trči i igra fudbal,inače je vreme provodio zabijen za kompjuterom igrajući neke muške igre po netu :).Krvnu sliku još nije vadio pa ne bih da vam pišem napamet ali ću vas svakako obavestiti  i o tim rezultatima,mada smo sigurni da je to regulisano,to čovek može da oseti.Moram priznati da je brat oduševljen ovim kapsulama iako nikad ranije nije verovao u taj vid izlečenja bilo čega,jer je kao mali jako bolovao od hronične astme i ništa mu nije pomagalo dok ga jedan travar nije izlečio,pa je tako izgubio veru u lekove i tablete uopšteno,kao i zbog mog bezuspešnog lečenja godinama,a ovim kapsulama je oduševljen i preporučuje ih svojim drugarima koji imaju sličan problem.

ZAŠTO SU BITNA BILJNA DIJETETSKA VLAKNA U ISHRANI:
Biljna dijetetska vlakna su nesvarljive materije (najčešće oligosaharidi i polisaharidi) koje imaju osobinu apsorpcije masnoća i mnogih štetnih materija iz organizma koji se potom izlučuju putem stolice. Oni poboljšavaju probavu i presudno utiču na smanjenje holesterola i eliminaciju potencijalno kancerogenih supstanci, naročito iz debelog creva.
Vlakana najviše ima u svežem voću i povrću. Zahvaljujući brzom tempu života i tome što se neredovno i nepravilno hrane, većina ljudi ne unosi dovoljno biljnih dijetetskih vlakana ishranom. Preporučeni dnevni unos je oko 30 gr, a smatra se da osobe u Srbiji prosečno dnevno unose između 4 i 6 gr. S obzirom da su to podaci o unosu biljnih dijetetskih vlakana koja su često deo naše redovne ishrane a da Luralean, naučno dokazano, daje bar 10 puta jači ekvivalentni efekat, može se reći da unos 3 gr Luraleana zadovoljava minimalne dnevne potrebe. Svakako, treba naglasiti da nijedna suplementacija Luraleanom ne može biti isključiva zamena za pravilnu i uravnoteženu ishranu.(izvor)


Kapsule su pomogle i mami i bratu u više segmenata pa je moja ocena za ovaj proizvod čista petica i preporučila bih svima koji imaju sličnih problema da ih probaju,verujem da se neće pokajati.Majku i brata uz muža volim najviše na svetu i samo njih imam tako da sigurno ne bih dozvolila da piju bilo šta,i moram da se javno zahvalim ljudima iz kompanije Biomelem na svim dosadašnjim saradnjama i nadam se da će se  nastaviti još dugo,na obostrano zadovoljstvo.
Inače cena ovog proizvoda je oko 2500,00 dinara u Liliju ali sam ih zadnji put zatekla na sniženju i koštale su 1800,00 dinara,ali to verovatno sve zavisi od mesta do mesta,pa me nemojte držati za reč,a mogu se naručiti i online što sam sada proverila po ceni od 1999,00 dinara.

Da li ste možda probali ove kapsule ili ste nameravali pa ste se ipak dvoumili? Pišite mi baš me zanima vaše mišljenje ili iskustvo :)

Za sve informacije o kapsulama slobodno pišite ljudima iz kompanije Biomelem,a imate i sajt za više informacija o samom proizvodu http://luralean.rs/.

*PR uzorci

4 коментара:

  1. Ovo je izgleda stvarno dobro i ja i majka i sestra,a bogami i zet imamo tih problema,pa ti u svakom slucaju hvala na postu,i jos jednom hvala za ogrlicu,pozdrav.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Tatjana od srca vam svima preporučujem da probate ,mama i brat su sada kao novi :)

      Избриши
  2. Probala nisam a iskrena da budem holesterol nikad nisam ni proveravala pa ne znam ni da li ga imam ili ne. Volela bih da ove kapsule proba moja majka posto muku muci sa tim.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Često su na sniženju u Liliju ih viđam pa sa 2500 spuste na 1800 to je značajan popust pa vrebaj , dosta će joj biti dve kutije za poboljšanje stanja :)

      Избриши